Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 11:12

*knip*
Laatst bijgewerkt door Dani op 18-04-23 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht op verzoek leeggehaald.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 11:12

Schuur_ schreef:
Ik ben toch een lompe haas.

Ik wou graag kippen in de tuin. Omdat ik met mijn kwartels, eerst de vogels had en dan in alle nood op zoek moest dacht ik nu. Eerst het hok, dan de vogels!

Dus weken op zoek geweest naar het juiste hok voor niet veel geld en uiteindelijk gevonden. In elkaar gezet en nu konden er kippen komen! Volgende zoektocht, en via marktplaats 3 hennen en een haan groothoender Wyandottes gevonden.

Kunnen er met passen en meten misschien 3 kippen op stok en eentje niet. Die zat vanmorgen onder de poep dus kan nu weer op zoek naar een nieuw hok in ASAP modus. En dit hok verkopen maarja, dat kan nooit meer voor wat ik ervoor betaald heb.

Kan je niet iets van zijstok maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 11:21

MyWishMax schreef:
Buikpijn en lichte verhoging omdat ik te veel gedaan heb de afgelopen dagen. Maar wat extra medicatie ingenomen want belangrijke dag vandaag. Maar wat voel ik me soms in de steek gelaten door eigen lichaam...

Zelfde hier; een grote terugkerende ergernis!
Sterkte jij MyWishMax! :(:)

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 11:52

Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie… wel krampen af en toe links onderin, wat volgens mij niet zou moeten kunnen want daar was ik geopereerd.
Ik haat ongesteld zijn maar kom alsjeblieft maar door pfff

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:08

Niet echt een ergernis, maar

Afbeelding

:')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:19

Ik doe dat dan met de kaasschaaf :')
Mijn moeder had een botervloot maar dan vind ik de boter zo vies eruit zien als het er even inzit -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 12:33

denisesilver schreef:
Niet echt een ergernis, maar

[ [url=m/waDQl8.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Even in pannetje op het vuur?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 17:37

Dat gaat te hard denk ik. Overigens niet mijn idee, maar van mijn moeder. De magnetron staat nog bij mij :')

Hele dag geen flikker uitgevoerd, en daar kan ik zo slecht tegen. Terwijl ik gisteren wel veel heb gedaan. Ik ben gewoon moe, maar mag van mezelf niet moe zijn...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 18:00

denisesilver schreef:
Dat gaat te hard denk ik. Overigens niet mijn idee, maar van mijn moeder. De magnetron staat nog bij mij :')

Hele dag geen flikker uitgevoerd, en daar kan ik zo slecht tegen. Terwijl ik gisteren wel veel heb gedaan. Ik ben gewoon moe, maar mag van mezelf niet moe zijn...

Geef er aan toe! Je verdient het

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 18:07

Mijn rug, al een week rugpijn die alleen maar erger wordt. Morgen gelukkig naar de fysio maar op dit moment kan ik echt wel huilen van de pijn. Iedere beweging doet zeer. En nu beginnen andere lichaamsdelen ook pijn te doen, dus echt top! Voor mn rug moet ik bewegen om soepel te blijven, maar mn enkel is helemaal fiets up en mn teen vraagt ook om rust. Vanavond toch maar een klein blokje om, hopelijk lukt dat

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 18:23

Adelaide71 schreef:
MyWishMax schreef:
Buikpijn en lichte verhoging omdat ik te veel gedaan heb de afgelopen dagen. Maar wat extra medicatie ingenomen want belangrijke dag vandaag. Maar wat voel ik me soms in de steek gelaten door eigen lichaam...

Zelfde hier; een grote terugkerende ergernis!
Sterkte jij MyWishMax! :(:)

Jij ook! Sommige dagen is het echt even te veel. Andere dagen is het gewoon 'normaal' en geen extra ergernis.

Vandaag wel, want ik ben aan het strompelen. Tanden bijten, extra medicatie en doorgaan hebben wel geholpen, vandaag was echt geweldig. Daarna kon ik alleen niet meer bewegen, dus on bad geweest en lig nu op de bank.

Extra ergernis, heb niks te eten in huis of ik moet nog lange tijd gaan koken en dat lukt niet meer...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 18:28

Hier ook zo enorm moe.
Vrijdag even paard gereden. Mag ik meteen weer een paar dagen voor boeten.
Maar geen migraine. Dus ben ook blij... Hoe dubbel

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:27

Hier ook enorm moe maar ben buiten mijn werk om ook zo bezig met het huis van mijn overleden vader.

De bende is inmiddels weg maar we hebben zoveel uitzoek werk wat we gaan verkopen.
A.s Zaterdag onze eerste rommelmarkt en dan nog koningsdag.

Ik heb 40 klapkratten van mijn werk geleend om spullen in op te slaan maar ik heb daar lang niet genoeg aan. _O-

Daarbuiten moet ik ook nog even de voorkant van het huis nog een deel tegelen en hier en daar nog netjes maken.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:28

Afbeelding
Past echt niet. Hier zit er nog eentje onder. Nieuw hok is besteld en die heeft 2 stokken en zou geschikt zijn voor 6-9 kippen.
Dit staat nu te koop dus hopelijk raak ik er nog vanaf :')

Marcella schreef:
Schuur_ schreef:
Ik ben toch een lompe haas.

Ik wou graag kippen in de tuin. Omdat ik met mijn kwartels, eerst de vogels had en dan in alle nood op zoek moest dacht ik nu. Eerst het hok, dan de vogels!

Dus weken op zoek geweest naar het juiste hok voor niet veel geld en uiteindelijk gevonden. In elkaar gezet en nu konden er kippen komen! Volgende zoektocht, en via marktplaats 3 hennen en een haan groothoender Wyandottes gevonden.

Kunnen er met passen en meten misschien 3 kippen op stok en eentje niet. Die zat vanmorgen onder de poep dus kan nu weer op zoek naar een nieuw hok in ASAP modus. En dit hok verkopen maarja, dat kan nooit meer voor wat ik ervoor betaald heb.

Kan je niet iets van zijstok maken.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:30

M'n schoonbroer zou pizza meenemen als hij thuis kwam. Stuurt hij juist bericht dat hij vast zit in de modder. Hij had bedacht dat hij wel iemand kon wegbrengen die 30 min omrijden is. En met het draaien daar, zichzelf vastgereden in de velden.. _-:(
Ik heb al 2 uur honger....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:31

@Schuur, is dat het hele hok, of enkel de legkist? Want als t dat eerste is, had je bij het opbouwen toch al wel kunnen zien dat het mini is?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:41

Daarom vind ik mezelf ook een domme haas :j

Ik dacht, eerst het hok dan de kippen. En in de zoektocht naar kippen ben ik verliefd geworden op deze toom. Bij het ophalen dacht ik al, hmmm ze lijken me groot. Tja, toen kwam ik thuis en heb ik een nieuw hok besteld.

En nee, dit is echt het hok en er zit nog een legnesr langs. De kippen zijn gewoon groot. Op de site stond tot 4 kippen en ik ben zelfs naar de winkel geweest om het irl te bekijken. Helaas hadden ze er niet eentje opgebouwd en wel een dikke aanbieding.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:47

Dat is dan lekkere misinformatie, dat hok is misschien geschikt voor 4 krielkippen, maar ook dan al krapjes.

Jammer hoor. Wel hele mooie kippen <3.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 19:47

Hetzelfde als met tenten blijkbaar.

Als daar 3 persoons op staat ben je blij dat je je er met twee ingewurmd krijgt :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 20:48

Er komt een Lilo & Stitch remake ;(. Why.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 20:52

denisesilver schreef:

Boter kun je heel snel zacht maken door een glas onder warm water te houden en dat hete glas dan over de boter te zetten. Binnen 2-3 minuten zachter boter

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 21:44

Dat er vanmiddag een man onze schutting intrapte. Onze tuin begon te filmen en zei dat hij van de politie was en wij illegaal daar wonen. :\ enge situatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:27

Flying_Angel schreef:
Dat er vanmiddag een man onze schutting intrapte. Onze tuin begon te filmen en zei dat hij van de politie was en wij illegaal daar wonen. : enge situatie

Wow wtf..... Weet je waarom?

Ik erger me aan de beginnende incontinentie van mijn hond. Alvast een goede beproeving voor evt. ooit ouderschap. Mijn vriend leven al een week op een schema wie hem er 's nachts uit moet laten. Tussen 3 en 4 is echt een k*t tijd om gewekt te worden door een breakdancende duitse herder.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:30

Flying_Angel schreef:
Dat er vanmiddag een man onze schutting intrapte. Onze tuin begon te filmen en zei dat hij van de politie was en wij illegaal daar wonen. : enge situatie

Politie ook voor de insluiper gebeld?

Wat een mafkees.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 22:45

Hij geeft het nog aan dus dat scheelt wel. Maar snap de ergernis wel. Vannacht moest mijn teefje eruit want de pannenkoeken waren niet goed gevallen denk ik. Dan hoor je heel zacht piepen om het hoekje. Als mijn reu er dnachts uit moet dan gaat die naast het bed zitten en je wakker staren. Werkt echt perfect