Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Ik heb dus net de bioscoop letterlijk gebeld of ik nog popcorn na 20.00 kan krijgen, antwoord: weten wij ook niet ….![]()
![]()
Maar voor vanavond gingen ze nog verkopen tot meer duidelijkheid kwam.
Neonlight schreef:Ik heb vernomen dat ze hem voor Nederland dicht gaan gooien omdat wij diep rood kleuren. Heb dat maandag geloof ik ergens gelezen, de dag dat ze het openden. Mijn vorige teamleider zei dat ook, die heeft geluk dat hij woensdag vloog. Hij is al maanden aan het wachten, zijn nieuwe functie is teamleider van een team in Wilton maar hij kon er niet komen. Al die tijd vanaf Nederland maar gewerkt.
Relaxed schreef:Ja je weet gewoon dat reizen de komende jaren nog onzeker kan zijn.. Mijn vriendin doet daar enorm moeilijk over en daarmee maak je het vooral jezelf moeilijk
sureido schreef:bigone schreef:In Oostenrijk hebben zich na de 2G “ dreiging” ipv dik 100.000 per week ruim 450.000 mensen laten vaccineren . Snel invoeren hier , mensen zien het vaccinatie beleid toch al als drang/dwang dus maak er gebruik van .
En dan hoop ik dat mensen die geen andere reden aanvoeren zoals even wachten, geen zin in alsnog die prik halen.
Maar ondertussen wel die bewijzen verlengen naar een jaar… vriendin is anti vax en in november liep het herstelbewijs af maar nu is ze blij en mag ze nog een half jaar.
Relaxed schreef:Mijn moeder was nog tegen mijn zusje begonnen over de zwemlessen.. Ze vroeg of het dit haar nu allemaal waard was, reactie van zusje.. Ga je daar nu weer over beginnenecht een wappie waar je een goed gesprek mee kan voeren
Sizzle schreef:Waarom kunnen die kinderen zichzelf niet gewoon afdrogen en aankleden
Sizzle schreef:Waarom kunnen die kinderen zichzelf niet gewoon afdrogen en aankleden