Hij doet het veel slordiger (wat ik wel jammer vind). Hmmm ik kijk het nog even aan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij doet het veel slordiger (wat ik wel jammer vind). Winston007 schreef:He vrouwke.....
(ik weet niet of dit gaat lukken...)
200% volgens mij gaf jij vandaag wel 300%!!
Was wel weer leuk, en volgens mij zijn de m&m's er nu wel vanaf!!
Volgende week weer!!

Misschien is het een kwestie van inkomen, wie weet wordt t hartstikke leuk! Jolienn schreef:[
Maar jij bent dus gestopt vanwege instructrice?
maar het ligt ook wel een klein beetje aan hem. Het zal vast een hartstikke aardige jongen zijn hoor, maar ik vind het eigenlijk vooral lachwekkend
ik kan er niks aan doen. En ik zit me de hele tijd af te vragen of ie nou homo is of niet. _Emma_ schreef:Dan is 't niet leuk nee Vippie!
Valentijn, ja het is inderdaad ook wel zo dat je je gaat hechten aan zo'n iemandmaar het ligt ook wel een klein beetje aan hem. Het zal vast een hartstikke aardige jongen zijn hoor, maar ik vind het eigenlijk vooral lachwekkend
ik kan er niks aan doen. En ik zit me de hele tijd af te vragen of ie nou homo is of niet.
En ik vind het ook een beetje een vrouwending.. weetjewel, vrouwen onder elkaar. Maar dan staat die gozer (de instructeur dus) ineens te roepen dat we ons om moeten draaien en met onze kontjes moeten schudden.
Die 2 vrouwen zijn hartstikke aardig hoor, daar niet van, maar ik werd er niet echt moe van, en vond de pasjes niet zo leuk. Bovendien heeft man (oke eigenlijk jongen
) veel meer feeling voor en hij spoort ons veel meer aan. Ik voel me er absoluut niet ongemakkelijk door! En ach, dat kontje schudden is ie zelf ook mee bezig dusja. (Zijn les is ook veeeel drukker dan alle andere zumba lessen, dus geeft toch wel wat aan
)
en het is wel zo dat hij het zelf ook doet, maar toch, hij staat toch via de spiegels te kijken of met zijn gezicht naar de zaal enzo, en dan voel ik me toch iets minder prettig dan dat het een vrouw zou zijn.
Er zijn zoveel 'oude' mensen! (en ook wel echt oude mensen
) maar wij zijn echt gewoon de jongsten, zó raar vind ik dat... leanneXXnona schreef:ik heb echt een geweldige lerares,
ze neemt meestal nog 2 meisjes die daar ook les geven mee.
zo is het voor iedereen overzichtelijk.
en heel leuk ze is zelf ook gemotiveerd spoort ons aan om beter ons best te doen haha.
ik ben trouwens de jongste (16) de rest is aardig oud. ga uit van 30 enzo.
) 

Werkt beetje verslavend geloof ik hihih.

.