En de Britten vinden vanaf 45 tot 60
30 plus zou ik idd ook echt niet middelbaar kunnen vinden

Maar goed, dat is sowieso Met dat soort labeltjes
Ik Ben 39 en voel me soms ontzettend 16
Dus was dat betreft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Lestrange01 schreef:
Wat ben je dan? Jong? Niet echt.
Er zit echt wel een verschil tussen jong en middelbaarIk krijg geen 50+korting hoor! En hoef ook nog geen creme voor de "rijpere" vrouw.
Dat is net zo iets dat ik iemand van 19 een kind noem, vinden de meeste ook niet leuk. Snap ik, met 19 zou je volwassen zijn.
Sonja_vR schreef:Maar afgunstig?
Afgunst is jaloezie toch
Of ben ik nu in de war?
(Bedoel er verder niks naars mee hoor
Maar ben gewoon ook benieuwd naar wat je nu exact bedoelt qua emotie/gedrag)
poes schreef:Ik heb een collega die qua looks ook heel knap is en slank en zich mooi maar wel sexy kleedt. Zij krijgt ook vaak dit soort reacties. Soms vind ik het best terecht omdat ze af en toe heel flirterig doet en het enorm uitspeelt maar vaak is het ook heel onterecht. Is het een beetje zo?
Adelaide71 schreef:Kan het een wisselwerking zijn tussen jouw eigen houding en de houding van een ander? En doen alleen vrouwen van middelbare leeftijd dat Lestrange?
Lau schreef:Dat ik vandaag gezellig naar school ga. Weer een dagje groep 8 overdoen. Jongens wat een feest. Aan het eind van het jaar krijgen we vast een test Cito of we de echte in haar 2 wel aan kunnen.
Sarcasme uit
Nee echt dieptriest de lesstof op niveau 2 het is echt basisschool herhaling.
LiannePuthzy schreef:Lau schreef:Dat ik vandaag gezellig naar school ga. Weer een dagje groep 8 overdoen. Jongens wat een feest. Aan het eind van het jaar krijgen we vast een test Cito of we de echte in haar 2 wel aan kunnen.
Sarcasme uit
Nee echt dieptriest de lesstof op niveau 2 het is echt basisschool herhaling.
Niveau 4 ookonze NL docent gaat zelfs aankomende les onze boeken controleren of we alles wel keurig hebben gemaakt, anders mogen we de toets niet maken