Misschien gewoon druk en hoor je later nog wat...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorsePassion schreef:Dat zou fijn zijn als er die optie is.
Ik zoek vaak op maat 38 of 40 maar dan krijg ik vaak grote lengtematen en ik ben niet zo groot dus dat schiet niet op.
Ik ben fan van broeken/jeans van MAC en dat zijn bijna altijd lengtematen en dit merk komt niet heel vaak voor op Vinted. Dus is dat nog wel goed te zoeken.
pmarena schreef:Recensie: als iets in orde is dan plaats ik altijd iets van "alles prima, bedankt" en 5 sterren.
Maar soms ontvang je iets waarvan je dan een beetje baalt. Dat het heel klein uitvalt, er minder goed uitziet dan je dacht. Dat soort dingen waarvoor je nou ook weer niet een rode balk wilt geven met het bijbehorende gedoe. En dan plaats ik geen recensie. Beter voor de verkoper dan een teleurgestelde recensie denk ik dan maar
Zam_Cas schreef:Maar bevestigen kan dan toch gewoon?
magicmist schreef:Weet iemand of je een beschadigd item altijd moet retourneren.
Ik heb gemstones ontvangen, maar de doos is beschadigd geraakt, waar de steentjes in zitten. Dus kan deze niet cadeau geven nu( was voor 5 dec).
pmarena schreef:Zam_Cas schreef:Maar bevestigen kan dan toch gewoon?
Mja soms heb ik daar dan ook geen zin in omdat ik me toch een beetje genaaid voel zeg maar
Ik vind het dan niet "alles is okee". Als een shirtje ineens erg verwassen is vergeleken met de foto's.
Of je een kinderbroek koopt maat 12 jaar en hij valt niet eens als 11 (waar je rekening mee houdt) maar zelfs amper als 10 jaar.... dan is het helemaal niet okee. Snap je.
Ik wil dan gerust klikken op een knop die zegt "item ontvangen" maar "alles okee" gaat me te ver.
Soms ben je er dan gewoon even klaar mee
pmarena schreef:Zam_Cas schreef:Maar bevestigen kan dan toch gewoon?
Mja soms heb ik daar dan ook geen zin in omdat ik me toch een beetje genaaid voel zeg maar
Ik vind het dan niet "alles is okee". Als een shirtje ineens erg verwassen is vergeleken met de foto's.
Of je een kinderbroek koopt maat 12 jaar en hij valt niet eens als 11 (waar je rekening mee houdt) maar zelfs amper als 10 jaar.... dan is het helemaal niet okee. Snap je.
Ik wil dan gerust klikken op een knop die zegt "item ontvangen" maar "alles okee" gaat me te ver.
Soms ben je er dan gewoon even klaar mee
Zonnetje81 schreef:magicmist schreef:Weet iemand of je een beschadigd item altijd moet retourneren.
Ik heb gemstones ontvangen, maar de doos is beschadigd geraakt, waar de steentjes in zitten. Dus kan deze niet cadeau geven nu( was voor 5 dec).
Ik vind dit wel een eigen risico om dingen van vinted te kopen als kado.
Zelfde als een boek gekocht van bol was een kado en de doos was gedeukt dus boek beschadigd. Dacht ik ja eigen schuld. Kan de verkoper niks aan doen. En vinted is geen professional.
HorsePassion schreef:Ik heb ook voor het eerste een koper die niet tevreden is.
Ik heb een broekriem verkocht die 2 keer gedragen is. Wil ze het terugsturen want het lijkt gedragen en niet nieuw. Ze ziet vlekken en beschadigingen. Dat is echt zo niet waar. Ik heb ook eerlijk vermeld dat hij gedragen is.
Hier zakt echt mijn broek vanaf
Marjo schreef:Als iemand een bod heeft gedaan, betekent dat helaas niet dat ze ook overgaan tot koop helaas.
Maar je zou de broeken wel kunnen reserveren, dan kan niemand anders ze kopen
cursebreaker schreef:Ik zou die koop van haar annuleren zodat je alsnog die set aan die ander kunt verkopen en haar als lid blokkeren zodat ze niet meer kan kopen van je in de toekomst bv. Lijkt nu wel alsof ze het extra heeft gedaan om je te stangen.
zonnebloem18 schreef:HorsePassion schreef:Ik heb ook voor het eerste een koper die niet tevreden is.
Ik heb een broekriem verkocht die 2 keer gedragen is. Wil ze het terugsturen want het lijkt gedragen en niet nieuw. Ze ziet vlekken en beschadigingen. Dat is echt zo niet waar. Ik heb ook eerlijk vermeld dat hij gedragen is.
Hier zakt echt mijn broek vanaf
Heel flauw, maar misschien had je je riem niet moeten verkopen als je broek er van afzakt.