Mijn eigen tuin heeft geen last van wateroverlast, maar de moestuin die ik op stal bij hou . laat maar. Tuin daar ligt al laag en heeft geen drainage liggen.
Volgens de radar krijgen wij rond 2100uur een fikse bui... Maar allemachtig wat krijgt Brabant het weer zwaar zeg...
Valt hier wel mee!
Anoniem
Geplaatst: 16-06-16 18:31
Hier mogen we niet klagen. Het water van de rivier is sinds de laatste overlast een dikke meter gezakt, dat zit wel snor. Vanochtend in short en korte mouwen de paarden gevoerd op de weide, toen ik naar het werk moest uurtje of 3 later was het grijs en grauw, maar niet echt koud.
Intussen wel weer regen natuurlijk. De voorbije dagen zijn er fikse buien gevallen, soms zag je geen meter meer voor je in de auto. Omdat er echter steeds tussenpozen zijn kan het water wel wegtrekken. Voor mijn weiland vind ik dat niet zo erg (en voor mijn put met grondwater nog minder )
Ik stapte om kwart voor 6 de deur uit om naar school te gaan toen ik dit voor mijn neus zag Het zal niks bijzonders zijn omdat er ook geen bui aankwam (wel een klein regengebiedje maar is geen heftige regen) lijkt mij maar misschien is het wel wat? Hij verplaatste zich in de lengte
Anoniem
Geplaatst: 16-06-16 19:42
_KiMbErLeY_ schreef:
Ik wou t ook net zeggen Sindy niet een klein beetje zacht ook
Mhua dat viel wel mee toch. Maar een paar klappen.