Maar waar ik vandaag echt blij van werd was de wielrenner Hugo Houle, een Frans-Canadees die voor het eerst in zijn leven een belangrijke wielerwedstrijd won, ter nagedachtenis van zijn 10 jaar geleden doodgereden wielrennende broer. De Tour de France zit vol met legendarische zeges. Dit was er zo 1. Pure emotie en Tour de France romantiek. Kippenvel en (bijna) tranen.
Arethe
Geplaatst: 19-07-22 23:36
Dat ik vanavond weer lekker in de airco slaap. Gisteren bij m’n ouders geslapen en dat huis kan zo ontzettend warm worden. Hou van m’n eigen slaapkamer met deze temperaturen
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-07-22 09:42
Nou mijn geklaag in het ergernissen topic is gehoord, ik zat er gisteren even doorheen dat ik gewoon veel pijn heb en niet meer kan werken terwijl ik dat wel graag wil. En vanochtend vroeg krijg ik opeens een belletje: help, jij kan toch wat met vogels, we hebben een gewonde en verzwakte meeuw, en we kunnen niemand te pakken krijgen en we durven hem niet te pakken, hij is boos en hij bijt, we weten niet wat we moeten. Dus vanochtend was ik toch weer even nuttig, meeuwtje opgepikt en afgeleverd bij mijn collega's. Hij zit nu veilig in de opvang, gelukkig niet gewond, en alleen maar uitgeput en verzwakt. Lekker bij komen, goed en lekker eten, aansterken en dan kan hij snel weer vrij
Ohja en dat bijten, dat was vooral dreigen uit angst. En hij heeft ook nog eens mijn kleding niet ondergescheten. Lieve meeuw! Vandaag is een goeie dag
Altijd leuk als je even de held uit kan hangen, en het poep opruimen en hokken schoonmaken vervolgens aan een ander over kan laten
Dat mijn vriend gaat helpen vanavond met het huishouden Ik kan zelf lang niet altijd alle ballen in de lucht houden met een drukke baan en de paarden (ook die van hem) in eigen beheer. Heb moeten leren om het aan te geven maar als ik dat doe helpt hij echt waar hij kan, zo fijn.
Ik lag gisteren in het zwembad zeemeermin te spelen, mijn pa ligt vandaag in het zwembad en speelt zeehondje met een balletje. Soms kan ik zo genieten van dat kinderlijke
Heb mijn nieuwe contract binnen. Voor onbepaalde tijd
Dus de 3e keer op rij en kan het geen toeval meer noemen
Well done!
Rambogirl
Geplaatst: 21-07-22 10:35
1,5 maand geleden begonnen in onze zoektocht naar een nieuw huis. 3x een bod uitgebracht op een huis, waarvan 2x flink overboden. We zijn net gebeld dat het ons deze keer is gelukt en dat ze ons bod hebben geaccepteerd!
Kan vanaf maandag beginnen bij de kringloop! Evt tijdelijk totdat t uwv bij de welkoop iets passends vind. (Kan t er ook zo tof vinden dat ik bij de kringloop blijf, sorteer t kleingoed)
Heerlijk geBBQed voor het eerst in drie jaar! Ja, net op die ene dag dat het regent, maar maakte niets uit, ik zat lekker droog binnen, geen wespen (!), en alles werd voor me klaargemaakt, dus er werd voor me geBBQed, zeg maar. Hoef de rest van de week geen vlees meer te eten…
Marcella
Geplaatst: 22-07-22 12:58
Dat ik dus gewoon net mijn Garmin foretrex 401 gevonden heb na jaren kwijt te zijn. Nu verzinnen wat ik ermee gaat doen, want paard en/of buitenrijden doe ik niet meer wegens gezondheid.
Anoniem
Geplaatst: 22-07-22 15:41
Voor mijn (al gepasseerde) verjaardag een armband van Yvkes haar gehad. Hij is prachtig .
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 22-07-22 19:52
Marcella schreef:
Dat ik dus gewoon net mijn Garmin foretrex 401 gevonden heb na jaren kwijt te zijn. Nu verzinnen wat ik ermee gaat doen, want paard en/of buitenrijden doe ik niet meer wegens gezondheid.
Ben ik nu zo nieuwsgierig dat ik me dan afvraag waar hij was?
Omdat onze jonge merrie het vandaag echt goed gedaan heeft op de stamboekkeuring. Ondanks het tegenvallende resultaat vind ik het prachtig dat ze zo haar best deed! Echt een topkarakter!