Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:53

Klopt het moet geen overhand hebben. Een uurtje gamen in het weekend prima. Maar gaat met over het totaal plaatje.

Maar aan de keerzijde wat hebben wij als vrouwen (neem aan dat hier alleen vrouwen zitten) te bieden? Waardoor een man niet afknapt? Ik heb bijvoorbeeld totaal geen politieke kennis of verstand van de huizenmarkt. Ik zie amper nieuws, dus een man die van discuseren houd over de steigende huizenmarkt of over politiek heeft aan mij ook een afknapper. Laatst had ik met mijn date het over hoe dat voor mij is dat ik zo lang alleen ben. Stond toch wel even perplex omdat ik daar nooit over na denk. Ik ben niet ongelukkig en ik weet dus ook niet zo goed hoe ik erin sta. Ik kom er nu met daten wel achter dat ik ook diepere vragen heb betreft mijzelf en hoe ik nu in het leven sta en waar mijn krachten en minpunten liggen.

fleurtjeuh

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:13

Ik vind het frappant dat t geen probleem zou zijn als iemand ieder weekend 3 uur gaat fietsen of klussen aan een auto ofzo. Of iedere zaterdag de hort op moet voor voetbalwedstrijden en door de weeks nog een training heeft.
Maar als t gamen heet, is het ineens een probleem als het meer dan een uur in de week is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:17

fleurtjeuh schreef:
Ik vind het frappant dat t geen probleem zou zijn als iemand ieder weekend 3 uur gaat fietsen of klussen aan een auto ofzo. Of iedere zaterdag de hort op moet voor voetbalwedstrijden en door de weeks nog een training heeft.
Maar als t gamen heet, is het ineens een probleem als het meer dan een uur in de week is.

Omdat alles wat je opnoemt of gezond is of een nuttige bijdrage heeft. En die mening deel je misschien niet. Maar gamen is voor niks goed, je lichaam niet, je hersenen niet, je conditie niet, geen bijdrage aan de maatschappij/leven. Ja ontspanning maar ik vind dus de verkeerde ontspanning voor zo'n lang tijdsbestek.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Haha met gamen gebeurd het in de woonkamer zodat ik het ook zie of hoor…
Bij fietsen / voetballen gebeurd het buitenshuis en heb ik er verder geen last van….

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:19

Hoezo is gamen niet gezond voor je hersenen?
Welke spelletjes denk je aan als je denkt aan gamen?

En welke nuttige bijdrage heeft t om ieder weekend te klussen aan een of andere dikke auto die veel herrie maakt en vooral gebruikt wordt om te racen op de snelweg?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:21

Alja schreef:
Haha met gamen gebeurd het in de woonkamer zodat ik het ook zie of hoor…
Bij fietsen / voetballen gebeurd het buitenshuis en heb ik er verder geen last van….

Dit is ook een goede, dan heb ik er last van :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:36

fleurtjeuh schreef:

Nou en? Is leven van een ander. Misschien heb jij ook criteria die een ander raar vindt.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:43

Nou ik had liever gehad dat mijn ex een paar uur per week gamede om te vluchten dan het vluchten naar andere vrouwen wat hij deed :')

Het is allemaal niet zwart wit, alles met mate..
En zoals ik al eerder zei, communicatie, overleg en moeite doen voor elkaar, dan maakt de hobby niks uit..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:45

Chickyy schreef:
Nou ik had liever gehad dat mijn ex een paar uur per week gamede om te vluchten dan het vluchten naar andere vrouwen wat hij deed :')

Het is allemaal niet zwart wit, alles met mate..
En zoals ik al eerder zei, communicatie, overleg en moeite doen voor elkaar, dan maakt de hobby niks uit..

:') _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:09

Tja, ik had zoveel eisen. En vooral dingen die ik niet wilde, waarvan de belangrijkste; een relatie.

En nu 2 jaar samen met een man die ver weg woont, veel jonger is en ‘veel’ gamed en streamt. Maar hij is onwijs actief, naast dat gamen niet alleen stilzitten is natuurlijk.

Maar ik snap de eisen wel. Er kunnen altijd uitzonderingen zijn maar daar moet je niet vanuit gaan.

Ohja, mijn vriend wilde ook geen relatie met iemand die kinderen heeft. Ik heb er 4… :Y)

hakkipilke87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

Ik vindt gamen wat kinderachtig eerlijk gezegd :') denk dat ik er op af zou knappen

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:27

Maar spelen jullie ook geen spelletje op je telefoon? Das ook gamen toch haha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:28

Jester_ schreef:
Maar spelen jullie ook geen spelletje op je telefoon? Das ook gamen toch haha

Ik niet, ik speel geen 1 spelletje.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:31

F_Orumster schreef:
https://www.emerce.nl/nieuws/totale-omz ... ljard-euro

Gamen draagt prima bij aan de economie :D

Mooi artikeltje!

Zelfs in nederland is de game industrie niet klein en er zijn een aantal prachtige spelletjes in nederland ontwikkeld, zoals horizon zero dawn die zelfs meermaals in de prijzen is gevallen

Kleine screenshot voor mensen die geen idee hebben wat voor spelletjes het om gaat:

Afbeelding
Ea sports is voetbal
Super mario party jamboree is een soort digitaal bordspel dat je met meerderen speelt met minigames
Mario kart 8 is een mario race spelletje
Call of duty is een schietspelletje
Super mario bros Wonder is een nieuwe variant van de oude mario spelletjes, ook wel 'side scroller' genoemd. Je loopt basically continu naar rechts en springt op en over dingen, obstakels ontwijken en dergelijke

Minecraft is een grote wereld van blokjes waarin je immense dingen kan bouwen
Farming simulator spreekt een beetje voor zich. Je managed een boerderij, werkt op het land, verzorgt je dieren, verkoopt je oogst, etc
Fallout is een schietspelletje

Van de mobiele spelletjes heb ik geen idee :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

Sorry maar ik ken geen 1 man die als hobby gamen heeft en mariokart, minecraft etc speelt :+ De echte fervente spelers spelen echt wel iets anders.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Ik dacht dat ik gamen kinderachtig vond. Maar mijn vriend speelt idd hele andere spellen en verdient daar een leuk extraatje mee (streamen dan, laatst ruim €1000,- voor 1 stream). Noem dat geen kinderachtige bedragen meer :Y)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:49

Marocje schreef:
Ik dacht dat ik gamen kinderachtig vond. Maar mijn vriend speelt idd hele andere spellen en verdient daar een leuk extraatje mee (streamen dan, laatst ruim €1000,- voor 1 stream). Noem dat geen kinderachtige bedragen meer :Y)

Ik ga toch eens praten met mijn vriend of hij niet wil gaan streamen >;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:53

Zonnetje81 schreef:
Sorry maar ik ken geen 1 man die als hobby gamen heeft en mariokart, minecraft etc speelt :+ De echte fervente spelers spelen echt wel iets anders.

Als je alleen maar fanatieke spelers van schietspelletjes kent of online competities, dan snap ik wel dat je daar een slecht beeld van hebt :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

fleurtjeuh schreef:
Zonnetje81 schreef:

Als je alleen maar fanatieke spelers van schietspelletjes kent of online competities, dan snap ik wel dat je daar een slecht beeld van hebt :')

Ja daar is mijn 'game aversie' op gebaseerd, op dat soort types. Maakt mij geen moer uit als hij een uurtje mario kart wil spelen. Maar dat ben je snel beu. Alleen de mannen dit op tinder GAMEN als hobby hebben staan die spelen over het algemeen niet een uurtje mario kart.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Mijn ex gamede ook, maar zijn hele leven draaide erom. Moest elke wedstrijd van dat stomme spelletje zien, en t is niet alsof hij nou zo goed was dat ie zelf mee kon doen met spellen.

Miepen over eten was ook een ding, schoonmaken kende ie niet en liet ie aan zijn moeder over.

Kerel zat nog net niet vastgeplakt aan zijn moeder.

Mijn huidige vriend gamet ook, maar kan t ook prima loslaten. Ik game ook namelijk :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Ik game helemaal niet. Ook niet op mijn telefoon. Vandaar ook mijn vooroordelen erover (toentertijd).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

In mijn tienerjaren nam mijn vader ons mee op een dagje Amsterdam en Anne Frank huis. Vanaf de parkeerplaats wist hij de route niet meer (pre-smartphone tijdperk). Mijn 10 jarige broertje, nog nooit in Amsterdam geweest, zei 'oh we zijn op de x straat. Ik weet de weg'. Bleek hij de logistieke structuur van Amsterdam en Venetië op zijn duimpje te kennen dankzij het spel grachtenracer. Daar heeft hij veel rond gedobberd om huizen/panden/straatnamen ook te bekijken. Zelfs inclusief trams en draai orgels :D

Afbeelding