Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SpikkelFire schreef:Ook slecht geslapen, kan geen geschikte stalling vinden voor mijn paard. Alle goede stallen zitten ramvol. En blijkbaar zijn er nog genoeg stallen die half uurtje buitentijd in de winter of 9 kilo hooi per dag genoeg vinden.. *zucht
pjer schreef:mijn hoofd:
Ik wil dit jaar een keer leuke dingen doen met de paarden bv een trailtuin, maar dan is beenbescherming verplicht. Ik snap waarom. Maar wij gebruiken dus nooit peesbeschermers oid. Dus nu moet ik uitzoeken welke maat ze hebben xfull of groter? en ze er aan laten wennen en dus ook een hoop geld uitgeven voor een activiteit die we 1x gaan doen. Terwijl we in marathon hindernissen nooit peesbeschermers gebruiken. dus ik vind het nogal onnodig.
Zit dus al maanden daar over te dubben en te kijken wat ik nodig zou hebben en welke maat etc. terwijl het natuurlijk echt niet zo moeilijk is, alleen mijn hoofd doet er moeilijk over omdat ik het blijkbaar deep down ergens oneerlijk vind of zo... pfffffff wordt soms zo moe van mezelf...
maar goed marktplaats of inderdaad kramer kan ik nog op zoeken. Hoop dat ik wel in 1x de juiste maat heb pjer schreef:een kruising fries x tuiger en een kruising tinker x pre (ziet er uit als een wat stevige pre, weinig tinker) beide schofthoogte 1.70. dus flinke benen en wat sok.
ze staan aan huis dus lenen van een stalgenoot gaat helaas niet lukkenmaar goed marktplaats of inderdaad kramer kan ik nog op zoeken. Hoop dat ik wel in 1x de juiste maat heb
chanicha schreef:Dank je Shenavallie!
Heb altijd moeite met je naam
pjer schreef:een kruising fries x tuiger en een kruising tinker x pre (ziet er uit als een wat stevige pre, weinig tinker) beide schofthoogte 1.70. dus flinke benen en wat sok.
ze staan aan huis dus lenen van een stalgenoot gaat helaas niet lukkenmaar goed marktplaats of inderdaad kramer kan ik nog op zoeken. Hoop dat ik wel in 1x de juiste maat heb
DuoPenotti schreef:[
En dit kreeg ik net terug.
Wat een[ Afbeelding ] antwoord.
Citaat:Dat is inderdaad altijd een lastig punt.
Bij een annulering van een afspraak direct na een praktijksluiting zullen we altijd beoordelen of er wel/geen kosten in rekening worden gebracht.
Bij een geplande afspraak rekenen wij erop dat deze doorgaat. Wanneer het niet lukt deze afspraak na te komen, vragen wij deze minimaal 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren. Zo wordt voorkomen dat we de gereserveerde tijd in rekening brengen en kunnen wij een andere patiënt helpen.
Afspraken op een maandag vragen wij om deze op vrijdagochtend voor 10.00 uur te annuleren.
Annulering bij mail of telefonisch wordt hetzelfde beoordeeld waarbij het weekend niet als werkdagen wordt gezien.
Natuurlijk is hierbij niet alles te voorkomen en kan er altijd sprake zijn van overmacht.
Met vriendelijke groet,
Dus vrijdag voor 10u moet je al weten of je maandag zal ziek zijn...
"
zonnebloem18 schreef:Gelukkig is mijn tandarts coulanter. Ik werd wakker met een neus die helemaal dicht zat. Geen pretje als je een half uur met je mond open moet gaan liggen. Tandarts heeft dit zonder kosten geannuleerd. Kon mooi een spoedje op mijn plekje gepland worden.