Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Captain schreef:Agradi is echt ruk hoor, al zo vaak wat besteld en dan komt het serieus 2 weken later pas..
Mijn tondeuse zou 3 of 4 juni komen. 4 juni zijn ze pas gaan verzamelen. En vandaag pas bezorgd. Agradi zegt dat dpd vertraging had, maar dat bleken ze zelf te hebben.
MamaMiesje schreef:Marije_1997 schreef:
Mijn tondeuse zou 3 of 4 juni komen. 4 juni zijn ze pas gaan verzamelen. En vandaag pas bezorgd. Agradi zegt dat dpd vertraging had, maar dat bleken ze zelf te hebben.
[ [url=m/jLE7zB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou.. Dit dus...
Al 10 dagen geleden bestelling gedaan..
Eén vd artikelen was niet op voorraad- welke dan? Zèg dat dan even, dan kan ik die misschien wel annuleren en de rest gewoon op laten sturen.
deksel schreef:Het lijkt me alleen een anglicisme.fohadie schreef:Aan dat sommige mensen demonstranten protestanten noemen. Wat the hell heeft een geloofsovertuiging met een demostratie maken?
Omdat het woord protestanten afgeleid is van het woord protest (dacht ik, is mij ooit verteld. Misschien is het wel bullshit).
Marije_1997 schreef:AnnexUdith schreef:Ik zag zoveel negatieve reacties over DPD dat ik maar voor het raam ben blijven staan om het pakketje niet te missen
Dat doe ik standaard. Onze woonkamer kijkt uit op de oprit dus dan ga ik daar zitten.
Nayomie schreef:AnnexUdith schreef:Ik zag zoveel negatieve reacties over DPD dat ik maar voor het raam ben blijven staan om het pakketje niet te missen
Better safe than sorry