Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 15:52

Ik wordt niet eens opgeroepen omdat ik een zeldzaam bloedtype heb en mensen mijn bloed dus niet nodig hebben :') ik heb AB+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:01

xPabloBokt schreef:
Ik wordt niet eens opgeroepen omdat ik een zeldzaam bloedtype heb en mensen mijn bloed dus niet nodig hebben :') ik heb AB+

Ow :').

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:08

Mandarijn schreef:
Rawr schreef:
Continu zielige liedjes over liefde en breakups op de radio. |(

:(:)
Om die reden heb ik de radio uit staan momenteel. Kan er ook niet tegen.

Dat willen mijn collega's niet, zelfs niet nu ze weten waarom ik met tranen in m'n ogen sta.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:09

Aan die smerige ( ja sorry ) meneer in de supermarkt

We mogen weer met cliënten wat meer dingen op gaan pakken door de versoepelingen. Zo kunnen we nu weer stukje fietsen en naar de winkel lege flessen toebrengen. Cliënt gaat uiteraard niet mee naar binnen en vanmiddag ook weer even goed op de feiten gedrukt waarom dat ook echt nog te gevaarlijk is.

Ik stond in de rij om het statiegeld op te halen en bij de andere kassa stond een man gok al wat lager niveau ontzettend vies te hoesten mijn nekharen gaan er acuut van overeind staan en alsof ik ineens erge smetvrees krijg. Dacht normaal doen gewoon er vanuit gaan dat iemand die echt ziek op de bank hoort te liggen niet rustig boodschappen staat te doen ( anders gaat mijn hypogondie weer lekker opspelen ). Ik was al blij dat ik bij de andere kassa stond.

Meneer loopt richting de uitgang schuift zijn vieze kar weer tussen de schone karren wordt 2 x aangesproken door 2 andere mensen en loopt schouderophalend naar buiten.

En daarom gaat deze crisis nog heel lang duren.

En oja oude mevrouw bedankt dat uw zo dicht achter mij ging staan. Ik weet het kan er gewoon wat van zeggen maar het gaat er dan niet aardig uitkomen en ruzie maken als je aan het werk bent is niet zo professioneel. Ach ja ze worden sneller ziek door mij dan ik van hun ze moeten het zelf ook maar weten.

En dat ik het nu ongelofelijk warm heb. Kan haast al koorts krijgen bij het idee dat er iemand zo vies doet in een winkel gadverdarrie.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:13

Marije_1997 schreef:
Captain schreef:
Agradi is echt ruk hoor, al zo vaak wat besteld en dan komt het serieus 2 weken later pas.. >;)

Mijn tondeuse zou 3 of 4 juni komen. 4 juni zijn ze pas gaan verzamelen. En vandaag pas bezorgd. Agradi zegt dat dpd vertraging had, maar dat bleken ze zelf te hebben.

Afbeelding
Nou.. Dit dus...
Al 10 dagen geleden bestelling gedaan..
Eén vd artikelen was niet op voorraad- welke dan? Zèg dat dan even, dan kan ik die misschien wel annuleren en de rest gewoon op laten sturen.
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 10-06-20 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:14

DPD _-:(
Ze zouden een pakket bezorgen bij mijn dochter, sneakers voor mijn kleinzoon betaald en al, ligt er een briefje dat ze niet thuis waren en het pakket zou ergens worden afgegeven.
Mijn dochter is gastouder en was de hele dag thuis!
Het afgiftepunt is toevallig bij mij om de hoek maar die nemen geen pakketten uit een andere wijk aan 8)7
Niemand weet waar het pakket nu is en DPD is niet te bereiken op het 0900 nummer!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:14

Aan mezelf, ik heb vanavond les in de buitenbak en ben vergeten mijn hoodie/jas mee te nemen. Dus ik zit straks in een t-shirtje en het is nou niet bepaald 20+ graden. :+ flink aan het werk hopelijk.

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:18

Dat mijn irritante huisgenoot er ineens is. Ga weg. >;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:23

Ze/hij mag toch in haar/zijn eigen huis zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:32

MamaMiesje schreef:
Marije_1997 schreef:

Mijn tondeuse zou 3 of 4 juni komen. 4 juni zijn ze pas gaan verzamelen. En vandaag pas bezorgd. Agradi zegt dat dpd vertraging had, maar dat bleken ze zelf te hebben.

[ [url=m/jLE7zB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou.. Dit dus...
Al 10 dagen geleden bestelling gedaan..
Eén vd artikelen was niet op voorraad- welke dan? Zèg dat dan even, dan kan ik die misschien wel annuleren en de rest gewoon op laten sturen.

En dan doodleuk een mail sturen dat het aan dpd ligt. Yeah sure. Get your oliebol togheter. Tondeuse bevalt overigens geweldig goed. Paard heeft z'n sokken voor uit hahaha

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:48

_San87_ schreef:

Betekend toch niet dat ik me daar niet aan mag ergeren?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:02

Steeph schreef:
_San87_ schreef:

Jawel, maar ga weg is wel wat apart he.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:04

_San87_ schreef:
Steeph schreef:

Jawel, maar ga weg is wel wat apart he.

Gutte gut, sorry hoor :roll:

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:08

Aan dat sommige mensen demonstranten protestanten noemen. Wat the hell heeft een geloofsovertuiging met een demostratie maken?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:22

De nieuwe helm die ik had besteld na mijn val, kwam vandaag kapot binnen. Lekker dapper nu kan ik nog steeds niet rijden :roll:

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:42

Dat mijn vriend niet opneemt en heb hem nodig. Normaal zou die allang thuis zijn. :?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:44

fohadie schreef:
Aan dat sommige mensen demonstranten protestanten noemen. Wat the hell heeft een geloofsovertuiging met een demostratie maken?

Omdat het woord protestanten afgeleid is van het woord protest (dacht ik, is mij ooit verteld. Misschien is het wel bullshit :+).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:53

deksel schreef:
fohadie schreef:

Omdat het woord protestanten afgeleid is van het woord protest (dacht ik, is mij ooit verteld. Misschien is het wel bullshit :+).
Het lijkt me alleen een anglicisme. :+

Twijfels of ik een paar ochtenden in de week moet gaan uitrijden bij een trainer... Enerzijds ben ik dan iig weer een beetje buiten, anderzijds zie ik het ook niet echt zitten...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:46

Dat ik na een leuke dag weer helemaal terugval in piekeren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:48

Ik zag zoveel negatieve reacties over DPD dat ik maar voor het raam ben blijven staan om het pakketje niet te missen :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:03

Dat ik mezelf moet bewijzen op t werk, omdat ik op een plek sta waar ik s'avonds eigenlijk nog niet mag staan maar wat wel het leukste werk is, en echt alles tegen zit waardoor ik al een paar keer naar de teamleider moest om het op te lossen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:19

AnnexUdith schreef:
Ik zag zoveel negatieve reacties over DPD dat ik maar voor het raam ben blijven staan om het pakketje niet te missen :')

Dat doe ik standaard. Onze woonkamer kijkt uit op de oprit dus dan ga ik daar zitten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:22

AnnexUdith schreef:

Better safe than sorry :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:27

Marije_1997 schreef:
AnnexUdith schreef:

Dat doe ik standaard. Onze woonkamer kijkt uit op de oprit dus dan ga ik daar zitten.

Onze keuken zit precies bij een raam wat uitkijkt op de weg dus koken en wachten maar in 1 gedaan maakt het wachten ook wat makkelijker

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:28

Nayomie schreef:
AnnexUdith schreef:

Better safe than sorry :')

In ieder geval is mijn kado er op tijd voor mijn verjaardag doen ze toch nog iets goed. Vanochtend wat ik nog geïrriteerd erover dat het pakket op een depot lag in het dorpje waar ik werk dacht al nou kan het beter zelf ophalen. :')