Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:34

Kun je ze niet lenen van een stalgenoot?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:34

SpikkelFire schreef:
Ook slecht geslapen, kan geen geschikte stalling vinden voor mijn paard. Alle goede stallen zitten ramvol. En blijkbaar zijn er nog genoeg stallen die half uurtje buitentijd in de winter of 9 kilo hooi per dag genoeg vinden.. *zucht

Wat zoek je? Misschien zijn er hier mensen met ideeën?

Arme Jozi, lastig als ze zoveel last hebben. Voordat zijn darmen tot rust komen zal wel even duren na zolang al problemen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:41

UWV.

Meer kan ik niet zeggen. 100 euro te weinig “salaris” uitbetalen (faillissement). Specificatie klopt niks van. En dan bel je. Wachten. Doorverbinden. Prima. Nog een keer wachten. “Je wordt teruggebeld”.

Ik heb een hekel aan inefficiëntie. Dus dit trek ik heel slecht. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:43

Zebrastreep schreef:
Siggislief schreef:
Dat mijn laatste hap brood niet smaakte, het smaakte vreemd....
En kon niets vinden aan het broodje...

Schimmel }:)

Ik vergeet brood ook wel eens te checken. Mijn weerstand is goed in ieder geval _O-

Dat is het denk ik ook geweest.. :r
Heb het uitgespuugd en weg gegooid.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 11:02

pjer schreef:
mijn hoofd:
Ik wil dit jaar een keer leuke dingen doen met de paarden bv een trailtuin, maar dan is beenbescherming verplicht. Ik snap waarom. Maar wij gebruiken dus nooit peesbeschermers oid. Dus nu moet ik uitzoeken welke maat ze hebben xfull of groter? en ze er aan laten wennen en dus ook een hoop geld uitgeven voor een activiteit die we 1x gaan doen. Terwijl we in marathon hindernissen nooit peesbeschermers gebruiken. dus ik vind het nogal onnodig.
Zit dus al maanden daar over te dubben en te kijken wat ik nodig zou hebben en welke maat etc. terwijl het natuurlijk echt niet zo moeilijk is, alleen mijn hoofd doet er moeilijk over omdat ik het blijkbaar deep down ergens oneerlijk vind of zo... pfffffff wordt soms zo moe van mezelf...

Wat voor paarden zijn het?
Ik ben zelf tevreden over Lemieux beenbescherming grafter.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 11:11

een kruising fries x tuiger en een kruising tinker x pre (ziet er uit als een wat stevige pre, weinig tinker) beide schofthoogte 1.70. dus flinke benen en wat sok.
ze staan aan huis dus lenen van een stalgenoot gaat helaas niet lukken :) maar goed marktplaats of inderdaad kramer kan ik nog op zoeken. Hoop dat ik wel in 1x de juiste maat heb

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 11:22

pjer schreef:
een kruising fries x tuiger en een kruising tinker x pre (ziet er uit als een wat stevige pre, weinig tinker) beide schofthoogte 1.70. dus flinke benen en wat sok.
ze staan aan huis dus lenen van een stalgenoot gaat helaas niet lukken :) maar goed marktplaats of inderdaad kramer kan ik nog op zoeken. Hoop dat ik wel in 1x de juiste maat heb

Harry's horse flextrainers?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 11:51

chanicha schreef:
Dank je Shenavallie!
Heb altijd moeite met je naam :')

Snap ik, maar weet even geen andere naam... Deze heb ik vanaf het begin dat ik op Bokt kwam (volgens mij 2006). Het is een mini-plaatsje vlakbij het dorp waar mijn man en ik verbleven tijdens ons huwelijk. Ik vond dat toen een speciale naam. Misschien moet ik het afkorten... :D

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 11:56

pjer schreef:

kun je er geen bandage omheen binden, dat past altijd, of ben ik nu ouderwets :o

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 12:00

Ik erger nu al aan de Zaterdag.

Moet wat ophalen maar de A10 Zuid is afgesloten (10 tm 13 April) en dat word dus omrijden.
En er zal 30-60min (extra) reistijd zijn.

Alleen erger mij nu ook aan het 2e deel, en hoop nu geen appje te krijgen of ik de mijne mee wil nemen.
Want ze hebben geen 2 vervoerskisten....

Ik hou stug mijn mond tot die dag, en rij gewoon zonder extra daar naar toe.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 12:12

Verkeersexamen in het dorp.

Heb nog een seconde overwogen de verkeersborden die de richting aan geven om te draaien. }:)

En dan wachten. }:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 12:15

Evil! _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 12:24

Dat ik op Facebook een filmpje zag van iemand die haar paard liet beleren. Zat voor het eerst iemand op , paard snapte er niks van en oogde erg ongemakkelijk.

Vervolgens moest het dier gelijk over een balk heen draven. Had nog totaal geen balans.

Ik vond het er erg onrustig uitzien. En denk alleen maar waarom moet het zo snel en gejaagd?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 12:33

Er is iemand erg bezorgd over de abnormale verkeersdrukte in het dorp.
Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 13:01

DuoPenotti schreef:
[
En dit kreeg ik net terug.

Wat een }:0 [ Afbeelding ] antwoord.

Citaat:
Dat is inderdaad altijd een lastig punt.

Bij een annulering van een afspraak direct na een praktijksluiting zullen we altijd beoordelen of er wel/geen kosten in rekening worden gebracht.

Bij een geplande afspraak rekenen wij erop dat deze doorgaat. Wanneer het niet lukt deze afspraak na te komen, vragen wij deze minimaal 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren. Zo wordt voorkomen dat we de gereserveerde tijd in rekening brengen en kunnen wij een andere patiënt helpen.

Afspraken op een maandag vragen wij om deze op vrijdagochtend voor 10.00 uur te annuleren.

Annulering bij mail of telefonisch wordt hetzelfde beoordeeld waarbij het weekend niet als werkdagen wordt gezien.

Natuurlijk is hierbij niet alles te voorkomen en kan er altijd sprake zijn van overmacht.

Met vriendelijke groet,

:roll: Dus vrijdag voor 10u moet je al weten of je maandag zal ziek zijn...
Dat doet me denken aan mijn werk, als je je ziek meld op donderdag of vrijdag, vragen ze al of je maandag er wel zal zijn. "Even mijn glazen bol checken :)* "

Hier tot 2 keer toe in mijn vingers gesneden daarnet :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 13:14

auch!

Ja knap hè.

Mijn volgende afspraak staat op een gewone dinsdag :P

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 13:27

Gelukkig is mijn tandarts coulanter. Ik werd wakker met een neus die helemaal dicht zat. Geen pretje als je een half uur met je mond open moet gaan liggen. Tandarts heeft dit zonder kosten geannuleerd. Kon mooi een spoedje op mijn plekje gepland worden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 14:16

Dat plafond in de douche zo'n slechte staat is dat de schilder bezig blijft en het eraf blijft schilferen. -O-

Zelfs de schilder baalt.

Eindstand doucheslang gesloopt. Stofzuiger onder de wit kalk aan de binnenkant slang en buitenkant.

En ik moet gaan verzinnen hoe te betalen en de troep opruimen, maar kan naar de wc zonder natte kont te krijgen.

En astma aanval. Feestje is compleet. *\o/*

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 15:05

Na 2 uur in bed gelegen te hebben, nog steeds hoofdpijn en ijskoud hebben.

Dan maar weer even in een warm bad denk ik..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 15:08

zonnebloem18 schreef:
Gelukkig is mijn tandarts coulanter. Ik werd wakker met een neus die helemaal dicht zat. Geen pretje als je een half uur met je mond open moet gaan liggen. Tandarts heeft dit zonder kosten geannuleerd. Kon mooi een spoedje op mijn plekje gepland worden.

Ik had het bij mijn vorige tandarts
Mijn dochter en ik hadden samen een afspraak maar ik had die nacht buikgriep gekregen
Wou wel dat de afspraak met mijn dochter doorging omdat dat nogal een traject is maar zat er zelf niet op te wachten ( zelfs nog gespuugd bij de tandarts maar kon wel mooi die gemiste afspraak betalen….

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 15:16

@marcella hoezo moet jij dat betalen?

@sigg,beterschap

@alja
Klinkt ook heel meedenkend. NOT. ben je ook klaar mee.

Ik hoef natuurlijk nu ook niet te betalen.
Maar zo'n soort waarschuwing van volgende keer wel vind ik echt niet kunnen.
Dan moeten ze maar de mail open zetten en daar in het weekend ook in kijken.

Wat zou de verzekering daar van vinden vraag ik mij ook af.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 15:52

Ik heb het ooit andersom gehad. Stond voor een dichte deur bij de tandarts, ze waren op vakantie. Mijn afspraak zou telefonisch afgezegd zijn, maar ik wist van niks. Was erg pissig hierover, aangezien ik er wel 40 km voor in de auto had gezeten en vrije tijd er voor opgenomen had. Maar dat was mijn eigen probleem. Ze hebben ook nooit sorry oid gezegd. Heel flauw.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 15:53

Ik ben zelf van tandarts overgestapt
Nou was ik al 15 jaar bij haar en was ik
Inmiddels in die tussentijd ook verhuisd naar een uur verderop maar ik vond het het altijd nog wel waard.
Maar zo weinig empathie ga ik slecht op, ze kon zelf zien dat ik echt ziek was en uit coulance wel was gekomen met m’n dochter want uiteindelijk had ik liever op bed gelegen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 15:57

Heb de douche slang getapt. Ga namelijk echt niet de deur meer uit. Ga kapot van de pijn.

Schilder of woningbouw betalen het niet in ieder geval. Je moet het dan maar opgeven bij je verzekering net zoals zeil wat in de keuken gesloopt is tijdens renovatie.

Schilder is voor niks geweest ook hij was amper weg of de eerste luchtbellen kwamen weer terug.

Ga nu potje liggen janken van de pijn, maar ergste vuil is weg.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 16:38

Ik denk dat ze het plafond af moeten steken want als je verkeerd witsel gebruikt doe je het voor de kat met de korte achternaam.