Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zag dingen te laat en gooide de auto zo een baan op zonder de 2e keer te kijken.. iets wat ik met mn examen voor het eerst deed en nu dus ook weer.. Nog 1 les en dan weer examen... maar als mn volgende les niet goed gaat dan proppen we er nog maar 1 tussen.. 
Rijden gaat allemaal wel goed, hopen dat het dan ook goed gaat!
er waren maar 8 van de 40 geslaagd voor de theorie! 
Heb zelfs 80 gereden
mjaa het voelde niet zo hard eigelijk
Ben ook wel blij dat ik het zelf ook erg leuk vind, dan toon je al meer intresse/initiatief en laat je ook weten/merken dat je er echt voor gaat zegmaar!
Eerst maar is ff lekker gaan lessen.. wil niks overhaasten
Snelweg rijden enzo, stad rijden, rotondes, alles vind k een uitdaging haha 
Was echt blij
Wanneer heb je je theorie? En heb je al boeken of cd om te oefenen? 
maar daar leer ik van 

Ben wel benieuwd!!
En dan moet ik 4 januari afrijden
Zo t zo lekker vinden als k m heb!! Zijn er hier mensen die ook al meteen een auto willen kopen?? Ik kijk echt ongeveer iedere dag voor auto's :p Heel erg
vriendje zit wel elke dag te kijken maar die moet nog beginnen met lessen! (is ook nog geen 18)
eerst maar is kijken wat mn totaal gespaarde bedrag is, en dan in die prijsklasse een leuk autotje vinden!
Ik ben aan t kijken voor een auto tot echt MAX 1000 euro, gewoon 1 waarin je lekker kan rijden en t verder kan leren 

Louise_G schreef:Jaa idd! Spannende tijdenBen wel benieuwd!!
En dan moet ik 4 januari afrijden
Zo t zo lekker vinden als k m heb!! Zijn er hier mensen die ook al meteen een auto willen kopen?? Ik kijk echt ongeveer iedere dag voor auto's :p Heel erg