Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:40

kaatje77 schreef:
Wat balen dat er weer mensen bedondert zijn :(:)

Heb hier 14 rijbroeken allen merk, kentucky, pikeur, eurostar en ga zo maar door te koop.
Via fb belangstellende. Alle broeken netjes opgemeten en vraagprijzen erbij. Vraag voor alles 470. Vond ze te duur. Oké, kan ik begrijpen. Ze zat zelf aan 100 te deken :+ Mail haar dat ze alle broeken voor 350,= op mag komen halen, kom ik haar 120 tegemoet. Is goed, maar kon ze nu niet missen, over een week wel.
Kreeg net een bericht, ze wil de broeken op komen halen, helemaal top.
Tijd en dag afgesproken. Ik denk laat ik nog even vermelden dat ik 350 vraag voor alles, dat is 25,= per broek bij afname van alles. Nee zegt ze, we hadden 120 afgesproken :oo
Ben gekke henkie niet, heb haar nogmaals gemaild dat ik haar tegemoet ben gekomen met 120. Nou, dat vondt ze teveel.
.......zucht.........kun je toch nagaan dat 14 merkbroeken echt niet voor 120 weggaan . :n

Zo. Frustratie geuit.

:Y)

Gister via mp mooie buggy gekocht, fijne ervaring.

Ze dacht vast n mazzeltje te hebben, te snel gelezen oid.

kaatje77

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:41

Ja, dat kan ;)

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:46

naja van 470 naar 120 vind ik wel een heel groot verschil. Niemand zakt zo erg in prijs lijkt me :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:50

Zou ik ook niet doen, maar wie weet dacht ze dat de TS er misschien al een poos mee zat oid, hoopte ze dat ze er graag vanaf wilde.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 20:56

oooh ooh ooh, heel veel peesbeschermers te koop bij iemand op mp, voor lage prijzen, en ik zie dat het maar 2 minuutjes van mijn huis is

Daar wordt ik nou vrolijk van! *\%/*

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:37

Hmmz, deken gekocht via MP. Donderdag overgemaakt en stond er ook direct op, dat werd bevestigd door de verkopende partij.

Uiterlijk vandaag zou de deken op de post gaan, want gister moest ze de hele dag werken. Heb er vanavond een vriendelijk bericht heen gestuurd, of het gelukt was, maar geen reactie.

Ik hoop zo dat ik gewoon beetje paranoia ben

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:51

same heree, geld is overgemaakt maar ze heeft nog niks binnen....
Heb nog wel een gevraagd of het bankrekening nummer klopte, en ze zij van wel...
Zal het binnekort wel te horen krijgen ! :wow:

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:05

Ik had er vandaag eentje die graag peesbeschermers wilde hebben. Maar ze had geen bankrekening dus ze wilde het geld wel in een envelop opsturen, haha. Begin ik lekker niet aan. :')

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:12

myou schreef:
Ik had er vandaag eentje die graag peesbeschermers wilde hebben. Maar ze had geen bankrekening dus ze wilde het geld wel in een envelop opsturen, haha. Begin ik lekker niet aan. :')

Was ik ook niet aan begonnen,
Als het geld niet aankomt krijg jij er weeer gezijk mee

maar hoe oe kan je nou geen bankrekening hebben?
Is ze Dagobert Duck ofzo, die altijd al zn geld bij zich houdt :')

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:46

Zo, fijn nieuwe springschoenen besteld. Tochaar niet meer via mp om verdere teleurstelling te voorkomen.

Had een koper voor kinder kleding. Prijs afgesproken en haar gegevens gevraagd. Jullie raden het al, heeft alle biedingen ingetrokken en niets meer laten horen. Stuur dan een mailtje dat je het niet meer wilt, ook prima.

Verder veel biedingen op mijn kraan. Als het goed is is hij verkocht maar wacht eerst even de betaling af voordat ik ga juichen.

Verder een reactie op de taptoe kindeboeken van total. Mevr mailt dat ze alleen nog boek nr 1 mist. Euh ja.....en nu? Hoef geen wereldbedrag voor het boekje dus maar eVen niet over geld gesproken en haar gevraagd of ze het ophaalt ofdat het verzonden moet worden. Ben benieuwd #wordt vervolgd#

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 08:21

Jadeleigh263 schreef:
myou schreef:

Zo raar is het niet, misschien zit ze in de schuldsanering of onder bewind voering of is het een kind?
Ik heb het ook eens gehad, kreeg ik geld toe gestuurd en heb ik het toe gestuurd, maar kan natuurlijk ook toevallig niet aankomen...

vervolg...op het MP hondje dat ik had gezien, ik heb het niet gedaan. De testen waren niet in orde en de risico voor hd en ed wilde ik niet lopen. Ben nu verder aan het kijken. Heb een leuk asielhondje gezien, gemaild, reactie terug gehad over het karakter e.d van het hondje, Ja dat hondje willen we ontmoeten en ook gebeld en gebeld, maar krijg iedere keer de meldkamer. En dan zeggen ze: Ze zijn nu bezig met de dieren, kunt u later terug bellen. Of stuurt u een mail, dus weer mail gestuurd, krijg ik een reactie terug, er komen al mensen kijken voor het hondje. Ik baal hier zo van....wanneer komen die mensen dan? Hij staat nu 3 dagen verder nog steeds niet op gereserveerd, maar om er zo maar even te gaan kijken is ook niet te doen, het hondje zit 2 uur rijden van ons weg. Ik vind het gewoon een leuk hondje en wil hem ontmoeten. Maar kan ze gewoon niet goed bereiken en ondertussen vraag ik me af, is hij nu weg of toch al weer naar de volgende. GRRRRRRrrrrrrr :(

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 10:47

Ik moet helaas een koop afzeggen, had een eskadron setje met een toulene deken maat 205. Ze had gewoon de prijs gekregen voor wat ze er voor wilde. Ik was er helemaal blij mee, alleen het afspreken om het af te halen ging al niet zo goed. Ze had al een keer afgezegd. Maar ach, iedereen heeft naast mp ook nog een social life. Heb ik gisteren een toulene deken van een kennis gepast (ook maat 205) toch nog even voor de zekerheid, en het valt veelste groot. Met een dralon vind ik het leuk, beetje oversized, gebruik hem toch alleen tijdens het rijden maar dit vond ik er helaas niet uitzien.... :')

@ BridgetF dat is natuurlijk heel lastig... en je zou verwachten dat ze zo snel mogelijk de dieren in een huis willen plaatsten... Mijn moeder wilt geen dieren meer nemen uit het dierenasiel. ze heeft er slechte ervaringen mee (helaas). Ze had een hond uit het asiel gehaald en vroeg nog of die hond met kleine kinderen kon (ik was toen 1 mijn zus 8). en ze hadden gezegd dat het makkelijk kon, echt geen probleem! Dus mijn moeder nam die hond, en het bleek dat die hond zo dominant was als de pest. Mijn moeder kon niet eens bij mij in de buurt komen of die hond kwam er al tussen en ging bijten. Ik ben toen ik klein was is een keer heel hard gebeten en mijn zus ook. Mijn moeder ging op hoge poten terug naar het asiel voor een verklaring. Bleken ze de hond helemaal niet getest te hebben op zijn gedrag met kinderen maar het er gewoon klakkeloos erbij te hebben gezet. Ze namen de hond terug, geen geld terug. Later kreeg mijn moeder te horen dat de hond afgemaakt moest worden omdat hij te agressief/dominant was :') Ik kan me er gelukkig niks van herinneren. Heb dan betere ervaringen met mp. Ook al zijn er broodfokkers op mp, in een asiel komen veel dieren binnen waarvan ze niks weten. En het kost tijd en geld om erachter te komen wat het gedrag is van het dier. Me moeder kijkt liever op mp want ze hoeft niet perse een pup. Ze vind namelijk het fijn dat de eigenaren er dan ook wat meer over kunnen vertellen...

Toch kijkt mijn moeder afentoe nog in het asiel. Maar als ze iets leuks ziet, durft ze het nog steeds niet te nemen :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 10:56

Jadeleigh263 schreef:
myou schreef:

Dan ben ik dus dagobert duck volgens jou. :j

Eskadron halster heb ik toch laten opsturen, denk dat die dinsdag binnen is.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 11:04

Ja jadeleigh, ons andere hondje komt wel van MP, super leuk hondje. Wel één van de buitenlandse hondjes. Het is of een pup of een buitenlands volwassen hondje dat op MP staat. En dan heb je een leuk hondje, vragen ze de hoofdprijs, soms wel 250-300 euro voor een volwassen hond. Ik begrijp wel dat ze zo veel kosten ivm reiskosten, entingen, chip e.d. Maar ook hoor je ook wel dat deze hondjes af en toe problemen geven, sommige zijn erg lief en dankbaar en andere hebben toch wel een trauma. We hebben voor ons huidige hondje, al eens een MP hondje gehad en deze had in een week tijd twee maal mijn man gebeten. Hij mocht niet op de bak zitten, mevrouw de hond dacht dat het haar bank was :) Deze hebben we heel snel retour gedaan. Ik denk dat het zowel met MP als het asiel toch altijd maar afwachten is wat je in huis haalt.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 11:26

Ik heb eigenlijk nooit geen rare ervaringen met marktplaats, op dat voetbad na dan.

Toen ik een aantal jaren geleden een van mn hondjes erop zette had ik wel verwacht dat er vreemde types zouden reageren. Mijn twee honden samen hadden een hele slechte invloed op elkaar }:) dus heb ik besloten om de allermans vriend een nieuw thuis te geven.
Binnen 10 minuten belde een hele leuke vrouw. Twee weken later afgesproken, drie weken op proef geweest en ik moet eerlijk bekennen hij heeft het er haast beter als bij mij.
Regelmatig kreeg ik nog wel eens een berichtje of volgde ik ze op hyves. Hij zal nu wel zn eigen FB krijgen aangezien er veel fans zijn.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 11:29

bridgetF schreef:
Ja jadeleigh, ons andere hondje komt wel van MP, super leuk hondje. Wel één van de buitenlandse hondjes. Het is of een pup of een buitenlands volwassen hondje dat op MP staat. En dan heb je een leuk hondje, vragen ze de hoofdprijs, soms wel 250-300 euro voor een volwassen hond. Ik begrijp wel dat ze zo veel kosten ivm reiskosten, entingen, chip e.d. Maar ook hoor je ook wel dat deze hondjes af en toe problemen geven, sommige zijn erg lief en dankbaar en andere hebben toch wel een trauma. We hebben voor ons huidige hondje, al eens een MP hondje gehad en deze had in een week tijd twee maal mijn man gebeten. Hij mocht niet op de bak zitten, mevrouw de hond dacht dat het haar bank was :) Deze hebben we heel snel retour gedaan. Ik denk dat het zowel met MP als het asiel toch altijd maar afwachten is wat je in huis haalt.

Ja klopt. er worden veel buitenlandse hondjes op mp gezet. Maar wij willen altijd de papieren zien. Je kunt snel na gaan of het uit het buitenland komt. Mijn moeder haalt sowieso geen honden uit buitenland vanwege gedragsproblemen hogere kosten trauma's etc. vind het teveel risico. Ze wilt de honden graag een kans geven, maar aangezien ik nu ook een jonger broertje heb wilt ze het liever pas doen als hij ook uit huis is en dan kan ze de hond ook meer tijd en aandacht geven die ze dan echt nodig hebben :j

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:11

NoTrouble schreef:
Turbie; Nee, nooit van gehoord. Rekeningnummer al gegoogled? Daar komt vaak wel wat uit als het iemand is die vaker mensen oplicht. Maar op welke manier ben je opgelicht dan? Geen spullen ontvangen?

Ik heb mondoni lifestyle laarzen van haar gekocht via mp, ik netjes betaald en heb toen 2 weken niks meer van dat meisje gehoord. Ik heb denk ik wel 20x gebeld (mobiele nummer staat bij advertentie), zeker wel 10 mailtjes en ook nog wat sms'jes. Ik wilde graag dat als het pakketje nog niet op de post was gegaan, ze het bedrag op mijn rekening zou terug storten. Marktplaats ingelicht en die raadde aan om aangifte te doen. Toen ik het zat was heb ik haar nog 1 kans gegeven, als ik binnen een paar uur het bedrag niet terug op mijn rekening zag staan, zou ik een aangifte doen. Prompt kreeg ik een sms'je terug dat ik aangifte mocht doen, er was iets tussen het verzenden gekomen maar ze zou het bedrag zo snel mogelijk terug overmaken. Nja, prima, probleem opgelost dacht ik. Mooi niet dus. -O-
Op vrijdag kreeg ik dat sms'je, en op maandag avond nog steeds niks te zien. Dinsdag nog een keer 1 kans gegeven, kreeg niks terug en ook geen geld en toen aangifte gedaan. Krijg ik een berichtje terug van marktplaats/politie dat ze er niks mee kunnen doen, pas als er meerdere aangiften gedaan wordt tegen haar gaan ze er pas echt naar kijken?! :?

Wie weet wat ik nu het beste kan doen om mijn geld terug te krijgen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:17

Helaas niets... Je bent waarschijnlijk gewoon opgelicht

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:26

Ben bang dat je weinig anders kunt doen dan het geld bij haar gaan halen...

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:27

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:40

Hier weer antwoord gehad ivm het MK horloge, had het mailtje niet opgemerkt en het zoekertje is ondertussen verwijderd omdat ze ook bieders heeft die niets meer van zich laten horen..

Heb haar ook gevraagd in mail of et horloge is goeie staat verkeert met name het glas en geen overbodige of opvallende krassen. Als zij nu beweert van niet en ik krijg het horloge toe in erbarmelijke staat, kan ik dan nog wat tegen haar doen of niet? Al ga ik er wel van uit dat ze me niet gaat teleurstellen :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:47

Als het goed is komt er over een half uurtje iemand naar de kast kijken...
Ben benieuwd!

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 15:38

ik wil mijn eskadron peesjes verkopen maar ik weet niet wat ik daar voor kan vragen
Nieuwprijs weet ik ook niet heb ze toen als cadeau gekregen van iemand.

Het zijn zwarte eskadron flexisoft peesbeschermers.
Ze zijn gebruikt maar zien er nog netjes uit.
Heb er ook nog kogelbeschermers bij; eskadron beerbaum

Wat zou ik er ongeveer voor kunnen vragen?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 16:00

Nou kast is opgehaald.
Kreeg mailtje of ik even mijn nr kon geven want hij kon het niet vinden...
Belt ie, ja ik ben weer naar huis gegaan want je reageerde niet zo snel. (binnen 2 min)
Maarrr ik woon er 3 min vandaan dus ik kan er zo zijn. Nou goed ik wacht wel..
Belt ie na 5 min weer. Jaa ik ben dr (niemand te zien)
Ik zeg nou waarschijnijk sta je aan de verkeerde kant van de flat.
Belt ie na paar minuten weer. Ja ik sta nou aan de andere kant
Bleek hij bij een andere flat te staan!! Moeilijk hoor bordjes lezen.
Half uur buiten gestaan -:(-

Maar hij heeft m mee genomen!
Prima prijs voor gekregen en ik ben er vanaf! :wave:

Zag dat ik nog een fornhuis had liggen in de schuur dus meteen maar foto's gemaakt. Kan die ook op MP

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 16:09

Pffft weer knap vermoeiend dus...typisch voor een afhaler altijd, dat gaat zelden of nooit eens lekker vlotjes volgens afspraak :roll:

Fijn dat je daar ook weer vanaf bent +:)+