Amethyst_ schreef:Zal ik je ook bij het lijstje zetten Hammeke? En takkie_muis?
ja leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:Aan de mensen die nu hebben geschreven, wat er een flink aantal zijn ( waarbij ik bij een aantal net als wat iemand al eerder aanhaalde mijn twijfels heb of het slim is...) zijn jullie gaan schrijven door dit topic?
Hadden jullie er uberhaupt al eerder over nagedacht om te schrijven van gevangenen?
Wat is de aanleiding geweest tóch te gaan schrijven?
Hoe oud ben je en heb je met je omgeving overlegd?
Gewoon.... pure interesse hoor!
_rosita_ schreef:Aan de mensen die nu hebben geschreven, wat er een flink aantal zijn ( waarbij ik bij een aantal net als wat iemand al eerder aanhaalde mijn twijfels heb of het slim is...) zijn jullie gaan schrijven door dit topic?
Hadden jullie er uberhaupt al eerder over nagedacht om te schrijven van gevangenen?
Wat is de aanleiding geweest tóch te gaan schrijven?
Hoe oud ben je en heb je met je omgeving overlegd?
Gewoon.... pure interesse hoor!
Citaat:_Tivoli_ --> Steven Francis
Amethyst_ --> David Fier
Rockwitch --> Casey Crum
SpikkelFire --> Jarrid Hurst
Mystica --> William Cintron
Nickytje --> Tommy Burns
SteffiiY --> Misty Holmes
Iris82 --> Corry Swanson
Eightlegged --> Darryl Stinski
Flew --> Joseph Vernetti
anoukB --> David Fier
Pharagirlke --> John Aghajanian
Florien --> Eric McDavid
Perzik schreef:Ik zou ook wel willen schrijven, mijn engels is niet al te best. Maar ik denk als ik met een woordenboek erbij zit dat het toch best wel goed gaat. En diegene heeft post en zo leer ik ook nog Engels?
Ik kan alleen niet op de site vinden waar je kan aanvinken de lijst met degene die nog niemand hebben
_rosita_ schreef:Amethyst_ schreef:maar door dit topic geïntresseerd betekend niet dat het ondoordacht is he
Haha....
Wilde eigenlijk typen 'zeg ik dat dan', maar ik moet eerlijk zeggen dat dit wel even door mijn hoofd schiet.
En zéker niet bij iedereen, maar ik denk wel dat er een aantal mensen zijn die heel impulsief reageren, zo van... o cool, interessant, stuur ook wel ff een mailtje en ik zie wel....
Ik denk nog steeds wel dat je er heeeeel goed over na moet denken, voors en tegens tegen elkaar af moet wegen( ook de voors en tegens van je omgeving bv) en dan ook al heb je goed nagedacht en je wilt het nog steeds nog wel moet realiseren dat het geen penvriendinnetje is zoals je had toen je 12 was...
Er zitten onwijs veel randdebielen die tot alles is staat zijn, kunnen manipuleren als de beste en liegen hun dagelijkse iets is...
Ik vind het persoonlijk niet iets om 'even' te doen zeg maar...
*edit: Ik had er dus al weer eerder van gehoord en er zelfs weleens over nagedacht dit te gaan doen, door dit topic zie ik nog steeds een hoop voors en tegens, alleen wegen bij mij de tegens ( adres geven, weet nooit wat voor gek het is ook al zeggen ze onschuldig te zijn, zijn tot een hoop in staat, wil niet corresponderen met lui die iets met kinderen te maken hebben gehad/ seriemoordenaars/ verkrachter etc) nog altijd meer dan de voors ( ik vind het voornamelijk zelf interessant)
esthertjuh_ schreef:Ik ben nog eigenlijk te jong ervoor , maar ik heb het toch gedaan.
Waarom ?
Omdat veel mensen van mij zeggen dat ik goed met mensen kan praten , steun geven , en verdriet verminderen.
Ook bij de moeilijkere mensen, zoals een paar vrienden van mij , ze waren te agressief en drugsverslaafd, toen heb ik hun geholpen, en nu kan ik ook altijd hulp van hun verwachten , daar ben ik echt blij mee.
Ik denk wel dat ik er voorzichtig mee kan omgaan en bepalen wat wel en niet in zo'n brief kan of niet.