Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BraveSpots

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:25

_Skess_ schreef:
We hebben van het weekend heel lang gepraat samen over het feit waarom hij opeens naar haar terug wilde. Zomaar het voorval vergeten gebeurt niet, dat gaat niet zo makkelijk.

Hij heeft maar een afspraak met haar gehad en niet meerdere hoor.

Ow, sorry. Ik dacht meerdere vanwege het handjes houden. Dat had ik verkeerd geinterpreteerd.

Ik hoop echt dat alles nu (blijvend) goedgaat voor jou, en dat ie zijn fout grondig heeft ingezien!

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:29

_Skess_ schreef:

Wat is er voor nodig he? Het getal zelf of het feit dat er toch 'iets' is geweest wat de voorkeur had, en dat was jij niet.
Meid sus je zelf niet in slaap.....Nerd Blijf wakker en weet dat je eerlijkheid en respect verdient!
Dat is nou net waar hij de plank flink mis slaat. En bedenk wel....als dat nu al zo gemakkelijk gebeurt, in jullie prille samenzijn, dat het niet de laatste keer zal zijn....ooh ja met maar één afspraakje natuurlijk, niet meerdere Bloos .

Ieder zijn beleving, jij de jouwe
Succes!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 20:11

BraveSpots schreef:
_Skess_ schreef:
We hebben van het weekend heel lang gepraat samen over het feit waarom hij opeens naar haar terug wilde. Zomaar het voorval vergeten gebeurt niet, dat gaat niet zo makkelijk.

Ow, sorry. Ik dacht meerdere vanwege het handjes houden. Dat had ik verkeerd geinterpreteerd.

Ik hoop echt dat alles nu (blijvend) goedgaat voor jou, en dat ie zijn fout grondig heeft ingezien!

Geeft niet hoor!!! Maakt niet uit Knipoog

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:03

Je hebt in het begin geschreven dat het vaak van jouw kant kwam en dat jij veel moeite deed voor de relatie...

Gaat dit nu anders? Het moet nl. echt wel van 2 kanten komen hoor...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 21:20

Het gaat nu zeker anders en het komt nu meer zn zijn kant, maar ben er minder "gevoelig" voor en ben best wel hard. Ben niet zo weer overstag!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:37

Iedereen twijfelt wel eens aan zijn relatie lijkt mij. Je bent nooit altijd 100% verliefd. Het gaat er om wat je er mee doet. Hij heeft er aan geroken en toen bedacht dat thuis eten beter is. Ik snap heel goed dat je het toch wil proberen. Hij wilde haar weer zien, heeft dat ook met jou besproken. Ik hoop dat je hem langzaam aan weer kan vertrouwen en dat hij nu beseft wat hij heeft.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 21:45

hoop het ook....we zullen zien Lachen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 00:16

_Skess_ schreef:
Het gaat nu zeker anders en het komt nu meer zn zijn kant, maar ben er minder "gevoelig" voor en ben best wel hard. Ben niet zo weer overstag!

Lachen Als je maar duidelijk voor jezelf bent en voor hem dan moet alles wel goed komen tenzij hij het verziekt maar ik denk dattie hier zelf ook goed van geleerd heeft Lachen

heb je mijn pm gehad?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 09:45

Heb geen pb van je gehad geloof ik, maar kan kloppen want mijn pb-box heeft het de laatste dagen niet goed gedaan.

Denk ook wel dat hij hier van geleerd heeft, athans dat mag ik hopen Knipoog

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:34

Tja, ik zal wel heel bokt over me heen krijgen. Maar misschien was het voor hem ook wel niet zo'n hele leuk, verwarrende periode. Hij is al 4 jaar gelukkig met z'n vriendinnetje, en ineens komt er een oude liefde langs die de hele boel op z'n kop zet. Hij was ooit heel erg verliefd op haar, en hij zit nu in een relatie die al 4 jaar duurt, en misschien wel een beetje sleur(achtig) is geworden. Je blijft nooit 4 jaar lang dol verliefd. Dus ineens wil een meisje iets van 'm waar hij ooit heel verliefd op was. Blijft wel een man, dus hij is in de war, handelt impulsief (en doet natuurlijk de verkeerde dingen). Maar als hij dan met dat andere meisje uit is, blijkt het allemaal toch niet zo leuk te zijn, als het in zijn hoofd leek, en wil hij eigenlijk alleen nog maar z'n vriendinnetje terug. Tja, zulke dingen gebeuren wel eens in een lange relatie.

Gewoon goed over praten, en kijken wat de toekomst brengt.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:20

Anoeska schreef:
Tja, ik zal wel heel bokt over me heen krijgen. Maar misschien was het voor hem ook wel niet zo'n hele leuk, verwarrende periode. Hij is al 4 jaar gelukkig met z'n vriendinnetje, en ineens komt er een oude liefde langs die de hele boel op z'n kop zet. Hij was ooit heel erg verliefd op haar, en hij zit nu in een relatie die al 4 jaar duurt, en misschien wel een beetje sleur(achtig) is geworden. Je blijft nooit 4 jaar lang dol verliefd. Dus ineens wil een meisje iets van 'm waar hij ooit heel verliefd op was. Blijft wel een man, dus hij is in de war, handelt impulsief (en doet natuurlijk de verkeerde dingen). Maar als hij dan met dat andere meisje uit is, blijkt het allemaal toch niet zo leuk te zijn, als het in zijn hoofd leek, en wil hij eigenlijk alleen nog maar z'n vriendinnetje terug. Tja, zulke dingen gebeuren wel eens in een lange relatie.

Zit zeker wat in, dit is al vaker genoemt meende ik alleen jij legt het beter en breeder uit Lachen

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:46

Mensen die je langer niet gezien hebben worden altijd of leuker of heel slecht in je herinnering.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:51

Anoeska schreef:

Ik ben het met je eens dat er soms wat sleur komt in de relatie, en als net op dat moment een oude liefde komt langs lopen dat verleidelijk kan zijn.

Maar wat ik niet met je eens ben is dat 'zulke dingen wel eens gebeuren in relaties'. Imo heeft een vent nog altijd hersenen om te bedenken wat de gevolgen zijn van zijn acties, in plaats van roekeloos zijn dingetje na te lopen.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 18-11-08 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:09

Heb je ook weer gelijk in. Denk dat het 'langskomen van een interessant persoon' vaker gebeurt in een relatie. Maar dat het er natuurlijk om gaat hoe je er naar handelt.

Maar dan nog, denk ik, dat een misstap niet meteen het einde hoeft te betekenen. Kijk gewoon hoe het verder loopt, en of je er samen uit kan komen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:16

_Skess_ schreef:
Heb geen pb van je gehad geloof ik, maar kan kloppen want mijn pb-box heeft het de laatste dagen niet goed gedaan.

Denk ook wel dat hij hier van geleerd heeft, athans dat mag ik hopen Knipoog

heb een nieuwe gestuurd Lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 17:12

heb hem gelezen en beantwoord! Lachen Kwam dit keer wel binnen gelukkig Knipoog

Inderdaad..oude liefdes kunnen binnen komen en je kunt daar voor kiezen om wat met je "vlinders" te doen of niet.

Hij heeft hersenen en moet soms even weten hoe die ze moet gebruiken ! Lachen

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:51

Haha Skess, sja de meeste mannen luisteren ipv naar hun grijze massa wel vaker naar hun klokkenspel...

Ik hoop ook dat hij wakker is geschud en jij ook, een relatie kost tijd en moeite, soms als je al een tijdje hebt, vergeet je dat nog wel is, dus heel soms ? is zoiets wel even voor beiden een wake up call Knipoog
Laten we alleen hopen dat het niet nogmaals voor gaat komen Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:57

_Skess_ schreef:
heb hem gelezen en beantwoord! Lachen Kwam dit keer wel binnen gelukkig Knipoog

Inderdaad..oude liefdes kunnen binnen komen en je kunt daar voor kiezen om wat met je "vlinders" te doen of niet.

Hij heeft hersenen en moet soms even weten hoe die ze moet gebruiken ! Lachen

Dank je voor het beantwoorden Lachen

Ik heb dat ook even met een ex gehad maar dat gevoel vertrok vanzelf weer Lachen En ik denk dat het bij hem nu ook wel weg is en hopelijk blijft..

Hoe staan de zaken er verder voor ?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 19:31

Heb hem toevallig vanmiddag gezien toen hij naar het station liep en ik daar ook langs moest.

Was heel gezellig en we hebben wel geknuffeld enzo... Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:30

Zo ik heb net het hele topic doorgelezen!
Wat een verwarrende en vervelende sitatie.
TS, Ik hoop dat het allemaal goed komt. En die '(ex)vriendin'...daar heb ik geen woorden voor.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:33

Tja, oude liefde roest niet, zeggen ze altijd..

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:27

maar heeft hij je al overstelpt met rode rozen etc??? Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 19:01

Miracle_ schreef:
Tja, oude liefde roest niet, zeggen ze altijd..

Ja, inderdaad, dat zeggen ze ja!

@TS: dus jullie zijn nu weer samen als ik het goed begrijp?

Vind het echt knap dat je dat kan! Ik hoop echt dat hij gaat inzien hoe fout hij is geweest en dat hij nooit meer zoiets doet!!!

Veel succes nog in ieder geval!!!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:56

Wat fijn dat het gezellig was Skess! Dat is een begin.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 08:13

Zeker weten Haha! Echt weer samen zijn we nog niet hoor, maar we zijn hard op weg Knipoog

Overstelpt met rozen niet hahaha Tong uitsteken, wel een armbandje gekregen!