Drama... waarom nu, waarom ik...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robeer schreef:Dat achterlijke vuurwerk in combinatie met een hond die panisch is voor knallen![]()
Vanmorgen dus een gigantische puinhoop in de woonkamer, binnen geplast en gepoept en heel veel gesloopt. Hoge Glazen vaas aan diggelen en overal scherven.
Vannacht nemen we haar maar mee naar boven en laten we de 2 anderen beneden, die zijn niet bang.
Zebrastreep schreef:robeer schreef:Dat achterlijke vuurwerk in combinatie met een hond die panisch is voor knallen![]()
Vanmorgen dus een gigantische puinhoop in de woonkamer, binnen geplast en gepoept en heel veel gesloopt. Hoge Glazen vaas aan diggelen en overal scherven.
Vannacht nemen we haar maar mee naar boven en laten we de 2 anderen beneden, die zijn niet bang.
Hier nog een hond die dus ook gaat slopen heel vervelend...
Zebrastreep schreef:robeer schreef:
Hier nog een hond die dus ook gaat slopen heel vervelend...
Vreselijk en zo zielig. Ze had zelfs een mooie, grote olifantenpoot uit de pot getrokken en alle bladeren eraf geplukt.
boeflover schreef:Beelden in het nieuws van de skigebieden in Europa. Bizar dat mensen, ondanks Corona, zo hutje mutje op elkaar kruipen bij de liften voor hun eigen plezier, waarbij je straks dus weer groepen met problemen kunt verwachten. En dat de Engelse weg glippen en dan verder gaan skiën in een ander land om een quarantaine te ontlopen.
Een klein beetje aan elkaar denken misschien? Ik snap best dat je niet altijd alle regels kunt en wilt volgen, maar dit is gewoon echt bizar om te zien en een belediging aan iedereen die wel dingen laat en de mensen in de zorg.
robeer schreef:Ik vind het idd het ergste voor de hond. Maar daardoor hoef ik het niet leuk te vinden dat ze alles sloopt, toch?
Iets halen moet ik over nadenken aangezien ze niet alles mag hebben.
Nyaleti schreef:Even als reactie op de posts over slopende honden als reactie op het vuurwerk. Snap dat het vervelend is als je spullen kapot zijn maar probeer je eens in te beelden hoe angstig de hond dan moet zijn..
Geven jullie iets tegen de angst? Gaan jullie de komende dagen, nu het knallen alleen maar erger wordt, iets halen zodat zij ook rustiger de dagen doorkomen?
Zo niet, dan hoop ik dat ze je kostbaarste voorwerp slopen
Zebrastreep schreef:Nyaleti schreef:Even als reactie op de posts over slopende honden als reactie op het vuurwerk. Snap dat het vervelend is als je spullen kapot zijn maar probeer je eens in te beelden hoe angstig de hond dan moet zijn..
Geven jullie iets tegen de angst? Gaan jullie de komende dagen, nu het knallen alleen maar erger wordt, iets halen zodat zij ook rustiger de dagen doorkomen?
Zo niet, dan hoop ik dat ze je kostbaarste voorwerp slopen
Zeker , Bach druppels en nog iets. Maar we hebben al zoveel geprobeerd hoor qua kalmering en cursussen. Het slopen is gewoon super vervelend omdat het ook belangrijke papieren kunnen zijn die ze dan uit de kast trekt. Tja dan zijn we wel een beetje geïrriteerd