Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleurtjeuh schreef:Ik vind het frappant dat t geen probleem zou zijn als iemand ieder weekend 3 uur gaat fietsen of klussen aan een auto ofzo. Of iedere zaterdag de hort op moet voor voetbalwedstrijden en door de weeks nog een training heeft.
Maar als t gamen heet, is het ineens een probleem als het meer dan een uur in de week is.
fleurtjeuh schreef:Ik vind het frappant dat t geen probleem zou zijn als iemand ieder weekend 3 uur gaat fietsen of klussen aan een auto ofzo. Of iedere zaterdag de hort op moet voor voetbalwedstrijden en door de weeks nog een training heeft.
Maar als t gamen heet, is het ineens een probleem als het meer dan een uur in de week is.

Chickyy schreef:Nou ik had liever gehad dat mijn ex een paar uur per week gamede om te vluchten dan het vluchten naar andere vrouwen wat hij deed
Het is allemaal niet zwart wit, alles met mate..
En zoals ik al eerder zei, communicatie, overleg en moeite doen voor elkaar, dan maakt de hobby niks uit..
denk dat ik er op af zou knappen
F_Orumster schreef:

Marocje schreef:Ik dacht dat ik gamen kinderachtig vond. Maar mijn vriend speelt idd hele andere spellen en verdient daar een leuk extraatje mee (streamen dan, laatst ruim €1000,- voor 1 stream). Noem dat geen kinderachtige bedragen meer
Zonnetje81 schreef:Sorry maar ik ken geen 1 man die als hobby gamen heeft en mariokart, minecraft etc speeltDe echte fervente spelers spelen echt wel iets anders.
fleurtjeuh schreef:Zonnetje81 schreef:Sorry maar ik ken geen 1 man die als hobby gamen heeft en mariokart, minecraft etc speeltDe echte fervente spelers spelen echt wel iets anders.
Als je alleen maar fanatieke spelers van schietspelletjes kent of online competities, dan snap ik wel dat je daar een slecht beeld van hebt