[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 23:25

Cayenne schreef:
Jeetje, ik stond net even met mijn oren te klapperen :wow:

Een kennis van mij is vorig jaar december bevallen van haar eerste dochter.. En ze vond het zo lastig om gebonden te zijn nu ze een kind had etc etc. Alles was moeilijk en het bleek ook nog eens een huilbaby en niemand biedt zich aan om op te passen blabla.. Nee, ze wilde echt geen tweede meer, want dat zou ze niet trekken..
Inmiddels is ze bijna 20 weken zwanger van de tweede :+ (Ja, reken maar even uit hoe snel dat gegaan is :P ).
Zij en haar vriend waren stomdronken en geen voorbehoedsmiddelen gebruikt en tja, toen bleek ze opeens zwanger :=
En ze vinden het zo'n wondertje dat ze het toch maar laten komen..
Een wonder? :') Nee, dat is gewoon dommigheid en laksheid geweest.. En straks maar weer zuchten en zeuren over het zware leven met twee kinderen..
De oudste moet nog 1 jaar worden en ze zit alweer op de helft van de tweede zwangerschap. Dat gaat een zware tijd worden idd.

Zwanger worden na een avondje zuipen. Dat is wel de ergste en langsge kater ooit

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 01:28

Cayenne schreef:

Een kennis van mij is vorig jaar december bevallen van haar eerste dochter.. En ze vond het zo lastig om gebonden te zijn nu ze een kind had etc etc. Alles was moeilijk en het bleek ook nog eens een huilbaby en niemand biedt zich aan om op te passen blabla.. Nee, ze wilde echt geen tweede meer, want dat zou ze niet trekken..
Inmiddels is ze bijna 20 weken zwanger van de tweede :+ (Ja, reken maar even uit hoe snel dat gegaan is :P ).
Zij en haar vriend waren stomdronken en geen voorbehoedsmiddelen gebruikt en tja, toen bleek ze opeens zwanger :=
Een wonder? :') Nee, dat is gewoon dommigheid en laksheid geweest.. En straks maar weer zuchten en zeuren over het zware leven met twee kinderen..
De oudste moet nog 1 jaar worden en ze zit alweer op de helft van de tweede zwangerschap. Dat gaat een zware tijd worden idd.

Ook echt verbaasd zijn dat niemand op haar kind wil passen... :') Ze kiest er toch echt zelf voor. Wat een nachtmerrie

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:02

Nou echt hoor en dan bezopen een 2e erbij fokken. Helder licht :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:05

idinn schreef:
Nou echt hoor en dan bezopen een 2e erbij fokken. Helder licht :')

Ze is nu, net als een dom blondje met 1 hersencel, tijdelijk wel slimmer dan ze was - nu met een baby 'aan boord' die hopelijk zelf ook een hersencel heeft :o? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:33

Ik zag net een huurwoning boven een basisschool. Dan blijf ik liever in mijn lawaaiige studentenflat zitten. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 08:52

De onderwerpen op bokt ook weer. Eentje met slechte poep en eentje die nog in de broek pist, of zo.

Kruisje.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:52

Nou, lijkt het Viva-forum wel te worden. Ik lees ze wel, vol afschuw. En bedenk dan weer hoe blij ik ben dat ik dit nooit zal hebben. Wat een horror moet je leven dan zijn..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:30

Ik ben ook zo blij dat ik dat soort dingen niet door hoef te maken!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:35

Cayenne schreef:

Zo dan, dan was die eerste baby idd wel heel zwaar als ze zo snel na bevalling stomdronken waren. En het dan een wonder noemen als je zwanger raakt, oh my :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:55

dat stomdronken tot daar aan toe.
Maar geen voorbehoedsmiddelen gebruiken als je aangeeft geen tweede te willen... ik bedoel er is meer dan een condoom gebruiken wat inderdaad niet snel gebeurt als je dronken bent. Alle andere dingen werken doorgaans best goed.

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:13

Zoveel mensen die 'onverwacht' zwanger raken, maar geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. Wat precies is er dan zo onverwacht aan, of zijn mensen echt zo dom? >;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:19

Ik snap dat ook nooit.. Ik check echt 3x per dag of ik mijn anticonceptie wel genomen heb. No WAY dat ik het zou vergeten en zou denken 'ach, loopt wel los'. Maar ik denk dat dat ook wel anders is voor ons omdat wij ze gewoon ECHT NIET willen. Kan me voorstellen dat bij anderen het op zich wel welkom kan zijn, en als het zo is dan is het zo..

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:20

Hier moesten we ook altijd proeven. Als je dan iets echt niet lustte, mocht je het laten staan en at je een aardappel meer.

De "moeilijke" dingen lustte ik erg graag - spruitjes enzo. Mijn broer was daar een ramp in, die had al een halve kilo suiker over zijn worteltjes nodig voor hij ze binnen kreeg :') Kind (is 30 jaar nu) lust nog steeds geen kaas haha.

Spaghetti was lachen bij ons thuis - mama moest 3 potten maken. Want:
- ik vind paprika smerig (nog steeds, ik lust het wél maar wordt er standaard misselijk van, tegenwoordig proef ik ze ook in mijn favo chips (grill-chips), dus ik vermijd ze maar)
- mijn broer krijgt champignons niet binnen
- mijn mama wilde zowel champignons als paprika
:')

Vol-au-vent is nog steeds grappig hier:
- ik vind de stukjes kip niet lekker
- mijn broer eet nog steeds geen champignons
- mijn mama vind de balletjes smerig
--> Dat is dus altijd een gevalletje "wie geeft wat door aan wie" :')

De normalere dingen, daar was ik moeilijker mee als kind. Gehaktbrood, warm fruit, steak, .. Nope.
Nu ik zelf kook, lukt dat wel --> ui in het gehaktbrood, warm fruit doe ik gewoon niet, en mijn steak mag maar 2 minuten in de pan. Zo vind ik het wel lekker :j

Broccoli however, lust ik niet. En je doet me ook absoluut geen plezier met pannekoeken, ijs, smoutebollen, ...
Vis is altijd goed voor mij! En escargots, mmm!

Mijn 45-jarige vriend vreet de oren van mijn hoofd, maar heeft de voorkeuren van een 12-jarige. Als ik hem vinaigrette ipv mayonaise probeer te geven, gaat ie gillen dat ik hem probeer te vergiftigen. Groenten zijn echt een issue hier haha - hij lust geen prei, andijvie, selder, savooi, witte kool, bloemkool (dat zal hij nog wel opeten maar erg tegen zijn zin), spruitjes, ... Wel zeuren dat hij gezonder wilt eten natuurlijk.
Appelmoes, rode kool, aardappelen, cowboybonen, spinazie. Dat is het zowat :') Tenzij we bij vrienden gaan eten, dan lust meneer plots alle mogelijke groenten _-:( Fishsticks en heel basic kabeljauw, niet te gek met saus doen (citroen oid), want anders eet hij het ook niet op.
Als ie eens een keertje niet thuis eet, sta ik altijd spruitjes met spek voor mezelf te bakken *\o/* Hoef er zelfs geen vlees bij haha!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 15:32

Calixae schreef:
Zoveel mensen die 'onverwacht' zwanger raken, maar geen voorbehoedsmiddelen gebruiken. Wat precies is er dan zo onverwacht aan, of zijn mensen echt zo dom? >;)

Ja

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 17:59

Cowboybonen :') dat klinkt wel heel schattig.

Ik moet zeggen dat ik vandaag tijdens het bezoekje in de stad mezelf heb betrapt dat ik kleertjes aan het kijken was op een kinderafdeling. Het was te schattig voor woorden met al dat teddy en corduroy.

Maar dan loop ik smiddags met mijn honden door de regen en wind met een vriendin lekker te kletsen en dan schiet me ineens te binnen dat met een kind dit niet kan. Die kan ik niet alleen thuis laten zoals de chihuahua om lekker 2 uur te gaan uitwaaien op de dijk. En als ze groot zijn als ze meekunnen moet dat dan ook maar net zonder gezeur kunnen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:00

Ik moet mij per vandaag afmelden als deelnemer in dit topic en verander daarom in een soms ook meepratende meelezer.
Waarschijnlijk word ik de komende tijd vanzelf soft, en dan is het soms goed als jullie er zijn om me scherp en met beide benen op de grond te houden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:01

oomens schreef:
Ik moet mij per vandaag afmelden als deelnemer in dit topic en verander daarom in een soms ook meepratende meelezer.
Waarschijnlijk word ik de komende tijd vanzelf soft, en dan is het soms goed als jullie er zijn om me scherp en met beide benen op de grond te houden.

Verwacht je een kind of? :=

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:17

MarlindeRooz schreef:
oomens schreef:

Verwacht je een kind of? :=

Niet meer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:42

Ik snap je niet goed denk ik?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:43

MarlindeRooz schreef:
Ik snap je niet goed denk ik?

Het kind is er inmiddels, gok ik.

*Pakt kruizen en holy water.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:45

Sterkte

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:45

Ooh krijgen we nu een hormoon bom man in het topic als we niet zo aardig zijn over vlinder en storm? >;)

Maar ik denk dat ik jou en je partner mag feliciteren? Y)(^)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:50

Gecondoleerd met het verlies van je leven. :') Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:53

Captain schreef:
Gecondoleerd met het verlies van je leven. :') Succes ermee!

Dat roep ik altijd naar elk bord in de tuin van zo'n geboren worm: gecondoleerd _O-

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 21:58

Calixae schreef:

Zo zag ik eens een reclame voor Durex.

" You had sex without a condome, what dit you expect to get
A plasma tv??"