Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Je mag een kind soms toch ook wel verwennen? En met ze meegaan in hun Sinterklaas fantasie?

..echt meen ik.

MarlindeRooz schreef:Wat heeft Alja aan jouw persoonlijke frustratie? Ze wil haar kinderen iets geven wat ze zelf nooit gehad heeft. Dat is toch juist fijn? Daar krijg je leukere kinderen van dan van dingen als verwaarlozing en enorm streng zijn.
Dat streng zijn en hard straffen helpt is allang achterhaald ook.
Ik ben blij dat mijn ouders de Sinterklaas magie nooit doorbroken hebben om me even lekker hard aan te pakken.
Dat hebben ze op andere vlakken wel gedaan helaas.
Alja schreef:En weet je, we kunnen wel afgeven op kinderen maar hun zijn toch diegene die later onze reet moeten afvegen als we het zelf niet meer kunnen en die ook onze aow gaan betalen….
Alja schreef:En weet je, we kunnen wel afgeven op kinderen maar hun zijn toch diegene die later onze reet moeten afvegen als we het zelf niet meer kunnen en die ook onze aow gaan betalen….
wat denk je van kind bij zijn lurven grijpen. Nee zeggen en zeggen dat hij niet zomaar wat mag pakken en kind meenemen.
)

Bielsje schreef:Wacht, wat heb ik gemist?? Ik zette altijd mijn schoen na de intocht en had er dan wat in zitten op 5 december. Maar die wordt tegenwoordig direct na het zetten al gevuld? En dan, iedere dag of enkel intocht en 5 december?