Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lalidan schreef:Wij gaan dan altijd naar de Rode Kater in Eelde.Ik zoek een leuk restaurant voor aanstaande vrijdag. Zeg, omgeving Drachten, Leeuwarden, Groningen, Heerenveen, Beilen ongeveer. Geen high dining super luxe gedoe, maar ook niet de standaard hamburger, mixed grill gedoe. Een beetje er tussenin. Complicerende factor: er is iemand die geen kaas eet. Italiaans valt daardoor meestal al af. Tapas is leuk, mits we dus ergens kunnen vinden waar ze rekening kunnen houden met de 'geen kaas'. Sushi is niet aan ons besteed. Verder maakt de keuken ons niet veel uit, hoewel Frans meestal niet favoriet is (te veel 'liflafjes').
Standaard burger/mixedgrill gebeuren mag eventueel wel, als het dan op een bijzonder plekje is.
Maar eigenlijk dus gewoon een leuk middenklasse restaurant, gewoon voor de gezellig. Wij verzuipen er een beetje in en komen steeds of bij het hele dure, hele luxe spul uit, of bij niveau bistro. Het lijkt wel of daar tegenwoordig weinig tussenin zit.
Konstantine schreef:Ik zoek een manier om iets uit de UK naar Nederland te krijgen als de website niet naar hier verzendt... Bestaan daar bedrijven voor oid?

Lalidan schreef:Ik zoek een leuk restaurant voor aanstaande vrijdag. Zeg, omgeving Drachten, Leeuwarden, Groningen, Heerenveen, Beilen ongeveer. Geen high dining super luxe gedoe, maar ook niet de standaard hamburger, mixed grill gedoe. Een beetje er tussenin. Complicerende factor: er is iemand die geen kaas eet. Italiaans valt daardoor meestal al af. Tapas is leuk, mits we dus ergens kunnen vinden waar ze rekening kunnen houden met de 'geen kaas'. Sushi is niet aan ons besteed. Verder maakt de keuken ons niet veel uit, hoewel Frans meestal niet favoriet is (te veel 'liflafjes').
Standaard burger/mixedgrill gebeuren mag eventueel wel, als het dan op een bijzonder plekje is.
Maar eigenlijk dus gewoon een leuk middenklasse restaurant, gewoon voor de gezellig. Wij verzuipen er een beetje in en komen steeds of bij het hele dure, hele luxe spul uit, of bij niveau bistro. Het lijkt wel of daar tegenwoordig weinig tussenin zit.