Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Farjen schreef:Berdien, ach ik als vegetariër ben ook al mee gaan kijken wanneer ze gingen jagengelukkig kookt mijn niet-date met plezier veggie
maar ik merk wel dat sommige mensen er kinderachtig over doen..
Over vegetariër zijn? Ik dacht dat dat tegenwoordig toch wel geaccepteerd zou zijn
MarlindeRooz schreef:Exitium schreef:
Over vegetariër zijn? Ik dacht dat dat tegenwoordig toch wel geaccepteerd zou zijn
Ehm nee, helaas hoor je nog vaak negatieve opmerkingen. Heel dom en irritant.
Farjen schreef:Lois wat een raar berichtis er al wat meer duidelijk geworden?
Mijn niet-date is dinsdag bij mij gekomen, woensdagnamiddag vertrokken en savonds ben ik bij hem gaan slapenen morgen komt hij weer bij mij.. ach het pastte voor ons beiden en willen beiden elkaar zien, dus wat is dan "teveel"? Zolang ik tijd heb voor mezelf en de paarden..
linoleum schreef:Zat ik vandaag overdag nog te klagen dat het nu 1,5 week duurt voor ik hem zie. Nodigt hij me net uit om morgenavond te komen eten en drankje te doen. Dus zie hem toch snel weer!
Morgen ga ik dan ook een goede vriend van hem ontmoeten. Erg benieuwd. Toch wel serieus als dat nu ook gaat gebeuren.
Darah3 schreef:Ik heb morgenavond (nou ja, vanavond) afgesproken met een Tinderdate, al een tijd mee aan het appen (en snapchatten).
Zaterdag op stap met een foute ex-scharrel, op de een of andere manier kom ik al mijn ex-scharrels tegen op tinder.
Ondertussen word ik ook nog gekoppeld door een vriendin
linoleum schreef:Gisteravond was erg gezellig! Lig nu weer thuis op de bank met een katerzal vanavond eens vragen of ik goedgekeurd ben door z’n vriend, wel benieuwd.
Berdien, geen afzegging in elk geval. Heel veel plezier alvast vanavond!
Anne nog genoten van het stappen?
Lois, gaat bij jou ook lekker met daten dus!
Flessuh, lekker positief ingesteld
Janinevv schreef:Kopen jullie die extra's op tinder?