Zumba!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:28

Hahahaha ik had mijn eerste seizoen een heel leuk vrouwtje die les gaf en vanavond was de eerste les weer, staat er ineens een MAN/JONGEN! Dat was wel even wennen. Ik moest eigenlijk vooral lachen om het verschil tussen hoe die eerste instructrice sommige pasjes deed en hij :') Hij doet het veel slordiger (wat ik wel jammer vind).
Hmmm ik kijk het nog even aan!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:34

Winston007 schreef:
He vrouwke.....
(ik weet niet of dit gaat lukken...)
200% volgens mij gaf jij vandaag wel 300%!!
Was wel weer leuk, en volgens mij zijn de m&m's er nu wel vanaf!!
Volgende week weer!!

Haha, het is gelukt hoor!
Het was zeker weer leuk, scheelt wel als je met zn allen gaat, sowieso veel gezelliger :)
M&M's zijn er zeker af bij jou, nu die cola nog die ik erna heb gedronken (die man die het verkocht, de eigenaar zei: 'zit wel veel suiker in he ...' :))

@Saskiaatje: Oei, dat is minder. Wij hadden eerst ook een vrouwtje die alles ging doen en weinig/niet uitlegde. Vond ik in t begin ook niet echt prettig, maar de tweede les heb je zo goed als alles wel door. Vorige keer een man gehad, die deed veeeel minder nummers en legde alle pasjes nummer voor nummer uit...vond ik persoonlijk 10x niks. Nu hebben we een meisje die het pas doet, legt zo nu en dan het nodige uit, echt precies goed!

@_Emma_ : Ik zou het nog even aankijken inderdaad, denk dat je jezelf ook wel gaat hechten aan iemand. Dat heb ik in ieder geval, als ik iemand een beetje leuk les vind geven en je krijgt ineens een andere instructor := Misschien is het een kwestie van inkomen, wie weet wordt t hartstikke leuk!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:41

Jolienn schreef:
[
Maar jij bent dus gestopt vanwege instructrice?

o.a. als er een ongemotiveerd voor de groep staat is de lol er snel vanaf.
En an 4mnd dezelfde workout (omdat ze die andere nog steeds niet kent) heb je het ook wel gezien.

Saskiaatje: had ik ook hoor maar had het opzich wel snel door. Vrouwtje naast me dacht dat ik het al heel lang deed (die stond nl alleen maar stil en met grote ogen te kijken). Dat geeft de burger moed hihihi.

Saskiaatje

Re: Zumba!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:48

Mijn moeder snapte er ook niet veel van. :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:49

Dan is 't niet leuk nee Vippie!

Valentijn, ja het is inderdaad ook wel zo dat je je gaat hechten aan zo'n iemand :) maar het ligt ook wel een klein beetje aan hem. Het zal vast een hartstikke aardige jongen zijn hoor, maar ik vind het eigenlijk vooral lachwekkend :o ik kan er niks aan doen. En ik zit me de hele tijd af te vragen of ie nou homo is of niet.
En ik vind het ook een beetje een vrouwending.. weetjewel, vrouwen onder elkaar. Maar dan staat die gozer (de instructeur dus) ineens te roepen dat we ons om moeten draaien en met onze kontjes moeten schudden.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 00:52

_Emma_ schreef:
Dan is 't niet leuk nee Vippie!

Valentijn, ja het is inderdaad ook wel zo dat je je gaat hechten aan zo'n iemand :) maar het ligt ook wel een klein beetje aan hem. Het zal vast een hartstikke aardige jongen zijn hoor, maar ik vind het eigenlijk vooral lachwekkend :o ik kan er niks aan doen. En ik zit me de hele tijd af te vragen of ie nou homo is of niet.
En ik vind het ook een beetje een vrouwending.. weetjewel, vrouwen onder elkaar. Maar dan staat die gozer (de instructeur dus) ineens te roepen dat we ons om moeten draaien en met onze kontjes moeten schudden.

Haha dat is zeker!
Wij hadden ook een man vorige keer, zo'n Surinamer & hij kon het hartstikke goed hoor! Maar inderdaad best lachwekkend.
En stiekem voel je jezelf ook een beetje ongemakkelijk denk ik. Een vrouw vind ik ook fijner, is ook logischer.

Ach, en je hebt er natuurlijk altijd rare instructors tussen zitten die toch een beetje je plezier bederven

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 01:07

Ik ben juist van vrouw naar man overgestapt, vrijwillig :P Die 2 vrouwen zijn hartstikke aardig hoor, daar niet van, maar ik werd er niet echt moe van, en vond de pasjes niet zo leuk. Bovendien heeft man (oke eigenlijk jongen :P) veel meer feeling voor en hij spoort ons veel meer aan. Ik voel me er absoluut niet ongemakkelijk door! En ach, dat kontje schudden is ie zelf ook mee bezig dusja. (Zijn les is ook veeeel drukker dan alle andere zumba lessen, dus geeft toch wel wat aan :P )

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:26

Ja in jouw situatie snap ik het dan wel Jolienn :) en het is wel zo dat hij het zelf ook doet, maar toch, hij staat toch via de spiegels te kijken of met zijn gezicht naar de zaal enzo, en dan voel ik me toch iets minder prettig dan dat het een vrouw zou zijn.

En de vrouw die we vorig seizoen hadden was hartstikke leuk. Iedereen werd altijd helemaal enthousiast door haar en we waren allemaal fan! Was echt heel leuk.
Maar ja, de vrouwtjes op een wat hogere leeftijd vinden deze jongen wel heel leuk, vraag me alleen af om welke reden....... O:)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 17:08

Haha, nou ik vraag me sowieso wel eens af wat ik in die les doe hoor! Ik ben dan 18, en vriendin waar ik altijd mee ga is 16, en dan nog een meisje de laatste tijd, die is geloof ik ook 16. Maar daarna de jongste leeftijd is volgens mij een jaar of 28 hoor :+ Er zijn zoveel 'oude' mensen! (en ook wel echt oude mensen :P) maar wij zijn echt gewoon de jongsten, zó raar vind ik dat...

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 17:11

ik heb echt een geweldige lerares,
ze neemt meestal nog 2 meisjes die daar ook les geven mee.
zo is het voor iedereen overzichtelijk.
en heel leuk ze is zelf ook gemotiveerd spoort ons aan om beter ons best te doen haha.

ik ben trouwens de jongste (16) de rest is aardig oud. ga uit van 30 enzo.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:31

Het word iedere week pittiger! haha in de sportschool zweette ik nooit wat en nu kan je dat niet meer zeggen :Y)
straks weer!!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:32

leanneXXnona schreef:
ik heb echt een geweldige lerares,
ze neemt meestal nog 2 meisjes die daar ook les geven mee.
zo is het voor iedereen overzichtelijk.
en heel leuk ze is zelf ook gemotiveerd spoort ons aan om beter ons best te doen haha.

ik ben trouwens de jongste (16) de rest is aardig oud. ga uit van 30 enzo.

Ik ben ook 15 (bijna 16) en inderdaad ook een van de jongste. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel lekker want je bent niet de slechtste (sorry maar sommige zijn er ietsjes te oud voor om zo snel te bewegen :(:) )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 19:20

Bij ons is er zumba jeugd tot 16 jaar en gewone zumba vanaf 16 jaar :)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:13

Ik ben 23, en samen met mijn schoonzus van 28 zijn we inderdaad 2 van de jongsten. Gek he? Ik had gedacht dat er meer meiden van mijn leeftijd zouden zijn. Maar schijn bedriegt :)

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:42

bij ons is kids zumba tot 14.
vanaf daar doe je mee met de ouderen.
aan de ene kant ook wel lekker als enige zo jong, dan ben ik tenminste geconcentreerd en lach ik niet steeds haha.

Winston007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:49

Ehh,goed ik zal mijn leeftijd dan maar niet noemen!!
Maar ik ben met het zumba-virus aangestoken door Valentijn.
Ik zag het eerst niet echt zitten,omdat m'n motoriek niet altijd echt goed gaat(heb dus ooit steps gedaan,deed die vent het voor......ging hij naar links.....ging ik naar rechts....deuhhhh en dan nog van die mega grote spiegels erugghhh!!).
Maargoed ben meegegaan en ben nu ondertussen 3 lessen verder en het is echt super leuk!!
Effe lekker shaken met die billen!!
We hebben nu een grietje die les geeft,en 1x een man gehad,zag toch liever die vent dan haar......zij heeft namelijk een lijntje wordt je bijna bang van.
Bij hem voelde ik me toch wel een stukje slanker...hahaha

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:10

ga vanavond weer lekker aan de bak :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:20

ik ben inmiddels verslaafd aan zumba (sportschool). Iedere les heb ik een andere instructrice, da's wel leuk voor de afwisseling. Bij alle drie is het flink zweten in ieder geval :)
Bij onze les gaat het van jong tot oud(er).

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:05

ik ga morgen voor het eerst ben bang dat ik me zelf zwaar belagelijk maak ik ben a ritmies maar vind dansen wel leuk kan het aleen niet ben nog jong meschien leer ik het wel .

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:20

Ik mag morgenvroeg weer *\o/*

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:39

Ik donderdag pas weer :( Werkt beetje verslavend geloof ik hihih.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 21:48

Ik mag morgenavond weer *\o/*
En Donderdagavond ook weer :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 13:30

Zo, na een drukke periode, ga ik vanavond ook maar weer. Ben benieuwd, ben al ff niet meer geweest.. Ben nu al bang voor spierpijn :+

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 13:37

So, na een paar weken niets gedaan te hebben is het toch wel weer wennen hoor := :D Maar goed, morgen weer een kans. Het voelt wel weer heerlijk :j

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 14:37

Ik zit ook op zumba sinds een paar weekjes. Vind het superleuk om te doen :j .