Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 12:50

MarlindeRooz schreef:
Ik heb ook intense moeite met mezelf openstellen voor anderen en het aangaan van een relatie. Ik gebruik na een jaar het woord "schoonouders" nog steeds niet. Maar na een maand was ik al zo gek op mijn vriend dat ik zeker wist dat ik voor hem wilde gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan die eeuwige twijfel en strijd met mezelf die ik daar door had. Ik was immers enorm gek op mijn vriend. En nu nog. :j

Woord schoonouders vind ik verschrikkelijk en pas horen bij als je getrouwd bent

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:00

Ik zie hem vanavond weer waarschijnlijk. Dan ga ik hem nog eens aan de tand voelen.

Het is ook gewoon dat ik absoluut geen reden heb of aanleiding heb om te denken dat hij ook met andere meisjes date. Hij heeft altijd tijd voor me, als hij dat niet heeft maakt hij tijd voor me vrij. We appen de hele dag door, hij reageert bijna gelijk op mij, hij komt gewoon in het openbaar met me met arm om me heen en alles, heeft al wat vrienden van me ontmoet... vandaar dat ik het zo gek vind. Hij is niet het type wat liegt. Heeft ook helemaal niet zoveel facebookvrienden, en hij gaat heel weinig met meisjes om enzo. Of ik moet wel heel erg blind zijn...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:00

Wij zijn niet getrouwd maar spreken ook van schoonouders :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:02

Resistance schreef:
Ik zie hem vanavond weer waarschijnlijk. Dan ga ik hem nog eens aan de tand voelen.

Het is ook gewoon dat ik absoluut geen reden heb of aanleiding heb om te denken dat hij ook met andere meisjes date. Hij heeft altijd tijd voor me, als hij dat niet heeft maakt hij tijd voor me vrij. We appen de hele dag door, hij reageert bijna gelijk op mij, hij komt gewoon in het openbaar met me met arm om me heen en alles, heeft al wat vrienden van me ontmoet... vandaar dat ik het zo gek vind. Hij is niet het type wat liegt. Heeft ook helemaal niet zoveel facebookvrienden, en hij gaat heel weinig met meisjes om enzo. Of ik moet wel heel erg blind zijn...

Niemand zegt ook dat hij nu met iemand anders aan het daten is. Maar het komt op mij over alsof hij in ieder geval de deur open wil houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:05

Emmaa_ schreef:
Resistance schreef:

Niemand zegt ook dat hij nu met iemand anders aan het daten is. Maar het komt op mij over alsof hij in ieder geval de deur open wil houden.

Ja dat snap ik. Maar ik zou niet weten waar hij die zo snel vindt... hij heeft z'n Tinder zelfs verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:05

Nou ja Tinder is binnen twee seconden weer geinstalleerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:07

Haha. Daar heb je gelijk in. Het is gewoon best onlogisch allemaal, zeker nu jullie het wat helderder hebben opgeschreven. Ik ga hem vannavond in ieder geval nog eens aan de tand voelen. :') Verder kijk ik het even aan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 13:30

Gianti schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb ook intense moeite met mezelf openstellen voor anderen en het aangaan van een relatie. Ik gebruik na een jaar het woord "schoonouders" nog steeds niet. Maar na een maand was ik al zo gek op mijn vriend dat ik zeker wist dat ik voor hem wilde gaan. Dat woog voor mij zwaarder dan die eeuwige twijfel en strijd met mezelf die ik daar door had. Ik was immers enorm gek op mijn vriend. En nu nog. :j

Woord schoonouders vind ik verschrikkelijk en pas horen bij als je getrouwd bent

Ja vind ik ook, maar ben daar best veel. Want mijn vriend woont nog thuis... En "De ouders van mijn vriend" is zo lang. :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:04

Raar verhaal Resistance! En 2 maanden vind ik niet 'nog maar', dat is best een tijdje! Met mijn ex ging ik na 2 maanden op wintersport met zijn ouders en zus, dat vond ik toen wel snel maar we hadden toch wel echt al wat.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:12

MarlindeRooz schreef:

Precies dit! Toen het na 8 jaar over was met m'n ex zat ik niet op een relatie te wachten en wilde ik lekker heel lang single zijn en ouwehoeren via Tinder maar zeker niets serieus. En toen kwam ik hem tegen. ;)

Andere jongens waren leuk en had ik het gezellig mee maar zou ik nooit een relatie mee aangegaan zijn, zeker niet zo snel.

Ik ben ervan overtuigd dat je niet 'de ware' (klinkt wat overdreven) voor iemand bent als hij na een poos daten het serieuze nog steeds probeert te vermijden. Of diegene heeft een dermate groot probleem met zichzelf maar dan moet je er ook niks mee willen. Eerst aan jezelf werken dan.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:58

Gianti schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik vind dat ook zo'n verschrikkelijk woord, zal bij mij pas komen idd als je getrouwd ben. Schoonbroer en zus vind ik ook weer zoiets..

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:01

Resistance schreef:
Haha. Daar heb je gelijk in. Het is gewoon best onlogisch allemaal, zeker nu jullie het wat helderder hebben opgeschreven. Ik ga hem vannavond in ieder geval nog eens aan de tand voelen. :') Verder kijk ik het even aan.

Als je het nu gezellig met hem hebt is er in principe niets aan de hand, zolang je er maar niet blind ingaat. Als je je bewust bent van zijn reserves, wordt je hopelijk niet gekwetst.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:12

Resistance schreef:

Ik ben benieuwd waar het op uit loopt, ik zit nu al een langere tijd in soortgelijke situatie. Je mag altijd pb-en!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:39

De mijne wilde zich ook nog niet binden, die bleek uiteindelijk meerdere te hebben. Kijk uit resistance, houd het in je achterhoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:41

Jeetje Resistance, ik vind hem eerlijk gezegd maar vaag hoor.. En 'nog maar' 2 maanden vind ik wel meevallen, ik zou dat allang een relatie noemen, maar hij durft of wil die stempel er niet op drukken.. Ik snap niet waarom het voor hem zo belangrijk is dat jij het studentenleven in gaat en jullie dan een relatie zouden hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 19:47

Wat enorm vervelend dat het nu zo gaat Resistance :\ Dat hij er nog geen stempel op wil drukken, dat kan. Maar de reden vind ik wel heel vreemd. Je gaat pas over een half jaar? studeren. En hoezo moet jij je bewijzen dat je je kan gedragen als student? Las ik nou echt het woord degelijk?! Alsof elke student elke dag bij een ander in bed kruipt en 23/7 zuipt. Ik date nou meer dan tijdens mijn studie :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:05

Resistente: eerder ging het over je onzekerheid. Maar na zo een bericht zou iedere vrouw onzeker worden. Heel begrijpelijk dat hij ook onzeker is en niet zomaar ergens inspringt.. de tijd nemen lijkt me ook een goed idee. Maar ik vind dit over je studentenleven en je eerst bewijzen echt wel heel erg als een slap excuus klinken dat hij er zelf nog niet zo zeker van is.

Hoe vervelend het ook is om te horen, heb ik toch al een paar flinke alarmbellen gelezen in jou verhalen. En zou ik er zeker nog eens overna denken of jij 'hem wel gewoon wil zien'.

Ik heb misschien geen recht van spreken, ik kom zelf net uit zo een situatie dat ik het aan wilde kijken zonder dat hij iets kon beloven. Ik wilde het toch proberen en bij het eerste wat ik uitspreek naar hem, besefte hij dat hij er inderdaad niet klaar voor is. Niet leuk om te horen maar ik ben ontzettend blij dat dit zo een lieverd is dat hij dit eerlijk uitspreekt en hij de keuze heeft gemaakt mij niet langer aan het lijntje te houden. Op een moment dat ik dit zelf nog niet wilde zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:21

Ik vind vooral de "degelijk" en "jezelf bewijzen" een beetje apart. Het is ook niet dat je vanaf 1 februari al gaat studeren. Dan kan ik het nog enigzins begrijpen. Dan verandert je leven al binnen een paar weken en misschien heb je dan geen tijd/zin whatever. Maar dat is niet aan de orde..

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Wij zijn vanavond weer samen wezen sporten. Hilarisch, hij moet van zn fysio naar pilates. Maar oef dat is pittiger dan ik dacht dat het was!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 22:06

Ik wil hier toch ook nog even op inhaken. Goed op jezelf passen Resistance! Ik ken hem niet en kan dan ook niet een oordeel geven, alleen ik had eerder mn vraagtekens er bij en dit laatste bericht geeft mij er geen goed gevoel over. Het zou uiteraard mooi zijn dat we het allemaal mis hebben en hopelijk kun je het vanavond face to face nog bespreken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 22:13

Resistance schreef:

Laat je verdorie niet omlullen hoor, volgens mij is het een mooie prater maar pas goed op jezelf. Maak voor jezelf heel duidelijk wat jíj wil en ga daar geen concessies in doen want dan maak je jezelf ongelukkig.

Als hij die deur koste wat kost open wil houden dan trek jij hem charmant achter je dicht en is het 'laterrrr pannenkoek!'

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:25

Eens met lieveli! (En dat gebeurt niet heel regelmatig ofzo :P dus echt be warned)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:28

Als ik een euro zou krijgen voor iedere bokker die dát zei.... *D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:31

Als ik dan ook een euro zou krijgen voor iedere bokker die juist zei het niet eens te zijn zou ik rijker zijn dan jou!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 23:33

Face it, of ik word wijzer of bokt wordt rotter. Maar er is iets aan de hand...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 00:30

Hopelijk heb je een fijn gesprek gehad Resistance en heb je nu voor jezelf meer duidelijkheid :)

Mijn -niet meer date, maar hij wil nog niet officieel- en ik hebben het vanavond weer leuk gehad. Afgelopen week hem een beetje meer vrijheid gegeven en hem zelf het initiatief laten nemen. Dat lijkt te werken, hij was blij om mij weer te zien & hij vroeg meteen wanneer we elkaar weer zagen. Daar word ik toch wel blij van :+: