Marcella schreef:Crp (ontsteking waarde) 21 ver boven de normale waarde.![]()
Had al het idee dat het hoog was.
Zo extreem hoog is dat niet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Tja wat is bewoonbaar? Er moet sowieso een renovatie gedaan worden en daarmee is het heel onlogisch om niet gelijk de boven verdieping aan te pakken.En qua isolatie vragen we ons ook af of het perse moet zoals nu aangegeven. Alleen als je dat niet direct doet: ga je dan nieuwe vloeren leggen terwijl je weet dat die er weer uit moeten? We zijn idd op de hoogte van diverse subsidies. Maar ja, deze indicatie was bedoeld om een bod te kunnen doen. Dan hoop je op een bedrag waarvan je direct zegt: prima dat valt binnen het budget, of het is wat aan de hoge kant maar dat kunnen we zo bij leggen. Maar 1,5 ton er boven is wel erg veel vind ik.
We moeten er even goed voor gaan zitten. Ik baal er alleen zo van. Dat ik een evenement je op mijn werk had georganiseerd waar vervolgens nauwelijks animo voor was helpt niet echt lekker mee...
Marcella schreef:Zou inderdaad lager dan 5 moeten zijn, maar zeker met de spuiten ook meer onder controle moet zijn en de pillen. Heb nu 1x in de 4 weken talz en heb dan krappe 1,5 week goed. Laatste spuit om te proberen voor controle ontsteking.
Maar vind 11 lichamelijk ook iets fijner dan 21.
Prednison mag je niet gebruiken boven de 40 werd mij gezegd nu zit ik nog wel eronder. En alleen 2 stootkuren gehad en 1 voor nood in de kast.
Maar in combinatie met de spataderlijke bloeding van gisteren niet zonder risico. Kan dat het gaat ontsteking is groot.
Maar dit is gewoon heel erg balen.