Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 18:26

Ik ga zo weer even blogs bijlezen.
Gefeliciteerd Yasmine. Ik zou niet al te bang zijn dat niemand je boek gaat lezen als je denkt aan als die lezers op internet. Ik denk dat jouw boek ook aardig wat media attentie gaat krijgen.

Ik heb gisteren mijn 3e bosrit ooit gemaakt op mijn eigen paard! Het was heerlijk en Kyra deed het zo goed, ze was een volmaakt bospaard. Ik realiseerde me dat ik ook echt 1001 dingen heb getraind en die kwamen gisteren 'samen'. Goede voorbereiding de afgelopen jaren waarvan ik nu de vruchten pluk.
Een blog post waard: hoe kun je je paard voorbereiden op buitenrijden. Training Ideas for Trail Riding

De dingen die ik in Nederland heb getraind komen ook hier van pas: in het bos zijn veel mountain bikers, fietsen zijn voor Kyra niets bijzonders meer, hier moet ze over omgevallen boomstammen stappen. Zo veel anders, en toch hetzelfde.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:49

Ik heb ook weer een nieuwe post: Echte vrouwen bestaan niet
Want ik verafschuw de woorden "echte vrouw."

HL, het is waar dat ik wel lezers heb op mijn blog, maar gaan van lezen van een website naar een fysiek boek kopen en er geld aan geven is een behoorlijk grote stap. Hopelijk vinden mensen het interessant genoeg om er ook geld aan uit te geven...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:26

Yasmine, als jouw werk niet goed genoeg zou zijn dan was dit alles ook nooit gebeurd ;) Geniet er maar fijn van want je hebt het dubbel en dwars verdient!
Ik ga hem hoe dan ook aanschaffen, ik wil natuurlijk wel een gesigneerde versie zodat ik ooit kan zeggen "ah, ik heb haar eens persoonlijk gesproken en heb een door haar gesigneerd boek". :D

Ik heb vandaag een persbericht van essence (zonder hoofdletter blijkbaar). Zij hebben een nieuwe lijn met geurtjes die vanaf nu te koop is.

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:14

Ik wil ook een gesigneerde versie :D :D Ga hem hoe dan ook kopen :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 16:23

Gave post Yasmine!

Ben erg benieuwd naar die geurtjes van essence! Veronderstel dat ze ook low budget zijn? :-)

Na mijn fotopost gisteren heb ik net ook mijn eerste mini-travelblog online gegooid :D Homeland Tourist: Ostend.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:26

Ja, €4,99 voor 30ml. Ik denk dat het ook meer op jonge meiden gericht is.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:53

Beste bloggers, ik ga me hier terug melden. Na met mijn eerste blog in een lelijke neerwaartse spiraal te komen heb ik gisteren een compleet nieuwe blog met een totaal ander onderwerp opgestart:

https://overdegrensruiters.wordpress.com/

Een blog gericht op iedereen die ervaringen heeft met paarden in meerdere landen, of ervaringen wilt opdoen (ik hoop verder te gaan dan alleen wedstrijdruiters)
Momenteel is de blog nog maar 2 dagen oud, dus er staat nog weinig op, maar ik hoop veel meer te laten volgen.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:19

happypaardje schreef:
Interessant artikel weer Conchita! Ik gebruik altijd pure olie om mijn gezicht te reinigen, wat is jullie mening daarover?

Hoi, daar is niets mis mee hoor. Ik gebruik parfumvrije babyolie om mijn gezicht te reinigen. Het belangrijkste is dat je producten zonder irriterende ingrediënten gebruikt.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:21

[quote="Yasmine"]Na lang onderhandelen en bespreken is het eindelijk officieel: Mijn grootste levensdroom vervuld: ik schrijf mijn eigen boek! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :):) :):) :):)

Ik kan het nog steeds niet geloven, maar het is écht waar :D :D Volgend jaar ligt er een boek van mij in de winkel *\%/*[/quote

yasmine, Nogmaals gefeliciteerd. Volgens mij had ik ook al een berichtje op jouw Facebookpagina achtergelaten.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:22

Ik heb een oogcrème van Iciparis gehad van hun eigen merk, om te testen. Vanmorgen aangebracht en binnen enkele minuten reactie.

Ik ziet er nu zo uit. Ik ga morgen de ingrediënten lijst eens uitpluizen om te zien wat de boosdoener is.

Afbeelding

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:24

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:25

Tazzey schreef:
Ik heb een oogcrème van Iciparis gehad van hun eigen merk, om te testen. Vanmorgen aangebracht en binnen enkele minuten reactie.

Ik ziet er nu zo uit. Ik ga morgen de ingrediënten lijst eens uitpluizen om te zien wat de boosdoener is.

[ Afbeelding ]

Balen!!! Misschien staat hij op beautypedia http://www.paulaschoice.com/beautypedia/ kan je makkelijk bekijken wat erin zit.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:31

Net even gekeken maar helaas staat hij er niet tussen, volgens mij is hij ook vrij nieuw.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:16

Sterkte Taz..

Oh die site van Paula is zo fantastisch!

Matte Topcoat

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 09:52

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:16

Ik ga zo op mijn gemak even jullie artikelen lezen.

Mijn kikker oog is weer weg. Hij is wel wat gevoelig maar niet meer dik en rood. Ik kan de straat weer op :D Ik ga straks even de ingrediënten lijst langs. Er zit heel veel siliconen in, normaal heb ik daar niet zoveel last van maar er staan er een paar op de lijst.

Ik heb vandaag een neon oranje nagellakje op mijn blog, China Glaze Home Sweet House Music. Ook weer met black light swatches, hij geeft bijna licht :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:38

Dankje Conchita!
Ow, wat naar dat je er meteen een reactie van kreeg, Tazzey, gelukkig is het nu weer beter.

En welkom Seltje! Interessant onderwerp heb je voor je blog. Nu ik in Noorwegen zit zie ik ontzettend veel dingen die hier anders gaan dan in Nederland, dus ik ben benieuwd wat je over andere landen kunt vertellen. :)

Mijn post van vandaag: Seven tips for vegetarian eating in a Nordic country Omdat dat hier niet altijd even makkelijk is als in Nederland, maar toch heel goed mogelijk. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:21

Woon je daar voor altijd of tijdelijk trouwens Inge?

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:23

Over Noorwegen weet ik dan weer niks happypaardje, dat is een land dat ik nog helemaal moet uitzoeken, kan jij mij wat wegwijs maken?

Oh die nagellakjes, zo leuk, ik wou dat ik het zelf kon, want ik geef veel te veel uit aan een manicure, maar ik ben echt te onhandig om zelf te beginnen lakken.

Mijn blog voor vandaag staat al klaar, maar wordt pas vanavond gepost (op vraag van de geïnterviewde)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:27

Yv_ schreef:
Woon je daar voor altijd of tijdelijk trouwens Inge?

Ik zit hier nu tijdelijk voor mijn studie. Het idee was dat ik nu wat zou uitproberen en dan over een jaar permanent verhuizen. Maar ik merk nu dat het leven hier toch wel heel anders is, en ik Nederland eigenlijk veel te veel mis. In elk geval ga ik over ruim een maand weer naar Nederland, en dan moet ik maar zien. :)

Seltje, ik rijd hier geen wedstrijden, maar werk wel part-time op een manege. Mocht je dus wat meer willen weten, stuur me gerust een berichtje, dan vind ik het hartstikke leuk wat meer te vertellen!

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:12

Heb ik gisteren een hele post zitten typen hier en blijkbaar niet op 'plaatsen' gedrukt...

Dus nu nog een keer!

Yasmine, heel erg gefeliciteerd met het schrijven van je boek! Wordt vast erg gaaf, en je hebt hier al wat lezers zitten denk ik zo.

Tazzey, wat klinkt dat vervelend zeg van je gezicht :(.

En welkom iedereen die nieuw is!

Ik ga proberen nog wat posts te schrijven voor vanavond, zodat ik weer wat veruit heb gewerkt.
Verder wil ik ook meer op blogs van anderen gaan reageren, want ik zie zo veel leuke dingen voorbij komen :) misschien toch maar binnenkort een post maken over alle leuke blogs die ik lees.

Ik had mijn vorige post hier niet eens neer gezet: Over ADHD

Morgen een verhaaltje over ADHD.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:20

@corrina1994: fijne blog! Erg interessant om te lezen gezien vriendlief ook ADHD heeft en ik dus behoorlijk wat dingen herken die je aanhaalt. Erg benieuwd dus naar je verhaaltje morgen :j

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:35

Morgen komt er een soort klein idee van wat er in een paar minuten in mijn hoofd om gaat :P hoop dat dat ook een beetje leuk is.

Nu probeer ik iets te schrijven over het minimum jeugdloon maar het komt er een beetje slap uit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:08

Gaaf hoor Inge! Dat is echt iets dat ik in mijn leven gemist heb en nog altijd spijt van heb. Maar ach, wie weet ooit... Krijg ik het telefoontje dat er werk voor me is in ZA... Dan ben ik weg :)). Niet voor altijd, want dan zou ik de mensen en dingen om me heen echt teveel gaan missen, maar zeker wel voor een tijd.

Gefeliciteerd Hippo!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 10:56

Gefeliciteerd Hippo! Ik wens je een fijne dag. :Y)

Corrina, ik ga je stuk zo lezen. Ik ben bang dat het heel herkenbaar voor mij zal zijn.

Ik heb vandaag weer een thermo gellak van Layla voor jullie. Een neon gele met oranje.