Overdag met zon gordijnen dicht zit.
Maar scheelt wel stookkosten. Net zoals dat een boterham met alleen boter ook goedkoop is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DuoPenotti schreef:Wat raar dat het een periode is. Kun je dat ergens aan linken?
Houding op het werk, niet genoeg frisse lucht, te weinig drinken?
.

MarlindeRooz schreef:Weer een teckel die kermend en gillend van de pijn zich vooruitsleept omdat zijn achterpoten bewegen te veel pijn doet. Alleen maar omdat hij moest poepen.
Hij is nu wat rustiger, de aanval duurt denk ik 10-15 min. Maar mijn hart breekt echt.
DuoPenotti schreef:Arme Jozi, die is nu al een hele week niet lekker toch?
Zo'n online portal is wel handig dan ja.
Ik denk dat ik het volgende ga sturen
"Dank voor uw bericht.
Ik wilde graag iets toelichten over de gemiste afspraak. Mijn klachten (verkoudheid, verstopte neus en hoesten) zijn al op zaterdag begonnen. Omdat de praktijk in het weekend gesloten is, had ik geen mogelijkheid om dit eerder telefonisch door te geven.
In de huisregels staat dat afzeggen telefonisch dient te gebeuren. Ik heb nog overwogen om te mailen, maar ga ervan uit dat berichten ook pas tijdens openingstijden (vanaf 08:00) worden gelezen, waardoor dit geen verschil zou maken.
Daarom heb ik dinsdagochtend direct om 08:30 gebeld, zodra dit mogelijk was.
Ik wilde daarnaast voorkomen dat ik de mondhygiëniste zou kunnen besmetten, gezien mijn klachten.
Kunt u aangeven hoe in dit soort situaties wordt omgegaan met de 24-uursregel, wanneer tijdig afzeggen door sluiting niet mogelijk is?
Met vriendelijke groet,"
Dat is wel duidelijk toch?
Citaat:Dat is inderdaad altijd een lastig punt.
Bij een annulering van een afspraak direct na een praktijksluiting zullen we altijd beoordelen of er wel/geen kosten in rekening worden gebracht.
Bij een geplande afspraak rekenen wij erop dat deze doorgaat. Wanneer het niet lukt deze afspraak na te komen, vragen wij deze minimaal 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren. Zo wordt voorkomen dat we de gereserveerde tijd in rekening brengen en kunnen wij een andere patiënt helpen.
Afspraken op een maandag vragen wij om deze op vrijdagochtend voor 10.00 uur te annuleren.
Annulering bij mail of telefonisch wordt hetzelfde beoordeeld waarbij het weekend niet als werkdagen wordt gezien.
Natuurlijk is hierbij niet alles te voorkomen en kan er altijd sprake zijn van overmacht.
Met vriendelijke groet,
hahahatsjoe schreef:Polarize schreef:Dat ik zo makkelijk een sigaretje aannam van een vriendin, bijna tot 25 gered zonder te gaan roken, had het nog 1 dag vol moeten houden
Waarom doe je dat in godsnaam ??? Het is ongezond en goor, je gaat er van stinken. En gefeliciteerd

MarlindeRooz schreef:Ik heb geen idee. Hij heeft prima ontlasting en bij z’n tweede poepje op de dag is dit niet zo.
Mijn uitlaathondje is er. En hij zit alweer op haar te mopperen. Dus hij is er weer een beetje.
Esther schreef:MarlindeRooz schreef:Ik heb geen idee. Hij heeft prima ontlasting en bij z’n tweede poepje op de dag is dit niet zo.
Mijn uitlaathondje is er. En hij zit alweer op haar te mopperen. Dus hij is er weer een beetje.
Is hij al eens gecheckt op een hernia perinalis? Soort van liesbreuk, de darmen kunnen daar in zakken.

DuoPenotti schreef:Wat een[ Afbeelding ] antwoord.
Citaat:Dat is inderdaad altijd een lastig punt.
Bij een annulering van een afspraak direct na een praktijksluiting zullen we altijd beoordelen of er wel/geen kosten in rekening worden gebracht.
Bij een geplande afspraak rekenen wij erop dat deze doorgaat. Wanneer het niet lukt deze afspraak na te komen, vragen wij deze minimaal 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren. Zo wordt voorkomen dat we de gereserveerde tijd in rekening brengen en kunnen wij een andere patiënt helpen.
Afspraken op een maandag vragen wij om deze op vrijdagochtend voor 10.00 uur te annuleren.
Annulering bij mail of telefonisch wordt hetzelfde beoordeeld waarbij het weekend niet als werkdagen wordt gezien.
Natuurlijk is hierbij niet alles te voorkomen en kan er altijd sprake zijn van overmacht.
Met vriendelijke groet,
pjer schreef:mijn hoofd:
Ik wil dit jaar een keer leuke dingen doen met de paarden bv een trailtuin, maar dan is beenbescherming verplicht. Ik snap waarom. Maar wij gebruiken dus nooit peesbeschermers oid. Dus nu moet ik uitzoeken welke maat ze hebben xfull of groter? en ze er aan laten wennen en dus ook een hoop geld uitgeven voor een activiteit die we 1x gaan doen. Terwijl we in marathon hindernissen nooit peesbeschermers gebruiken. dus ik vind het nogal onnodig.
Zit dus al maanden daar over te dubben en te kijken wat ik nodig zou hebben en welke maat etc. terwijl het natuurlijk echt niet zo moeilijk is, alleen mijn hoofd doet er moeilijk over omdat ik het blijkbaar deep down ergens oneerlijk vind of zo... pfffffff wordt soms zo moe van mezelf...