Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen sterven van de honger maar dat een klein select groepje 'mensen' chocolade tiranniseert met pepermunt. Zo niet ethisch.
Cowboy55 schreef:Urbanus schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen sterven van de honger maar dat een klein select groepje 'mensen' chocolade tiranniseert met pepermunt. Zo niet ethisch.
De Arme Kindertjes In Afrika zouden maar wat blij zijn met een after dinner mint…..al is het maar omdat de naam suggereert dat er daadwerkelijk een dinner is geweest.
Cowboy55 schreef:Urbanus schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen sterven van de honger maar dat een klein select groepje 'mensen' chocolade tiranniseert met pepermunt. Zo niet ethisch.
De Arme Kindertjes In Afrika zouden maar wat blij zijn met een after dinner mint…..al is het maar omdat de naam suggereert dat er daadwerkelijk een dinner is geweest.
rien10 schreef:UO Chocolade is overrated.
rien10 schreef:UO 90% van alle LinkeIn posts is meuk. Wat een onzin zie ik weer voorbij komen zeg, het is Facebook niet. Ga daar lekker je ego-post neerkwakken!