ha nee, ik ben al 2x gezakt. nieuwe datum is bekend..... 15 april mag ik weer. Voor mijn gevoel nog zo ver weg. Maar ga iin maart toch 10 dagen weg dus maak niet uit. Als ik maar voor juni het haal. ik hoop zo dat het lukt deze ochtend voor iedereen
Ik moest vrijdag voor de 2e keer examen doen... weer gezakt
Ik word onbewust zó zenuwachtig, dat ik domme fouten maak die ik normaal met rijlessen niet maak. Baal ontzettend maarja. Ik hoorde dat er pilletjes voor te krijgen zijn, denk dat ik dat maar eens probeer.
kips
Geplaatst: 23-02-09 12:02
ik ben gezakt door te overdreven kijken als ik de snelweg op ga dus met invoegen..
en ik kwam uit een smal weggetje en moest weer linksaf de weg op, maar kwam een auto aan maar was nog redelijk ver dus dacht dat red ik wel maar daar dacht de eximinator anders over
en op een hele vage kruising vergat ik richting te geven na links, leek namelijk dat je rechtdoor ging.. maar dat was ook een domme fout. kwam gewoon door de spanningen ...
Jammer Kips!! Kan me voorstellen dat je nu ontzettend baalt! Bij Bnor examen slagen de meeste mensen wel omdat ze dan meer tijd krijgen en in de meeste gevallen de examinator je ook meer op gemak stelt. Al enig idee wanneer je nu weer moet?