Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

Ik heb beneden een ventilator aangezet vanmorgen, en merken duidelijk
verschil met benauwdheid buiten en binnen.

Heb hier op zolder ook een ventilator aan, om de warmte iets minder te maken
en merk duidelijk verschil met gisteravond en nu..

Mijn lichaam (rechter onderrug) vind het iets minder prettig..
maarja liever iets koeler dan benauwd boven zitten.

Vandaag hadden ze hier in het dorp een Veiligheidsdag voor de bewoners,
alleen iedere sirene die af ging vroeg je echt af van is dit van de Veiligheidsdag van hier 50 meter verder op of is het serieus.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:57

EmptyWords schreef:
Femke_Tweety schreef:
In Wehl 34.7 in de schaduw (op treeplank camper, schaduwkant)

Heb Percy maar even voorzien van koele luchtstroom...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hey, je bent in mijn woonplaats

Dan woon jij in een fijne omgeving :)
Ik hou van deze streek.

Ben nu op doorreis, moet morgenochtend bijtijds in Venlo zijn voor een afspraak.

Maar ik ben graag in deze regio.

En mijn zusje is zelfs in deze omgeving geboren (ziekenhuis Doetinchem, wij woonden toen in Varselder, ong 44 jaar terug)

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:25

Pff tot 16:00 uur geslapen. Wel goed geslapen op zich, maar gedroomd over iemand die ik al bijna 10 jaar niet meer heb gesproken. Geen nare droom, maar zoiets blijft altijd wel hangen even. Destijds een voor mij goede reden om het de vriendschap te verbreken, maar mis het soms wel.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:36

Leuke dacia Spring Electric gezien maar durven het niet aan met de actieradius...

Reed wel echt fijn. Ondanks recenties die daar niet lovend over zijn

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:53

De nieuwe layout van netflix _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:32

Lieftallige Cathy die op schoot aan het klieren was met haar nagels en spatader vol erin haakte.

Pijn en een bloedbad. _-:(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:41

Lisette0 schreef:
De nieuwe layout van netflix _-:(

Is ie heel erg? Ik moet maar weer eens kijken denk ik.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:45

Ik heb me weer teveel laten gaan in de rituals winkel :+ en ik had nog meer dan genoeg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Ik had naar de winkel willen gaan vanmiddag. Alleen heb van half 3 tot half 8 geslapen. Daarna eten gekookt en nu zijn alle fijne winkels dicht. Moet ik 10 min rijden voor een dure stomme winkel. :+

Maar morgen is alles dicht lol. Dan maar gekke combinaties eten haha.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

De kostenindicatie die de aannemer heeft gemaakt voor het huis waar interesse in hebben vallen echt royaal hoger uit dan gehoopt. Zeg 1,5 ton... Ik kan wel janken. Vriend denk dat we het wel recht kunnen trekken door veel zelf te doen. Ik vrees ervoor en ben bang dat t gewoon niet te doen is. Maar als dit niet te doen is, is de kans op een huis zoals wij het willen binnen ons budget wel echt nihil

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:26

Moet alles per se gelijk gebeuren?

Ik woon hier nu 8 jaar en ben de afgelopen 2 jaar gefaseerd aan het verbouwen geweest. Idealiter gelijk in het begin gedaan maar dat lukte financieel niet toen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:29

Grotendeels wel. Het is een oude woning met 0 isolatie. Maar we moeten het er maar eens goed over hebben denk ik. Ik vind het zelf echt enorm lastig inschatten wat wel en niet kan wachten... Ik kan nu wel huilen en overzie het gewoon niet zo. Door omstandigheden hebben we de kinderen mee moeten nemen met bezichtigen en die voelden zich er meteen thuis. Terwijl ze daar niet echt makkelijk in zijn...

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:06

Weer last van mijn scheenbeen... Een dagje zonder mijn voet omhoog tikt best aan. Afgelopen zondag heb ik een paardenhoef opgevangen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:24

JustMe8484 schreef:
Grotendeels wel. Het is een oude woning met 0 isolatie. Maar we moeten het er maar eens goed over hebben denk ik. Ik vind het zelf echt enorm lastig inschatten wat wel en niet kan wachten... Ik kan nu wel huilen en overzie het gewoon niet zo. Door omstandigheden hebben we de kinderen mee moeten nemen met bezichtigen en die voelden zich er meteen thuis. Terwijl ze daar niet echt makkelijk in zijn...

Kijk ook even goed naar de subsidie zoals isde-subsidie. Ga even rustig zitten en kijk wat per se nodig is nu en wat kan wachten tot de spaarpot aangezuiverd is.

Is het bewoonbaar? Dan zal het ook nog wel even bewoonbaar zijn.

Komt goed!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:31

Dat het altijd zo emotioneel is dat ik bepaalde dingen gewoon niet kan zonder enorme consequenties. Leuke clinic bijgewoond vanavond maar halverwege kreeg ik al last en nu thuis kan ik wel janken. Wist van te voren dat ik er dagen last van ging hebben maar wilde zo graag.

En het is het waard hoor, maar ik ben verdomme 36, geen 96

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:34

Tja wat is bewoonbaar? Er moet sowieso een renovatie gedaan worden en daarmee is het heel onlogisch om niet gelijk de boven verdieping aan te pakken.En qua isolatie vragen we ons ook af of het perse moet zoals nu aangegeven. Alleen als je dat niet direct doet: ga je dan nieuwe vloeren leggen terwijl je weet dat die er weer uit moeten? We zijn idd op de hoogte van diverse subsidies. Maar ja, deze indicatie was bedoeld om een bod te kunnen doen. Dan hoop je op een bedrag waarvan je direct zegt: prima dat valt binnen het budget, of het is wat aan de hoge kant maar dat kunnen we zo bij leggen. Maar 1,5 ton er boven is wel erg veel vind ik.
We moeten er even goed voor gaan zitten. Ik baal er alleen zo van. Dat ik een evenement je op mijn werk had georganiseerd waar vervolgens nauwelijks animo voor was helpt niet echt lekker mee...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

Ja, ik snap heel goed dat je ervan baalt :(:) je had het anders gehoopt. Ga even samen goed zitten en kijk wat er echt gelijk moet gebeuren en wat er eventueel kan wachten en maak op basis daarvan een begroting. Dan kun je goed bekijken of het haalbaar is of niet.

En even diep ademhalen :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

JustMe8484 schreef:

Mijn ouders hebben een schuur geheel gerenoveerd naar aanbouw van het bestaande woonhuis. Alleen de spanten en poeren zijn gezet door een oom van mij, maar de rest is allemaal zelf gedaan. Daar stond op een gegeven moment alleen de voor- en achtergevel nog van. Zelfs het dak hebben we eraf gehad. Mijn ouders hebben een tijd in een caravan gewoond en later in mijn woning. Weet alleen niet hoeverre dat haalbaar is met kinderen. Maar als het enkel een kwestie is van strippen en nieuwe isolatie, dan kan dat eventueel kamer voor kamer. Wel isolatie in een keer laten komen, want dan krijg je vaak staffelkorting.

Het heeft hier zo'n €80.000 gekost inclusief keuken, houtkachel, badkamer, vloeren, etc. Uurkosten zijn gewoon gruwelijk kostbaar. Ik zou wel wateraansluiting en elektra laten doen. Hier het laatste ook laten doen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:38

Dat op vakantie gaan leuk is. Maar die koffer inpakken vind ik verschrikkelijk _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:39

Sterkte MWM :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

MyWishMax schreef:
Dat het altijd zo emotioneel is dat ik bepaalde dingen gewoon niet kan zonder enorme consequenties. Leuke clinic bijgewoond vanavond maar halverwege kreeg ik al last en nu thuis kan ik wel janken. Wist van te voren dat ik er dagen last van ging hebben maar wilde zo graag.

En het is het waard hoor, maar ik ben verdomme 36, geen 96

:(:) meis

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:52

Denisesilver en Roosch, dank voor jullie oppeppende woorden en mee denken. Ik heb voor nu de informatie weggeklikt. Morgen gaan we er goed voor zitten. Denk dat het er uiteindelijk op neer gaat komen dat we veel zelf zullen gaan doen. Ik verwacht dat in een caravan wonen niet nodig gaat zijn. Wellicht wel met z'n allen in 1 kamer slapen. Maar de keuken willen we behouden dus er kan dan wel gekookt worden bijvoorbeeld. Dus op zich is het niet erg als e.e.a. wat langer duurt...

Voor mijn gevoel is elke dag dat we langer nodig hebben om een besluit te nemen er 1 te veel. ik ben elke dag bang dat iemand ons voor is en een bod doet... Terwijl dat in dit geval echt mee valt. Maar toch, met de huidige huizenmarkt kan t toch niet zo zijn dat niemand anders hetzelfde droomplekje ziet?...

Naja, nu even loslaten en slapen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:54

Als dat zo is dan is het niet jullie huis. Loslaten voor vanavond en dan morgen even kritisch, nuchter en creatief kijken. Toitoitoi!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:57

Zo denk ik tot nu toe ook steeds hoor. Maar dit huisje in anders... Een van de kinderen zei t vanavond nog: dat huisje voelde gewoon al als ons huis.
Alles er aan klopt... Dus als dat echt zo is komt het ook wel goed allemaal
Thanks!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:00

Crp (ontsteking waarde) 21 ver boven de normale waarde. :=

Had al het idee dat het hoog was.