Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Maar paasboodschappen? Wat willen al die mensen doen dan?
Gisteren in de AH ook een lastige. In het midden van het gangpad stonden vulwagens en aan beide kanten daarvan stonden ze vakken te vullen.. ook niet heel snugger in het kader van afstand houden.
Sure_lee schreef:https://www.ad.nl/binnenland/een-op-de- ... ~a678ea23/
Nou ja, als 1 op de 6 toch op visite gaat.... snap ik wel dat het druk is in de supermarkten.
safina schreef:Tiggs schreef:Maar paasboodschappen? Wat willen al die mensen doen dan?
Gisteren in de AH ook een lastige. In het midden van het gangpad stonden vulwagens en aan beide kanten daarvan stonden ze vakken te vullen.. ook niet heel snugger in het kader van afstand houden.
Het is ook lastig. Je zal maar vakkenvuller zijn in deze tijd. De hele dag mensen om je heen... Ik denk dat we een beetje geduld moeten hebben met elkaar. Met vriendelijk vragen en begrip kan je een hoop samen oplossen.
purny schreef:Sure_lee schreef:https://www.ad.nl/binnenland/een-op-de- ... ~a678ea23/
Nou ja, als 1 op de 6 toch op visite gaat.... snap ik wel dat het druk is in de supermarkten.
En hoe weet jij dat? Er zijn ook mensen bij die voor andere mensen boodschappen meenemen
Cer schreef:@Marie_Anne, ik ook nietik hoop dat de lockdown lang genoeg duurt dat ik alles eraf kan sporten voordat ik weer het openbaar in moet
Cer schreef:Mellow schreef:
Nou ja we waren niet een potje aan het touwtrekken, weet niet wie er dan had gewonnen![]()
![]()
Nou ja zij zijn een risicogroep, zoek het dan ook zelf maar uit..
Ik zou zelf niet heel benauwd zijn voor oudjes, zij moeten denk eerder opletten of ze niks van mij oplopen..
En ik denk dat het soms toch lastig is voor hun om te snappen hoe het werkt. En ja, er zijn oudjes genoeg die het wel begrijpen maar er zijn er ook die dat dus niet begrijpen, of denken dat het niet voor hen geldt (wellicht zijn het de oma's en opa's van de 5G-complotdenkers) weet jij veel...
_Penotti schreef:Anders gaan we ook naar de (schoon) ouders en met fijn weer bbq-en.
Nu dus ook niet.
Ik begrijp die volle winkels ook niet. Wat moet je met je vaste gezin ineens meer eten dan anders?
Ladybird schreef:Ik heb me vandaag voor het eerst echt onveilig gevoeld in een winkel Was hier bij de lidl. Super druk, niet te doen om anderhalve meter afstand te houden. Ik ben met een brood de winkel weer uit gekomen en heb daarna boodschappen bij de AH gedaan. DAar ging het een stuk beter, maar echt lekker voel ik me er niet bij. Ik ga voorlopig maar even geen boodschappen meer doen geloof ik.
Sizzle schreef:_Penotti schreef:Anders gaan we ook naar de (schoon) ouders en met fijn weer bbq-en.
Nu dus ook niet.
Ik begrijp die volle winkels ook niet. Wat moet je met je vaste gezin ineens meer eten dan anders?
Moet je mijn vader vragen, die koopt altijd voor een weeshuis tijdens feestdagen, sommigen doen dat nou eenmaal. Ieder z‘n hobby