Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Femke_Tweety schreef:In Wehl 34.7 in de schaduw (op treeplank camper, schaduwkant)
Heb Percy maar even voorzien van koele luchtstroom...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hey, je bent in mijn woonplaats
JustMe8484 schreef:Grotendeels wel. Het is een oude woning met 0 isolatie. Maar we moeten het er maar eens goed over hebben denk ik. Ik vind het zelf echt enorm lastig inschatten wat wel en niet kan wachten... Ik kan nu wel huilen en overzie het gewoon niet zo. Door omstandigheden hebben we de kinderen mee moeten nemen met bezichtigen en die voelden zich er meteen thuis. Terwijl ze daar niet echt makkelijk in zijn...
JustMe8484 schreef:Grotendeels wel. Het is een oude woning met 0 isolatie. Maar we moeten het er maar eens goed over hebben denk ik. Ik vind het zelf echt enorm lastig inschatten wat wel en niet kan wachten... Ik kan nu wel huilen en overzie het gewoon niet zo. Door omstandigheden hebben we de kinderen mee moeten nemen met bezichtigen en die voelden zich er meteen thuis. Terwijl ze daar niet echt makkelijk in zijn...
MyWishMax schreef:Dat het altijd zo emotioneel is dat ik bepaalde dingen gewoon niet kan zonder enorme consequenties. Leuke clinic bijgewoond vanavond maar halverwege kreeg ik al last en nu thuis kan ik wel janken. Wist van te voren dat ik er dagen last van ging hebben maar wilde zo graag.
En het is het waard hoor, maar ik ben verdomme 36, geen 96