Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:50

Dat ik nu al 3 weken niet op de moestuin geweest ben. :')

Overdag met zon gordijnen dicht zit.

Maar scheelt wel stookkosten. Net zoals dat een boterham met alleen boter ook goedkoop is. :D

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:51

Ook slecht geslapen, kan geen geschikte stalling vinden voor mijn paard. Alle goede stallen zitten ramvol. En blijkbaar zijn er nog genoeg stallen die half uurtje buitentijd in de winter of 9 kilo hooi per dag genoeg vinden.. *zucht

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:55

Het is weer de tijd van het jaar dat de zon precies in mijn gezicht schijnt als ik 's ochtends achter mijn pc ga zitten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 08:58

Foaly schreef:
Het is weer de tijd van het jaar dat de zon precies in mijn gezicht schijnt als ik 's ochtends achter mijn pc ga zitten.

Dat heb ik ergens in september, en mijn rolgordijn komt net niet waar de zon schijnt. Dan zie ik dus ongeveer 45 min bijna niets van mijn scherm. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:03

Nog steeds Hoofdpijn, maar wel lichtjes.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:06

DuoPenotti schreef:
Wat raar dat het een periode is. Kun je dat ergens aan linken?
Houding op het werk, niet genoeg frisse lucht, te weinig drinken?

Dit weekend niet aan werk, want we waren vrij en hebben heel veel gewandeld.
Misschien te veel dagen in Zuid-Limburg doorgebracht _O- .
Nee helaas, was het gisteren thuis ook nog. Na een goede nacht slaap is het gelukkig beter.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:13

Weer een teckel die kermend en gillend van de pijn zich vooruitsleept omdat zijn achterpoten bewegen te veel pijn doet. Alleen maar omdat hij moest poepen. ;(

Hij is nu wat rustiger, de aanval duurt denk ik 10-15 min. Maar mijn hart breekt echt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:15

Is Jozi nu dagelijks bij jou of is hij ook nog ooit thuis? :+
Wel heel zielig dat hij zo'n pijn heeft :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:15

Hij is in bruikleen. Ga ook niet te veel over de situatie uitleggen. Maar korte versie is: ik heb veel tijd en zij niet.

En hij gaat wel terug ooit haha.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:16

Deelteckel, ik snap :j

Wel heel sneu voor hem dat hij zo'n last heeft :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:17

Ik word gewoon echt misselijk van hem zo zien. Dan draag ik hem naar huis en dan krijgt hij zo erg kramp. Kermen en gillen en wurmen.

Maar hij is godzijdank gekalmeerd.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:18

Aguttie dat is wel heel erg zielig. Zou het niet helpen om de stoelgang dunner te maken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:21

Ik heb geen idee. Hij heeft prima ontlasting en bij z’n tweede poepje op de dag is dit niet zo.

Mijn uitlaathondje is er. En hij zit alweer op haar te mopperen. Dus hij is er weer een beetje.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:28

Polarize schreef:
Dat ik zo makkelijk een sigaretje aannam van een vriendin, bijna tot 25 gered zonder te gaan roken, had het nog 1 dag vol moeten houden :')

Waarom doe je dat in godsnaam ??? Het is ongezond en goor, je gaat er van stinken. En gefeliciteerd *\o/*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:32

MarlindeRooz schreef:
Weer een teckel die kermend en gillend van de pijn zich vooruitsleept omdat zijn achterpoten bewegen te veel pijn doet. Alleen maar omdat hij moest poepen. ;(

Hij is nu wat rustiger, de aanval duurt denk ik 10-15 min. Maar mijn hart breekt echt.

Jeetje meid, dat kan ik me voorstellen, arm kind.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:37

DuoPenotti schreef:
Arme Jozi, die is nu al een hele week niet lekker toch?

Zo'n online portal is wel handig dan ja.

Ik denk dat ik het volgende ga sturen

"Dank voor uw bericht.

Ik wilde graag iets toelichten over de gemiste afspraak. Mijn klachten (verkoudheid, verstopte neus en hoesten) zijn al op zaterdag begonnen. Omdat de praktijk in het weekend gesloten is, had ik geen mogelijkheid om dit eerder telefonisch door te geven.

In de huisregels staat dat afzeggen telefonisch dient te gebeuren. Ik heb nog overwogen om te mailen, maar ga ervan uit dat berichten ook pas tijdens openingstijden (vanaf 08:00) worden gelezen, waardoor dit geen verschil zou maken.

Daarom heb ik dinsdagochtend direct om 08:30 gebeld, zodra dit mogelijk was.

Ik wilde daarnaast voorkomen dat ik de mondhygiëniste zou kunnen besmetten, gezien mijn klachten.

Kunt u aangeven hoe in dit soort situaties wordt omgegaan met de 24-uursregel, wanneer tijdig afzeggen door sluiting niet mogelijk is?

Met vriendelijke groet,"

Dat is wel duidelijk toch?

En dit kreeg ik net terug.

Wat een }:0 Afbeelding antwoord.

Citaat:
Dat is inderdaad altijd een lastig punt.

Bij een annulering van een afspraak direct na een praktijksluiting zullen we altijd beoordelen of er wel/geen kosten in rekening worden gebracht.

Bij een geplande afspraak rekenen wij erop dat deze doorgaat. Wanneer het niet lukt deze afspraak na te komen, vragen wij deze minimaal 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren. Zo wordt voorkomen dat we de gereserveerde tijd in rekening brengen en kunnen wij een andere patiënt helpen.

Afspraken op een maandag vragen wij om deze op vrijdagochtend voor 10.00 uur te annuleren.

Annulering bij mail of telefonisch wordt hetzelfde beoordeeld waarbij het weekend niet als werkdagen wordt gezien.

Natuurlijk is hierbij niet alles te voorkomen en kan er altijd sprake zijn van overmacht.

Met vriendelijke groet,

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:37

hahahatsjoe schreef:
Polarize schreef:
Dat ik zo makkelijk een sigaretje aannam van een vriendin, bijna tot 25 gered zonder te gaan roken, had het nog 1 dag vol moeten houden :')

Waarom doe je dat in godsnaam ??? Het is ongezond en goor, je gaat er van stinken. En gefeliciteerd *\o/*

Nou en bedankt :')
Ik ben 25, kan zelf wel beslissen hoe ik mn lichaam verpest :+

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:38

MarlindeRooz schreef:
Ik heb geen idee. Hij heeft prima ontlasting en bij z’n tweede poepje op de dag is dit niet zo.

Mijn uitlaathondje is er. En hij zit alweer op haar te mopperen. Dus hij is er weer een beetje.

Is hij al eens gecheckt op een hernia perinalis? Soort van liesbreuk, de darmen kunnen daar in zakken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:42

Esther schreef:
MarlindeRooz schreef:

Is hij al eens gecheckt op een hernia perinalis? Soort van liesbreuk, de darmen kunnen daar in zakken.

Ja, z’n uitgang is gecontroleerd. :=

En DP jeetje wat een laf antwoord zeg. Volgende keer maar gewoon ziek gaan en de boel daar aansteken. :=

En hij is inmiddels aan het slapen. Ik masseerde z’n buik langdurig en dat vindt hij heel fijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:43

DuoPenotti schreef:
Wat een }:0 [ Afbeelding ] antwoord.

Citaat:
Dat is inderdaad altijd een lastig punt.

Bij een annulering van een afspraak direct na een praktijksluiting zullen we altijd beoordelen of er wel/geen kosten in rekening worden gebracht.

Bij een geplande afspraak rekenen wij erop dat deze doorgaat. Wanneer het niet lukt deze afspraak na te komen, vragen wij deze minimaal 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren. Zo wordt voorkomen dat we de gereserveerde tijd in rekening brengen en kunnen wij een andere patiënt helpen.

Afspraken op een maandag vragen wij om deze op vrijdagochtend voor 10.00 uur te annuleren.

Annulering bij mail of telefonisch wordt hetzelfde beoordeeld waarbij het weekend niet als werkdagen wordt gezien.

Natuurlijk is hierbij niet alles te voorkomen en kan er altijd sprake zijn van overmacht.

Met vriendelijke groet,

8)7 _-:(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:48

Gistermiddag op nog geen 500 meter van m’n huis. Wolf heeft schapen gepakt. Tussen de huizen. En ik moet vanmiddag mijn uitlaathondje nog daar uitlaten. :n

Maar aan de korte lijn dan. Bah.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 09:54

Dat mijn laatste hap brood niet smaakte, het smaakte vreemd....
En kon niets vinden aan het broodje...

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:05

mijn hoofd:
Ik wil dit jaar een keer leuke dingen doen met de paarden bv een trailtuin, maar dan is beenbescherming verplicht. Ik snap waarom. Maar wij gebruiken dus nooit peesbeschermers oid. Dus nu moet ik uitzoeken welke maat ze hebben xfull of groter? en ze er aan laten wennen en dus ook een hoop geld uitgeven voor een activiteit die we 1x gaan doen. Terwijl we in marathon hindernissen nooit peesbeschermers gebruiken. dus ik vind het nogal onnodig.
Zit dus al maanden daar over te dubben en te kijken wat ik nodig zou hebben en welke maat etc. terwijl het natuurlijk echt niet zo moeilijk is, alleen mijn hoofd doet er moeilijk over omdat ik het blijkbaar deep down ergens oneerlijk vind of zo... pfffffff wordt soms zo moe van mezelf...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:19

Siggislief schreef:
Dat mijn laatste hap brood niet smaakte, het smaakte vreemd....
En kon niets vinden aan het broodje...

Schimmel }:)

Ik vergeet brood ook wel eens te checken. Mijn weerstand is goed in ieder geval _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 10:20

pjer schreef:
mijn hoofd:
Ik wil dit jaar een keer leuke dingen doen met de paarden bv een trailtuin, maar dan is beenbescherming verplicht. Ik snap waarom. Maar wij gebruiken dus nooit peesbeschermers oid. Dus nu moet ik uitzoeken welke maat ze hebben xfull of groter? en ze er aan laten wennen en dus ook een hoop geld uitgeven voor een activiteit die we 1x gaan doen. Terwijl we in marathon hindernissen nooit peesbeschermers gebruiken. dus ik vind het nogal onnodig.
Zit dus al maanden daar over te dubben en te kijken wat ik nodig zou hebben en welke maat etc. terwijl het natuurlijk echt niet zo moeilijk is, alleen mijn hoofd doet er moeilijk over omdat ik het blijkbaar deep down ergens oneerlijk vind of zo... pfffffff wordt soms zo moe van mezelf...

Paar goedkope setjes via marktplaats? Bij kramer heb je ook goedkopere producten.