Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:[naam] schreef:Welk radiostation is als de oude radio veronica? Op radio 10 banketstaaf ze veel maar wel de juiste muziek , zo jammer dat Veronica veranderd is kwa muziek
Iets als Skyradio/Qmusic?
Bloodymary schreef:Bij het paardrijden is het heel belangrijk dat je in balans zit. En dus ook dat je recht op je paard zit en niet scheef. Anders kan een paard daar zelfs klachten van krijgen.
Maar hoe zit dat dan met een dameszadel. Dan hangen beide benen aan een kant, dan is het gewicht toch ook niet goed verdeeld?
bruintje123 schreef:Ik heb voor de fun een keer op een dameszadel gezeten.
Je benen zitten dan wel aan kant. Maar je lichaam moet wel in balans zitten.
Dus je bovenlichaam zit wel in het midden van het paard.
Door de steun van "knop" bij je bovenbeen val je niet meteen. Maar zou je teveel voor of achterover leunen zit je echt niet fijn relaxed.
Dus het zal voor het paard misschien toch wel mee vallen.
iirrssjjee schreef:Rebecca schreef:Welk radiostation is als de oude radio veronica? Op radio 10 banketstaaf ze veel maar wel de juiste muziek , zo jammer dat Veronica veranderd is kwa muziek
Iets als Skyradio/Qmusic?
enamorada schreef:Hoe vertel ik mijn baas dat ik ermee stop? Hoe pak ik dit het beste aan? Dit is/was mijn eerste bijbaantje en ik ben een enorme stresskip die niet goed weet hoe ze dit aan moet pakken.
gerlindie schreef:Ik wil samen met mijn zus op vakantie, en we hebben onze keuze ondertussen beperkt tot 6 steden: Florence, Venetië, Lissabon, Boedapest, Krakau of Praag.
We houden allebei niet van uitgaan, en willen vooral van cultuur/natuur genieten.
Heeft er iemand ervaring met deze steden?