Ik ben tot nu toe een stille meelezer... Maar ik wil even zeggen dat ik ongelofelijk trots op je ben. Wat ben je een lieve zus voor je lieve broer. Geweldig. Ik wens jullie alle geluk van de wereld. (en ik lees weer stilletjes mee)
Maydine
Geplaatst: 23-09-09 17:22
Wat goed! Alle kleine beetjes helpen!
Goooo stamcelletjes van Polly
_Madelon
Geplaatst: 23-09-09 17:43
Super dat het beter lijkt te gaan. Zoals Maydine al zegt, Gooo stamcelletjes. Hahaa...
Ook hier wordt door geduimd hoor.
Polly_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 17:44
Nouuu ik heb écht turbo cellen, die 0,3 waren waardes van gisteren (rond 7 uur 's avonds bekend) en nu zijn ze 0,4 Een gezond mens heeft tussen de 3 en de 10, dus we hebben nog een lange weg te gaan, maar ieder klein beetje helpt
Oh fijn om te horen dat het tot nu toe goed gaat Als het alleen maar berg op gaat geeft het niet hoe snel het gaat toch, als het maar weer goed komt! Ik blijf hier ook meeduimen
wauw wat een fantastisch nieuws Super, we blijven duimen
Index
Geplaatst: 23-09-09 20:57
Wat super dat die waardes steeds nog in een stijgende lijn zitten!! Mijn duimen zijn inmiddles twee centimeter korter van al dat duimen maar zolang het helpt ga ik door!!!!
Anoniem
Geplaatst: 23-09-09 20:58
Polly wat een fijne berichten al zeg! Ik blijf voor jullie duimen dat jouw turbostamcellen hun werk goed blijven doen
Wat bijzonder dat je dat voor hem hebt kunnen doen zeg! hopen dat zijn bloedwaardens blijven stijgen en dat hij weer lekker naar huis kan!
Ik vind juliie allebei echt heel dapper!
Anoniem
Geplaatst: 23-09-09 22:06
Wat geweldig dat je je broer op deze manier hebt kunnen helpen. Mijn vader is bijna 33jr geleden aan leukemie overleden als er toen al zo iets als beenmergtransplantatie had bestaan dan had ik zo zonder twijfelen net als jij me als donor aangeboden. Het troost me nu te weten dat hij toen, ook al is het maar een klein beetje, heeft bijgedragen aan wat de doktoren nu weten en kunnen.
Ik hoop dat je broer dankzij jou weer helemaal het ventje wordt en ik duim heel hard met de rest. "Turbo Polly"-stamcellen zet h'm op!
Polly_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 22:07
Breghje schreef:
*Maakt rondedansje voor de special turbo stamcellen van Polly*
Go Cellies, Go!!!!
hahahaha!!
Vandaag ben ik weer bij hem langs geweest, einde van de behandeling is in zicht.. 5 maanden knokken, dus hij heeft er nu wel meer dan genoeg van... Nog een maandje volhouden, dan hoop ik dat ik voortaan alleen nog maar met deze ziekte te maken krijg als ik ervoor ga collecteren...