Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Ik heb al best een lange tijd goed in mijn vel gezeten, me zelfs beter gevoeld dan ooit. En nu is het weer zo’n periode dat niks doorgaat (want herfstvakantie of mensen die zelf niet zo goed zijn in duidelijk communiceren). En ik heb überhaupt een kleine sociale kring. Dus ik heb echt zoiets van tja, morgen een dag vrij, met niks te doen (ja ik kan gaan sporten, dat is 1.5 uur tijdvulling)![]()
Ik heb like veel andere hobby’s, maar als het weer zo’n periode is, heb ik ook nergens zin in. En mijn laptop oplader is stuk, dus stom Sims spelen gaat ook niet. Heb wel een nieuwe besteld, maar dat zal vast morgen eind van de middag worden, zoals meestal met bezorging is.
Maar soms had ik het echt leuk gevonden om meer vrienden te hebben, zodat er altijd iemand is om wat mee te ondernemen zegmaar..
theadora99 schreef:Roosch schreef:Ik had dat laatst ook en toen stond m'n mistlamp per ongeluk aan
Mistlamp is het niet (hebben we gecheckt). Te hoog afgesteld zou kunnen maar zou het raar vinden dat 2 auto’s dat opmerken als ik denk ik de afgelopen week wel 1000 auto’s ben tegengekomen + ik heb er niets aan veranderd haha.
Dof zou nog wel kunnen. Vind het vooral gek dat er 2 mensen seinen alsof mijn lampen uit de auto hangen en verder niemand seint.
MyWishMax schreef:Kreupelheid die eerst door hoefsmid 1 als beginnende hoefzweer gezien werd, door 2e juist niet en dus foto's laten maken bij kliniek 1. Niks te vinden en telkens werd er gezegd oh doe maar weekje dit weekje dat, zal wel zoolkneuzing zijn. Vandaag naar onze eigen kliniek gereden en die onschuldige hoefzweer of kneuzing leek in 1e instantie een breuk te zijn. Uiteindelijk paard door de ct scan en een zware boktkneuzing met kleine fragmentjes. Helemaal niet eens on de voet, maar in de sprong.
Arme dier loopt daar dus al weken mee terwijl ik elke keer aan de telefoon hing omdat het niet goed ging. En dan is ze zo keihard voor zichzelf dat je in stap ziet dat ze kreupel is maar niet dat ze in draf letterlijk op 3 benen loopt, maar gewoon met me mee bleef draven tijdens klinische onderzoek tot ik stopte...
Hele rollercoaster vandaag en komende tijd nog spannend of ze rustig blijft en alles goed geneest.
MyWishMax schreef:Kreupelheid die eerst door hoefsmid 1 als beginnende hoefzweer gezien werd, door 2e juist niet en dus foto's laten maken bij kliniek 1. Niks te vinden en telkens werd er gezegd oh doe maar weekje dit weekje dat, zal wel zoolkneuzing zijn. Vandaag naar onze eigen kliniek gereden en die onschuldige hoefzweer of kneuzing leek in 1e instantie een breuk te zijn. Uiteindelijk paard door de ct scan en een zware boktkneuzing met kleine fragmentjes. Helemaal niet eens on de voet, maar in de sprong.
Arme dier loopt daar dus al weken mee terwijl ik elke keer aan de telefoon hing omdat het niet goed ging. En dan is ze zo keihard voor zichzelf dat je in stap ziet dat ze kreupel is maar niet dat ze in draf letterlijk op 3 benen loopt, maar gewoon met me mee bleef draven tijdens klinische onderzoek tot ik stopte...
Hele rollercoaster vandaag en komende tijd nog spannend of ze rustig blijft en alles goed geneest.