Berdien schreef:Waarom is het zo achterlijk druk? Groningen-Nijmegen hoeft geen 2,5 uur te kosten
a50 is dicht
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik jank nooit echt om films. Af en toe een traantje maar niet echt lang huilen.
Maar ik heb net All quiet on the western front gezien, aangezien ik zelf erg geïnteresseerd ben in de Eerste Wereld Oorlog, en man wat zit ik een potje te janken.![]()
Natuurlijk door de gehele film, maar dat einde gaf toch wel de druppel die de emmer deed overlopen.
Zebrastreep schreef:Vuurwerk , het is hier elk weekend oud en nieuw lijkt het wel.
Hond heeft daardoor maar bedacht dat hard aan de deur krabben wel handig is om ervoor te zorgen dat we naar beneden komen en of zij naar boven toe kan.
Maar na een week elke dag krabben ben ik er wel zat van en ik hoef haar niet in bed. Een keer heel duidelijk ophouden gezegd en nu hoor ik haar dus ook niet meer.
Of ze is dat gewoon nodig in plaats van het op bed nemen wat denk ik haar angst bevestigd. Ze lijkt het toch beter te doen op even een duidelijke nee.