Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Ook in Frankrijk zijn ze inmiddels bezig met plannen om de vaccinatiepas te gaan beëindigen. De verwachting is eind maart/begin april.
Bron: https://www.midilibre.fr/2022/02/09/cov ... 08prlNHlQY
Citaat:De regering is van mening dat er "redenen zijn om te hopen" dat "eind maart-begin april we het pasvaccin kunnen opheffen", vanwege de verbetering van de gezondheidssituatie, zei woensdag de woordvoerder Gabriel Attal bij de uitgang van de Raad van Ministers. "De openhartige afname, we zijn er," zei hij, verwijzend naar de afname van verontreinigingen. "Er is reden om te hopen dat de situatie tegen die tijd voldoende verbeterd zal zijn om ons in staat te stellen deze laatste maatregelen op te heffen," voegde hij eraan toe.
Needje schreef:Aangezien er wel vaker is gezegd dat Corona in combinatie met overgewicht extra problemen kan geven lijkt mij het gewoon in het topic thuishoren.
IMANDRA schreef:parnassia schreef:996981; fijne, goed onderbouwde bijdrages in dit topic! Niet sarcastisch bedoeld, echt serieus. .
Wat betreft overgewicht; zorg er voor dat je zoveel mogelijk binnenkrijgt waarbij geen (onbegrijpelijk) ingrediëntenlijstje op de verpakking geplakt staat. Dus idd, ook (zeker) geen slimpie. Dat is al een grote stap naar preventieve gezondheid.
Je lichaam zal je er dankbaar voor zijn, al dat bewerkte spul snapt hij vaak niet.
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren op afvaldingen gezien offtopic, maar dit is zo'n grote onzin dat ik het niet kan laten... Dat "bewerkte spul" zijn gewoon diverse chemische samenstellingen, zowel natuurlijk als synthetisch. Je lichaam is slim genoeg daarmee overweg te kunnen, maak je maar geen zorgen. Sterker nog, als het bijv. een E-nummer heeft is het onderzocht en veilig bevonden en dus kan je lichaam ermee overweg
Dat jij het ingrediëntenlijstje niet snapt, wil dus niet zeggen dat die slecht is of dat je lichaam daar moeite mee zou hebben.
Naskapower schreef:Komende zaterdag zijn er weer ruiters bij de protesten. Ze proberen 1000 ruiters bij elkaar te krijgen.
SusanH schreef:O ik dacht dat ze hier in NL ruiters mee wilden laten doenben nog niet wakker denk ik
Edit: Trudeau lijkt mij heel standvastig. Dus of ze het voor elkaar gaan krijgen weet ik niet.
Needje schreef:Dat hier 2g niet doorgaat zegt niet dat daar truckers niet verplicht gevaccineerd moeten zijn om te werken.
Needje schreef:Je hebt alleen ook nog met duizenden anderen te maken. Dat je paard braaf is zegt niet dat ie niet gewond kan raken in zo’n grote menigte.