Ja dat leren armbandje vind ik ook mooi. Zou hem alleen graag met roze leer willen. Ik wil ook nog graag zo'n roze draadjesketting. Vind ik ook tof en zijn goed betaalbaar. Pandorashop in Arnhem? Daar wil ik dan echt wel een keer heen.
ik vind de boedha van pandora ook heel mooi,heb ik namelijk om mijn net gekregen armband hangen,eindelijk!!! Was de amrband bij jullie in het begin ook zo stijf en word dit nog minder??
Zidore
Geplaatst: 23-06-10 09:38
yep ik ben hem alleen een beetje kwijt maar die vind ik wel weer ik dacht er trouwens laatst over dat je, als ie vol is, eigenlijk wel een klein kaptiaal aan je pols hebt hangen!
Ik heb er nog maar 3, maar hoop er voor mijn verjaardag aardig wat bij te krijgen. Wil dan bedeltjes vragen van iedereen wat iets met hun te maken heeft, zodat ik er een herinnering aan heb, zegmaar.
Hoe hebben jullie gespaard? Gewoon bedels voor de leuk of echt gekregen?
Ik heb er van de week weer een paar gekocht omdat ik geslaagd was met geld van ouders Het bijtje met gouden kroontje en de kikker Oja en een nieuw armbandje Heb nu 19 bedels inmiddels Meeste van mama gekregen, en vrienden etc.
Ik heb inmiddels; huisje, hondje, poesje, klavertje, lieveheestbeestje, hartje, sterrenbeeld, aarbei, veiligheidskettinkje en 2 clips om alles verdeeld te houden.
Ik ga zo nog een paar bedels erbij kopen. Ik heb zin om geld uit te geven :p. Ik ga ook gelijk vragen of mijn ster al binnen is gekomen.
Angelaa2
Geplaatst: 23-06-10 12:54
Zal zo wel even een foto maken, jullie ook?
Ik heb nu om 1 armband (andere word 1 cm ingekort): Rondje met witte hartjes, bijtje met goud kroontje, hartje met rose middenstip, engeltje, simpel hartje, kikker, en rond ding met rose stipjes.
En nu nog even los doordat andere armband even bij de juwelier is heb ik nog; hoefijzer, vogel, inktvis, rondje met gouden stipjes, schildpad, touwen, konijn, spook, uil, pony, vis en een rondje met blauwe puntjes
Heb hem al wel 1½ of 2 jaar denk ik. Misschien wel 3 , weet het niet precies meer draag hem ook niet elke dag.
Ik heb inmiddels 2 armbanden. Heb van mijn tante pasgeleden een armband gekregen die zij altijd gedragen heeft. Mijn tante heeft kanker en word niet meer beter. Een heel mooi gebaar en beter uit een warme hand dan uit een koude hand maar toch is het heel gek. Ik draag mijn armbanden nu trouw elke dag. Er zitten een hoop bedels aan de armband van mijn tante en wil hem eigenlijk zo houden, maar wil nog wel 1 clipje kopen en wie weet ooit dan nog eens een bedel erbij maar voorlopig niet iig...
Rytir
Geplaatst: 23-06-10 13:25
Psst: Voor de fans: je hoeft straks niet helemaal meer naar arnhem (stores komen ook in Amsterdam en Den Haag)
Ik vind die schildpad echt kjoet!!! Dat veiligheidsslotje is volgens mij niet een 'echte' pandora. Ik heb hem hier in Waalwijk gekocht in een klein winkeltje die veel pandora heeft. Zij hadden verschillende leuk en speciale veiligheidskettinkjes.