Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:ik wordt om 10 voor 9 opgehaald en nog een 'uur' les, maarja moet erheen rijden en je moet ook al een kwartier voor aanvang er zijn geloof ik. Maargoed dan om 10 voor 10 examen... hoelang duren examens bij jullie eigenlijk?
siskeh schreef:@chantalSmook: je moet minimaal 35 min. rijden zoiets heb ik ook ongeveer gereden(niet heel veel langer iig)
daarvoor en daarna wordt er nog wat gepraat, en moet je soms nog wat vertellen over het oliepijl meten e.d.
Oww nog een opmerking: ik snap niet waarom ze je wel leren hoe je het oliepijl moet meten, maar niet hoe je moet tanken
Aranel schreef:siskeh schreef:@chantalSmook: je moet minimaal 35 min. rijden zoiets heb ik ook ongeveer gereden(niet heel veel langer iig)
daarvoor en daarna wordt er nog wat gepraat, en moet je soms nog wat vertellen over het oliepijl meten e.d.
Oww nog een opmerking: ik snap niet waarom ze je wel leren hoe je het oliepijl moet meten, maar niet hoe je moet tanken
Idd![]()
Ik zou niet weten hoe je het oliepijl meet trouwens, staat dat in het theorieboek?
siskeh schreef:Aranel schreef:Idd![]()
Ik zou niet weten hoe je het oliepijl meet trouwens, staat dat in het theorieboek?
Zal ik het even uitleggen :p
Je haalt het stokje eruit, maakt hem schoon, stopt hem er weer helemaal in, dan haal je hem er weer uit en kijk je tot hoever de olie komt![]()
Oww, en als je wilt wegrijden moet je natuurlijk wel het stokje er weer in doen, en de motorkap weer dicht
siskeh schreef:@Mientjeuh: maar dat leer je dus met je rijlessenik iig wel.
Daarvoor wist ik er al wel wat van doordat we trekkers hebben(en je daar dus ook oliepijl van kan meten)
Maar mijn punt is, dat ik nu niet weet hoe ik moet tanken, maar wel weet hoe ik olie moet pijlen en bijvullen.
De kans dat mn brandstof opraak lijkt me vele malen groter(en vaker voorkomend) dan dat mn oliepijl te laag is.