Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:14

Radiator is lek, ik liep richting wc en ineens bleek de gang nat! Ik heb laminaat :=
Drama... waarom nu, waarom ik...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 21:17

hagelslag schreef:
Zertab schreef:
Dat ik me ontzettend dik voel na deze kerst dagen :')

Ohhh eehh jaaa hier ook, maar vandaag ook alweer 6.6 km gewandeld na 't werk... Dus snel alles weer eraf trainen

Ik 5,2km vandaag :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 22:35

Spierpijn.. :+

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:02

Dat achterlijke vuurwerk in combinatie met een hond die panisch is voor knallen _-:(
Vanmorgen dus een gigantische puinhoop in de woonkamer, binnen geplast en gepoept en heel veel gesloopt. Hoge Glazen vaas aan diggelen en overal scherven.
Vannacht nemen we haar maar mee naar boven en laten we de 2 anderen beneden, die zijn niet bang.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:04

Dat ik geen keukenmachine heb. Net deeg voor kwarkbollen gemaakt maar het was eigenlijk niet te doen met de hand, vreselijk plakdeeg -O-

Hopelijk wordt het nog wat...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:05

robeer schreef:
Dat achterlijke vuurwerk in combinatie met een hond die panisch is voor knallen _-:(
Vanmorgen dus een gigantische puinhoop in de woonkamer, binnen geplast en gepoept en heel veel gesloopt. Hoge Glazen vaas aan diggelen en overal scherven.
Vannacht nemen we haar maar mee naar boven en laten we de 2 anderen beneden, die zijn niet bang.

Hier nog een hond die dus ook gaat slopen heel vervelend...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:05

Ach je arme hond -O- :knuffel:

Ik erger mij aan mijn hoofdpijn die niet over wil _-:(

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:08

Zebrastreep schreef:
robeer schreef:

Vreselijk en zo zielig. Ze had zelfs een mooie, grote olifantenpoot uit de pot getrokken en alle bladeren eraf geplukt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:17

Zelfs de katten hier schrikken af en toe van de knallen. Dit was voorheen nooit. :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:18

Enorme buikkrampen... heb echt niet zo gek gegeten met kerst maar kon bijna niet meer staan net. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:20

Mijn werkweek begint weer met steken in m'n buik aan derechterkant. Dit kan gwn niet het spiraaltje zijn wtf, misschien in et nieuwe jaar de huisarts maar bellen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:36

Zebrastreep schreef:
robeer schreef:

Vreselijk en zo zielig. Ze had zelfs een mooie, grote olifantenpoot uit de pot getrokken en alle bladeren eraf geplukt.

Het gebeurd meestal als we weggaan. We hebben haar al in een aparte ruimte met zo weinig mogelijk prikkels om te slopen. Maar ze had laatste ontdekt dat ze de deur opzij kan schuiven. Laatst had ze bij het wifi kastje gezeten en die zelfs uitgezet op de één of andere manier. Voor de rest is alles wat papier is de banketstaaf en wordt doormidden gescheurd. We denken dat ze dan een knal hoort en dan wat in paniek raakt en dan gaat slopen. In januari wordt het wel weer beter. Ik vindt vuurwerk zelf wel leuk , maar voor mijn hondje mogen ze het wel verbieden. Ken wel honden die zelfs tegen de muur omhoog lopen van paniek....

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 23:40

Beelden in het nieuws van de skigebieden in Europa. Bizar dat mensen, ondanks Corona, zo hutje mutje op elkaar kruipen bij de liften voor hun eigen plezier, waarbij je straks dus weer groepen met problemen kunt verwachten. En dat de Engelse weg glippen en dan verder gaan skiën in een ander land om een quarantaine te ontlopen.
Een klein beetje aan elkaar denken misschien? Ik snap best dat je niet altijd alle regels kunt en wilt volgen, maar dit is gewoon echt bizar om te zien en een belediging aan iedereen die wel dingen laat en de mensen in de zorg.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:05

boeflover schreef:
Beelden in het nieuws van de skigebieden in Europa. Bizar dat mensen, ondanks Corona, zo hutje mutje op elkaar kruipen bij de liften voor hun eigen plezier, waarbij je straks dus weer groepen met problemen kunt verwachten. En dat de Engelse weg glippen en dan verder gaan skiën in een ander land om een quarantaine te ontlopen.
Een klein beetje aan elkaar denken misschien? Ik snap best dat je niet altijd alle regels kunt en wilt volgen, maar dit is gewoon echt bizar om te zien en een belediging aan iedereen die wel dingen laat en de mensen in de zorg.

Ook zoiets ja _-:(
We hebben deze vakantie verdient want zooooo hard gewerkt de afgelopen maanden......als je dan corona krijgt, is die ook dik verdient. Wij doen ons best om gezond te blijven en houden rekening met de medemens en die eencelligen gaan op wintersport.

Sneu he zebrastreep |(
Hier ook, blinde paniek. Zal blij zijn als het weer achter de rug is. Tot die tijd slapen we dus met een berner sennen in bed *\%/*
Jij ook sterkte deze dagen :o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:06

Dat ik op tijd naar bed wilde maar nu met een wijntje en een kaasplankje naar Matilda zit te kijken.
Na Sjakie & de chocoladefabriek.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:12

Even als reactie op de posts over slopende honden als reactie op het vuurwerk. Snap dat het vervelend is als je spullen kapot zijn maar probeer je eens in te beelden hoe angstig de hond dan moet zijn..

Geven jullie iets tegen de angst? Gaan jullie de komende dagen, nu het knallen alleen maar erger wordt, iets halen zodat zij ook rustiger de dagen doorkomen?
Zo niet, dan hoop ik dat ze je kostbaarste voorwerp slopen :j

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:16

Ik vind het idd het ergste voor de hond. Maar daardoor hoef ik het niet leuk te vinden dat ze alles sloopt, toch?
Iets halen moet ik over nadenken aangezien ze niet alles mag hebben.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:21

robeer schreef:
Ik vind het idd het ergste voor de hond. Maar daardoor hoef ik het niet leuk te vinden dat ze alles sloopt, toch?
Iets halen moet ik over nadenken aangezien ze niet alles mag hebben.

Bel je dierenarts.
Bach rescue druppels zijn homeopatisch.
Adaptil is ook op basis van natuurlijke producten. "Kan veilig naast elke vorm van medicatie gebruikt worden".

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:27

Nyaleti schreef:
Even als reactie op de posts over slopende honden als reactie op het vuurwerk. Snap dat het vervelend is als je spullen kapot zijn maar probeer je eens in te beelden hoe angstig de hond dan moet zijn..

Geven jullie iets tegen de angst? Gaan jullie de komende dagen, nu het knallen alleen maar erger wordt, iets halen zodat zij ook rustiger de dagen doorkomen?

Zeker , Bach druppels en nog iets. Maar we hebben al zoveel geprobeerd hoor qua kalmering en cursussen. Het slopen is gewoon super vervelend omdat het ook belangrijke papieren kunnen zijn die ze dan uit de kast trekt. Tja dan zijn we wel een beetje geïrriteerd

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:40

Sneu voor al die angstige honden allemaal :knuffel: en vervelend voor alle baasjes.

Ik erger me aan tokkies op Facebook. Het taalgebruik, de vele uitroeptekens, scheldwoorden en schuttingtaal, etc. En de een is nog dommer dan de ander. :roll:

Croo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:40

Dat ik niet ongesteld word, terwijl ik dat al lang zou moeten zijn (altijd regelmatig, laatste maanden is het ineens zeer onregelmatig), maar ook niet zwanger ben. Lijf, maak een keuze!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 00:46

nicole_floor schreef:
Spierpijn.. :+

Idem, maar ergens is dat ook een goed teken.

En nu erger ik me er aan dat m'n kat net aan m'n laatste toastjes met brie heeft zitten likken/kauwen terwijl ik naar de WC was. -O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 03:03

Croo schreef:
Dat ik niet ongesteld word, terwijl ik dat al lang zou moeten zijn (altijd regelmatig, laatste maanden is het ineens zeer onregelmatig), maar ook niet zwanger ben. Lijf, maak een keuze!

Ik heb exact het zelfde. Zou bijna alsnog een test doen :')

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 03:51

Zebrastreep schreef:
Nyaleti schreef:

Zeker , Bach druppels en nog iets. Maar we hebben al zoveel geprobeerd hoor qua kalmering en cursussen. Het slopen is gewoon super vervelend omdat het ook belangrijke papieren kunnen zijn die ze dan uit de kast trekt. Tja dan zijn we wel een beetje geïrriteerd

De onze is ontzettend bang voor vuurwerk en sinds 2/3 maanden is het elke avond raak met mega klappen dus fijner kan niet voor haar....Heb sinds kort de recuptex voor de hond besteld en ondanks dat ik er enorm sceptisch voor was doet het echt iets. Ze reageert niet meer met hijgen en trillen zodra ze een klap hoort maar doet gewoon haar ding. Tevens wordt ze ouder en last van dr artrose. Hiervoor krijgt ze pijnstilling maar sinds de deken is ze veel beweeglijker. Ze haat dingen aan haar lijf maar de recuptex is ze helemaal happy mee. Misschien iets om te kopen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 04:11

Wakker en buik onrustig. Dat zelfs eten van gisteren middag omhoog kwam.

Met dat ik het bloedheet heb en balkondeur open heb staan. O en slaap onder katoen anders drijf ik helemaal uit bed.