Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 18:32

Fly_high schreef:
Alle idioten op marktplaats die hun zwaar verwaarloosde exotische huisdieren aanbieden, voor een dik pak geld ook nog vaak want ze willen uiteraard geen verlies lijden puur doordat ze hun dier niet corect hebben kunnen verzorgen :roll:

Vooral reptielen maar ook vogels en allerlei exotische zoogdieren, zo fiets triest dit : Zou ze het liefst allemaal in huis willen nemen maar dat lost uiteraard ook niets op. Misschien moet het maar een keertje verboden worden.

Naar is dat he ;(. Mensen denken, oeh leuk, een slang/varaan/agaam, maar beseffen niet dat die dieren wel wat meer nodig hebben dan een terrarium en een warmtelamp.

c_alsemgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:28

Kraaien met zelfmoord neigingen die vlak voor je op de hoefslag springen als je er aan komt in uitgestrekte galop :') Cor is ook van het type "kijken wie het laatst uit wijkt" dus was blij dat de kraai snel was, had geen tijd meer om te sturen of te remmen. :Y)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:29

Ik zag het ook bij een kennis op feestboek. Koopt eerst een baardagaam, is er zat van... neemt een axolotl.

;( :n ;( :evaw:

Ik ging vandaag met de fosters naar de dierenarts.
Waarschuw de dierenarts... "Pas op! Deze is snel en bang!"
Drie keer raden. _O-

Ze brak echt het hele hokje af. :x
Maar goed. Ze is weer "thuis" _/-\o_ zonder kleerscheuren.

Gelukkig heb ik nog even om deze tam te krijgen. :+:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:33

Ik vind het koud :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:34

Ik zie dat ook wel vaker dat mensen dan hun oude huisdier weg doen omdat ze al jaren dromen van een bepaald ander huisdier.

( dit zijn overigens wel mensen die vaak impuls aankopen hebben en een beetje midlife crisis)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:41

Ik ben op vakantie maar eigenlijk wil ik elke avond alleen maar naar huis.

Met als hoofdreden dat het bed net een plank is. En ook maar 140 waardoor vriendje en ik elkaar wakker houden of gescheiden moeten slapen.

Edit: overdag is het wel oké. :P
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 27-09-23 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:44

Aan de winkel. Voor meer dan 100 euro wandelschoenen gekocht, na 6 weken van allebei de neus los. Dus terug naar de winkel. Krijg ik te horen dat ik de schoenen niet goed heb verzorgt, ze tot 10% de reparatie kosten vergoeden. Dat is iets meer dan 10 euro dus niets....

Ik heb dezelfde schoenen 3 jaar terug ook gekocht, zelfde behandeling, en alles is op gelopen behalve de neuzen die zitten nog super vast. Dit is gewoon een ruk levering! Ja maar mevrouw, je moet ze na elke keer dragen schoon maken en behandelen.... ik loop m'n hele leven al op schoenen, met dezelfde behandeling (en ja, ik behandel en maak qchoon maar niet dagelijks) en nog geen enkele schoenen is na 6 weken al stuk. Ik was echt woest. En ik denk dat ik de afgetrapte 3 jaar oude broertjes even mee neem om te laten zien dat m'n nieuwe echt niet kloppen dat ze nu al los laten. Grmbl.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:54

Tancreda4 schreef:
Aan de winkel. Voor meer dan 100 euro wandelschoenen gekocht, na 6 weken van allebei de neus los. Dus terug naar de winkel. Krijg ik te horen dat ik de schoenen niet goed heb verzorgt, ze tot 10% de reparatie kosten vergoeden. Dat is iets meer dan 10 euro dus niets....

Ik heb dezelfde schoenen 3 jaar terug ook gekocht, zelfde behandeling, en alles is op gelopen behalve de neuzen die zitten nog super vast. Dit is gewoon een ruk levering! Ja maar mevrouw, je moet ze na elke keer dragen schoon maken en behandelen.... ik loop m'n hele leven al op schoenen, met dezelfde behandeling (en ja, ik behandel en maak qchoon maar niet dagelijks) en nog geen enkele schoenen is na 6 weken al stuk. Ik was echt woest. En ik denk dat ik de afgetrapte 3 jaar oude broertjes even mee neem om te laten zien dat m'n nieuwe echt niet kloppen dat ze nu al los laten. Grmbl.

Zo dan wat is dat voor schijt service := binnen 6 weken? Komen ze van Temu ofzo joh.. Ik zou ook goed over de zeik zijn. Welke winkel is dit? Bever?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 19:58

Tancreda4 schreef:

Hier had ik echt flink een klacht over ingediend.
Normaliter zit er 6 maanden garantie op schoeisel. (Buiten de veters om! Maar wel op naden, stiksels enz)

E_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 20:07

Lekkere service inderdaad... Hoop dat die van de winkel waar volgende stukje over gaat beter is.

Scheerapparaat gekocht op horse event, vanmiddag binnen gekomen, lijkt deze wel gebruikt te zijn. Haren tussen de messen, iets wat lijkt op olie tussen de messen, een zwart vetachtige substantie op het apparaat en haren in de doos. Bovendien maakt het apparaat toch een herrie, veel meer dan het test model wat ik op horse event vastgehouden heb en heb gehoord. Meteen gemaild. Ben benieuwd naar de reactie.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:49

DHL, wat moet ik nog meer zeggen :roll:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:57

Fly_high schreef:
DHL, wat moet ik nog meer zeggen :roll:

Duurt Heel Lang?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:06

Goede :P

Maar nee, ze hebben mijn pakketje bij een random service point gedumpt, niet eens in dezelfde stad ofzo :? En we hebben zat afhaalpunten ook hier in de wijk, hun logica ontgaat mij helemaal :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:15

O wees blij dat je je pakketje nog wel ergens kan ophalen. Hier een pakket dat door mij in ontvangst zou zijn genomen terwijl ik niet thuis was ???
Nergens te vinden, ook niet bij de buren.

Heb uiteindelijk het geld teruggekegen van de leverancier. Maar het is toch schandalig dat dit zomaar kan. Het ergste is nog dat er een afhaalpunt letterlijk 5 meter van de ingang van mijn flat is he… Dump het daar dan.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:40

Ik heb mijn raam open, en ik lig op bed. Tijd om te slapen. Dacht ik..
Er dwaalt hier op straat namelijk een kruizing van een schaap x koe rond. Een persoon die niet helemaal 100 punten is, en steeds iets roept wat de ene keer klinkt als 'bééh', en de andere keer als 'muuuh'. Top -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:46

Kookaburra schreef:
Ik heb mijn raam open, en ik lig op bed. Tijd om te slapen. Dacht ik..
Er dwaalt hier op straat namelijk een kruizing van een schaap x koe rond. Een persoon die niet helemaal 100 punten is, en steeds iets roept wat de ene keer klinkt als 'bééh', en de andere keer als 'muuuh'. Top -O-

Sorry dat ik moest lachen!
Want vervelend is het wel.

Stuur hem lekker door deze straat. Kan die naast de ganzen zitten. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:49

Hihi :') Kookaburra het klinkt grappig maar wel irritant

Ik was net aan het dommelen, maar ben weer klaarwakker en zat rechtop in bed van schrik. Er ging weer eens een complete bom af _-:(

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 22:52

DHL valt hier gelukkig mee.
UPS daarintegen...
Die gooien een pakket 30km verder in een vreselijke buurt in Den Haag :+
Kom zelf oorspronkelijk uit Den Haag, maar in die wijk kom ik niet uit vrije wil :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 23:35

Fly_high schreef:
Goede :P

Maar nee, ze hebben mijn pakketje bij een random service point gedumpt, niet eens in dezelfde stad ofzo :? En we hebben zat afhaalpunten ook hier in de wijk, hun logica ontgaat mij helemaal :

Owww dat ken ik -O- hier in de regio doet GLS dat! Dan krijg je eerst een kul bericht dat ze je niet thuis hebben getroffen terwijl ze gewoon nooit langs zijn geweest, en je pakket ligt dan kilometers verderop ergens. Strontvervelend ja, hopelijk heb je hem snel.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 23:47

Waarschijnlijk toch wel PTSS klachten. Politie probeert te helpen maar zit juridisch gebonden. Begint een stalkingszaak te worden. Zie het nut er allemaal steeds minder van in. Wil gewoon graag weer op een matras slapen ipv op een luchtbed. Ik weet dat ik hulp nodig heb, maar hulp vinden die past is een ding…

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 23:51

Op zoek naar een nieuwe auto. Vandaag om 13.00 afgesproken voor een proefrit. Blijkbaar iemand anders om 12.30 afgesproken die de auto zo voor onze neus wegkoopt. Andere auto in de buurt (ruim halfuur rijden wel), wij bellen of hij er nog is want net andere auto voor onze neus weggekocht. Ja hoor, kom maar. Komen we daar, staan er andere mensen al te kijken bij de auto en ja hoor, verkocht. Weer benzine en kostbare tijd verspild.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 00:24

Klote koppijn al vanaf 15u wil maar niet weggaan.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 00:25

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd Potjemayo! En gefeliciteerd met je verjaardag Fotolijstje Y)(^)

Dankjewel!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 07:50

Dat iedereen vraag wat ik voor mijn verjaardag wil en ik niet verder kom als geld.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:25

Lau schreef:
Dat iedereen vraag wat ik voor mijn verjaardag wil en ik niet verder kom als geld.

Ik word al 1,5 maanden gevraagd wat ik wil. Terwijl ik in November jarig ben. :')