Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:05

anneliesdj schreef:
Huertecilla schreef:
In eerdere reacties schreef je expliciet dat zijn vrouw van niets weet en dit zijn probleem is wat jou betreft.
Dit terwijl liegen voor joú een probleem is.
Dat is niet integer Pling

hc

Mee eens.

Kiwiko, als je het hem vraagt en hij verteld jou dat hij het geheim houd omdat hij anders gedonder krijgt, doe je daar dan wat mee?
En ik neem aan dat jouw dochter hun beide kent, wat als die eens een 'domme' opmerking maakt?

nee we hebben totaal andere vriendengroepen, we hebben een totaal ander leven, we wonen 40 km uit elkaar. Ik heb haar behalve op een foto nog nooit in het echie gezien Lachen

Stel dat hij het geheim houd........... tja das eigenlijk een goeie Lachen om wat voor een reden dan ook........ hmzzzz moet ik even over nadenken Lachen Kom ik straks op terug Lachen

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:07

Het is altijd zo makkelijk lezen in andermans boeken he?
oordelen over iets wara je zelf niet mee te maken hebt is zo simpel.
ook ik dacht na mijn scheiding (waar ik heel veel verdriet van had omdat hij me moet zitten voor een jonger exemplaar) dat ik het nooit met een bezetten man zou doen.
Nou niks is minder waar...het was lekker simpel, niks geen verplichtingen, alleen maar de lusten en dan weer lekker terug naar vrouwlief.
Dus mensen, kijk uit met "nooit" zeggen Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:13

Iets waar je zelf niet mee te maken hebt? Zoals je hebt kunnen lezen heb ik me als student ingelaten met een kerel die al een paar jaar samenwoonde. En dat ging verder dan een keertje zoenen. Ik voelde me er echter niet goed bij (vanwege het feit dat hij een vriendin thuis had zitten die van niets wist) en voor mij is toch wel de essentie van scharrelen dat ik me er goed bij voel. Als ik me niet goed voel bij iets wat leuk en ontspannend zou moeten zijn, dan doe ik het liever niet. Simple as that.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:18

Karin schreef:
Iets waar je zelf niet mee te maken hebt? Zoals je hebt kunnen lezen heb ik me als student ingelaten met een kerel die al een paar jaar samenwoonde. En dat ging verder dan een keertje zoenen. Ik voelde me er echter niet goed bij (vanwege het feit dat hij een vriendin thuis had zitten die van niets wist) en voor mij is toch wel de essentie van scharrelen dat ik me er goed bij voel. Als ik me niet goed voel bij iets wat leuk en ontspannend zou moeten zijn, dan doe ik het liever niet. Simple as that.

daar heb je helemaal gelijk in Lachen Lachen

Ik denk dat als ik in een situatie zou zitten dat je op je tenen moet lopen of moet liegen zodat zijn vrouw er niet achter kan komen, dan zou ik ook snel afscheid nemen.

Ik heb het geluk dat onze levens totaal gescheiden zijn, ik ken zijn vriendin niet, ken haar kennissen niet..... dus dat maakt het voor mij makkelijker denk ik..... of hij het nou wel of niet thuis verteld (en dat is gelijk mijn antwoord)

Onze levens zullen elkaar ook nooit tegenkomen Lachen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:53

Tja bij mij ging het ook een jaarlang zo met een jongen die een relatie had al voor lange tijd, nu ik erover denk voel ik me ook heel rot dat ik dat gedaan heb en is het dus ook echt de laatste keer! Zij had alleen vermoedens en hij ontkende en het is geen excuus maar liefde maakt blind, ik ben nogal de kluts kwijt geraakt door dit hele gedoe.. Heb mijn zaakjes niet meer op orde, zoals ik dus normaal wel heb! Liefde is, fout..

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:57

En over dat vreemdgaan.. Is het niet zo dat je alleen vreemdgaat als je in je relatie iets mist?

Zoals Kiwiko heel mooi zegt, hij zal altijd vreemd gaan want het is voor hem een kick die spanning.. Stomme reden vind ik het zeker, dan moet er in je relatie over gepraat worden zodat misschien die spanning er op een andere manier in de relatie zelf ook kan komen en er geen "neukertjes" meer nodig zijn.. Ik zou me als ik jou was nogal een gebruiksvoorwerp voelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:59

natural_ schreef:
En over dat vreemdgaan.. Is het niet zo dat je alleen vreemdgaat als je in je relatie iets mist?

Nee dat denk ik niet.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:00

KiWiKo schreef:

Ik denk dat als ik in een situatie zou zitten dat je op je tenen moet lopen of moet liegen zodat zijn vrouw er niet achter kan komen, dan zou ik ook snel afscheid nemen.

Ik heb het geluk dat onze levens totaal gescheiden zijn, ik ken zijn vriendin niet, ken haar kennissen niet..... dus dat maakt het voor mij makkelijker denk ik..... of hij het nou wel of niet thuis verteld (en dat is gelijk mijn antwoord)

Dus het feit dat jij die vriendin niet persoonlijk kent maakt het voor jou oke dat hij erover liegt?
Vind ik een beetje hypocriet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:01

Dat denk ik ook niet Lachen volgens mij zit zijn relatie wel goed in elkaar Lachen

Waarom moet ik me een gebruiksvoorwerp voelen ??????

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:04

Omdat jij voor hem niks meer bent dan zijn neukertje voor de spanning?

Waarom zou je vreemdgaan als je totaal blij en tevreden bent met je relatie?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:06

anneliesdj schreef:
KiWiKo schreef:

Dus het feit dat jij die vriendin niet persoonlijk kent maakt het voor jou oke dat hij erover liegt?
Vind ik een beetje hypocriet.

nogmaals Lachen ik weet niet of zijn vriendin het wel of niet weet Lachen maar ik zal het hem eens vragen ....... Persoonlijk zie ik geen reden om te liegen, want er is niks Lachen

Het is natuurlijk wel een stuk makkelijker als je verder geen gezamelijk leven hebt....... Ik zou het niet leuk vinden, en het ook vooral niet doen als ik de vrouw in kwestie kende of ergens tegen zou kunnen komen, dus in die zin is het wel makkelijker denk ik Lachen

Maargoed, ik heb niks met hun leven te maken......... en wil dat graag zo houden Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:06

Nou zeg je het zelf al; je zou het niet doen als je haar kende.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:08

natural_ schreef:

Nee hoor, daar geloof ik niet in. Het kan ook 'de situatie' zijn die 'uit de hand liep'. Een momentopname, de gelegenheid. In zo'n geval kan ik me voorstellen dat iemand enorm schrikt van wat hij (of zij) doet, dat het een eenmalig iets is en dat hij/zij een volgende keer wel uitkijkt met zo'n zelfde situatie.

In het geval van een persoon die altijd vreemd zal blijven gaan... Ik voel mezelf te goed om me daarvoor te lenen. Als 'vriendin van', maar ook 'als scharrel van'. Als meneer er meerdere vrouwen op na wil houden, dan zoekt-ie maar vrouwen die daar wél voor in zijn.
Laatst bijgewerkt door Karin op 09-01-09 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:08

natural_ schreef:
Omdat jij voor hem niks meer bent dan zijn fiets voor de spanning?

Waarom zou je vreemdgaan als je totaal blij en tevreden bent met je relatie?

hahahaha lief, ik bepaal, waar, wanneer, hoe, tot aan hoelang Lachen En hij is alleen maar welkom als ik hem daarvoor uitnodig. En het enige wat ik dan van hem verlang is dat hij zijn kunstje vertoond, om dan vooral weer snel weg te gaan Lachen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:09

Mag ik vragen wie mij een rede zou kunnen geven om vreemd te gaan als je relatie goed in elkaar steekt?

Onder vreemdgaan versta ik niet 1x een slippertje maken hoor, dat kan de beste overkomen.. Ik bedoel meer het regelmatig vreemdgaan met 1 of meerdere vrouwen/meiden

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:11

anneliesdj schreef:
Nou zeg je het zelf al; je zou het niet doen als je haar kende.

dat zowizo niet.............. ik wil geen man meer in mijn leven omdat ik geen zin in gezeik heb, ik heb geen zin meer om me aan te moeten passen aan iemand, ik heb geen zin meer dat ik mijn rust op moet geven......... zal ik het een beetje op gaan zoeken door de man van een kennis in huis te halen Lachen Lachen dachtutnie Lachen Dus inderdaad, zou ik haar gekend hebben........ dan had hij niet in mijn bed beland Lachen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:12

Oke dan gebruiken jullie elkaar als neukertje (helaas veranderd hij het woord, maar neem aan dat het principe begrepen wordt)

Ik vind dat mijn lichaam te goed is om te delen met iemand voor alleen lust, dat is mijn mening, maar kiwiko hoe zie jij dat dan? (gewoon een serieuse vraag, gewoon nieuwschierigheid)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:14

natural_ schreef:
Mag ik vragen wie mij een rede zou kunnen geven om vreemd te gaan als je relatie goed in elkaar steekt?

Onder vreemdgaan versta ik niet 1x een slippertje maken hoor, dat kan de beste overkomen.. Ik bedoel meer het regelmatig vreemdgaan met 1 of meerdere vrouwen/meiden

weet ik niet Lachen ik ken hem al 15 jaar, en hij is nog nooit trouw geweest aan geen een van zijn vriendinnen. Ik weet niet wat dat is met hem Lachen hij weet het zelf ook niet....... hij zegt " dan MOET ik, en dan ZAL ik......... Tja, wat mot je ermee Lachen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:15

Hahaha dat is ook makkelijk.. Kerels hebben het te makkelijk, wij moeten altijd uitleggen maar bij hun is het gewoon wat moet dat moet! In mijn volgende leven wordt ik een vent

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:17

natural_ schreef:
Oke dan gebruiken jullie elkaar als fiets (helaas veranderd hij het woord, maar neem aan dat het principe begrepen wordt)

Ik vind dat mijn lichaam te goed is om te delen met iemand voor alleen lust, dat is mijn mening, maar kiwiko hoe zie jij dat dan? (gewoon een serieuse vraag, gewoon nieuwschierigheid)

Tja, weet je.......... ik geef wel om hem, en hij geeft ook om mij..... sterker nog ik kan misschien best wel beweren dat we ook nog van elkaar houden Lachen Lachen

Ik heb nu geen relatie, maar ik ben wel een gezonde vrouw van bjina 40, dus wel mijn behoeftes.....

Kan je twee dingen doen, naar de kroeg gaan en daar iemand oppikken.... met als resultaat dat je liefdeloze (en vaak ook waardeloze) sex hebt..... OF je klopt af en toe bij een oude bekende aan Lachen

Ik doe liever het tweede, want als ik namelijk sex moet hebben met een man waar IK niks mee heb, en die niet eens mijn achternaam weet........ dan kan ik beter achter het raam gaan zitten, dan verdien ik er nog wat mee Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:19

natural_ schreef:

Spanning of juist ontspanning. En dat hoeft niet altijd te zijn omdat je 'iets mist in je leven'. Als ik besluit om aan iets spannends c.q. risicovols te beginnen (noem bijvoorbeeld een hobby als parachutespringen oppakken) en ik krijg daar de kans voor, dan doe ik dat omdat het me leuk lijkt om zoiets te doen, niet omdat ik 'iets mis in mijn leven' of 'omdat er iets niet goed zit'. Kan me voorstellen dat je ook in een goede relatie de behoefte kan krijgen om 'iets spannends' te gaan doen. Vervolgens is het wél aan jezelf hoe je daarmee omgaat: risico's, kosten/baten en je moreel besef tegen elkaar afzetten.

Ik schaar 'een slippertje' trouwens ook onder vreemdgaan. Voor mij is dat incidenteel vreemdgaan. Het andere is voor mij structureel vreemdgaan.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:20

Die laatste zin vind ik iet wat ver gaan, al ben ik er ook op tegen! Er bestaat dus nog wel een kans dat jullie samenkomen, waarschijnlijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:20

natural_ schreef:
Hahaha dat is ook makkelijk.. Kerels hebben het te makkelijk, wij moeten altijd uitleggen maar bij hun is het gewoon wat moet dat moet! In mijn volgende leven wordt ik een vent

Wat een onzin! Dat komt omdat je dit jezelf oplegt en dit in stand gehouden wordt.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:21

KiWiKo schreef:
hij zegt " dan MOET ik, en dan ZAL ik.........

Eng vind ik dat, mannen die hun behoeften MOETEN en ZULLEN bevredigen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:23

natural_ schreef:
Die laatste zin vind ik iet wat ver gaan, al ben ik er ook op tegen! Er bestaat dus nog wel een kans dat jullie samenkomen, waarschijnlijk..

nee, dat is uitgesloten Haha! Haha! echt geloof me...... dat zal nooit gebeuren. Wil ik absoluut niet Lachen Hij heeft het wel eens geopperd....... naaaah heb ik maar gelijk in de kiem gesmoord. Niks zin in Lachen