Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 17:48

Het feit dat ik nu al een lichtje aan moet doen om te kunnen lezen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 18:27

Kairos schreef:
Ik heb al best een lange tijd goed in mijn vel gezeten, me zelfs beter gevoeld dan ooit. En nu is het weer zo’n periode dat niks doorgaat (want herfstvakantie of mensen die zelf niet zo goed zijn in duidelijk communiceren). En ik heb überhaupt een kleine sociale kring. Dus ik heb echt zoiets van tja, morgen een dag vrij, met niks te doen (ja ik kan gaan sporten, dat is 1.5 uur tijdvulling) :

Ik heb like veel andere hobby’s, maar als het weer zo’n periode is, heb ik ook nergens zin in. En mijn laptop oplader is stuk, dus stom Sims spelen gaat ook niet. Heb wel een nieuwe besteld, maar dat zal vast morgen eind van de middag worden, zoals meestal met bezorging is.

Maar soms had ik het echt leuk gevonden om meer vrienden te hebben, zodat er altijd iemand is om wat mee te ondernemen zegmaar..

Gewoon zelf lekker op pad gaan en dingen ondernemen! Ik ben vorige week ook een dag alleen weggeweest en het was echt heerlijk genieten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 18:42

Kreupelheid die eerst door hoefsmid 1 als beginnende hoefzweer gezien werd, door 2e juist niet en dus foto's laten maken bij kliniek 1. Niks te vinden en telkens werd er gezegd oh doe maar weekje dit weekje dat, zal wel zoolkneuzing zijn. Vandaag naar onze eigen kliniek gereden en die onschuldige hoefzweer of kneuzing leek in 1e instantie een breuk te zijn. Uiteindelijk paard door de ct scan en een zware boktkneuzing met kleine fragmentjes. Helemaal niet eens on de voet, maar in de sprong.

Arme dier loopt daar dus al weken mee terwijl ik elke keer aan de telefoon hing omdat het niet goed ging. En dan is ze zo keihard voor zichzelf dat je in stap ziet dat ze kreupel is maar niet dat ze in draf letterlijk op 3 benen loopt, maar gewoon met me mee bleef draven tijdens klinische onderzoek tot ik stopte...

Hele rollercoaster vandaag en komende tijd nog spannend of ze rustig blijft en alles goed geneest.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 18:54

theadora99 schreef:
Roosch schreef:
Ik had dat laatst ook en toen stond m'n mistlamp per ongeluk aan :')

Mistlamp is het niet (hebben we gecheckt). Te hoog afgesteld zou kunnen maar zou het raar vinden dat 2 auto’s dat opmerken als ik denk ik de afgelopen week wel 1000 auto’s ben tegengekomen + ik heb er niets aan veranderd haha.
Dof zou nog wel kunnen. Vind het vooral gek dat er 2 mensen seinen alsof mijn lampen uit de auto hangen en verder niemand seint.

Misschien was er een snelheidscontrole?
Dan willen sommige nog wel eens seinen als waarschuwing.

Mijn ergernis, het is al donker :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 19:01

@justdiesel dat was ook mijn gedachte! Maar dat is meestal maar 1 of 2 keer, omdat je de sjaak bent als de politie ziet dat je mensen waarschuwt. Theadora zei geloof ik dat ze het een heel stuk bleven doen.

Ik heb dat ook een keer een tijd gehad met een vorige auto. Ook heel random 1 of 2 auto's per keer, op verschillende plekken en verschillende dagen. Ik ben er nooit achter gekomen wat het nou was.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 19:15

Dat ik even 779,- mocht aftikken voor een APK en een beurt.. dat doet altijd even pijn.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 19:29

Mwm wat naar zeg... hopelijk hersteld het uiteindelijk wel. Sterkte!

Idd zelf op pad gaan. Hoeft niet ver of wild. Ik heb laatst een paar uurtjes een kerst intratuin bezocht. Tussendoor lekker kopje chocomelk en een taartje bij t restaurant. Omnomnom!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 19:44

Wat erg MWM, heel veel sterkte en beterschap gewenst voor je paard. :knuffel:

Ik zit er doorheen en hoop zo dat ik vannacht goed kan slapen…

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 19:49

Afgelopen dagen lekker op stal bezig geweest (fysiek) en dat ging wel goed. Einde dag wel wat moe maar niet te. Vandaag gewerkt - thuis - en ging t lichtje toch in de middag uit. Snel paarden gedaan en nu wil ik zo al naar bed ivm moe zijn. M'n energie valt mij tegen in vergelijking met dit weekend. Maar wellicht is dit nog een nasleep van veel doen :o Ik was graag weer eens naar pilates gegaan van vanavond. Maar het wordt vroeg naar bed :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 20:03

Uiteraard niet gebeld of bericht gekregen met de vraag hoe gaat. Dus zit morgen middag heerlijk misselijk en hoestend bij het uwv. En voor de 2de keer dat belooft wordt we nemen nog wel even contact op voor die tijd.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 20:25

Sterkte en beterschap voor jullie paard MWM!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 21:01

Sterkte met je paard MWM!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 21:26

Groot onderhoud aan de auto en 450 euro afgetikt #)

Meteen ook maar hondenvoer en lenzen besteld zodat ik niet elke dag geld moet uitgeven.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 21:29

ik had misschien toch eerder moeten beginnen aan mijn werkboeken van school bijhouden :+

Heb met tekenen een hele les gemist, en wil eigenlijk wel graag die les inhalen in mijn werkboek, maar dat is dus wel echt 2-3 uur aan tekenen bovenop het algemene bijwerken wat ik nog moet doen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:00

MyWishMax schreef:
Kreupelheid die eerst door hoefsmid 1 als beginnende hoefzweer gezien werd, door 2e juist niet en dus foto's laten maken bij kliniek 1. Niks te vinden en telkens werd er gezegd oh doe maar weekje dit weekje dat, zal wel zoolkneuzing zijn. Vandaag naar onze eigen kliniek gereden en die onschuldige hoefzweer of kneuzing leek in 1e instantie een breuk te zijn. Uiteindelijk paard door de ct scan en een zware boktkneuzing met kleine fragmentjes. Helemaal niet eens on de voet, maar in de sprong.

Arme dier loopt daar dus al weken mee terwijl ik elke keer aan de telefoon hing omdat het niet goed ging. En dan is ze zo keihard voor zichzelf dat je in stap ziet dat ze kreupel is maar niet dat ze in draf letterlijk op 3 benen loopt, maar gewoon met me mee bleef draven tijdens klinische onderzoek tot ik stopte...

Hele rollercoaster vandaag en komende tijd nog spannend of ze rustig blijft en alles goed geneest.

Dat is inderdaad heel sneu voor haar, arm ding. Kan me voorstellen dat je je hier rot naar haar over voelt, ook al heb jij er alles voor gedaan. Het ligt dus echt niet aan jou. Hard duimen dat de genezing voorspoedig gaat!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:11

MyWishMax schreef:

Oh nee! Heel veel sterkte en beterschap voor je paard :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:12

MWM beterschap voor je paard.

Even gespeeld met de kat en buiten adem/benauwd.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:23

Beterschap en sterkte voor je paard MWM! Wat vervelend dat jullie al zo lang aan het tobben zijn :(:)

A Quiet Place: Day One gekeken en nu weten we nog niet waarom die enge dingen op aarde zijn geland. Nu is elk geluid ineens heel hard :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 22:31

MyWishMax schreef:

Wat een verhaal!
Die fragmentjes moeten weer vastgroeien? Zou ze een trap van een ander paard hebben gehad?

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 06:35

MwM, sterkte en beterschap voor je paard!
Druk de duimen dat ze goed geneest.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 07:19

Wakkerschrikken omdat je een afspraak hebt gemist. Gelukkig was het maar een droom. Maar nu ben ik wel wakker :+

MyWishMax, grote virtuele knuffel :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 07:28

Je slaap hard nodig hebben en dan om 6:00 wakker schrikken. :+

En ik kan ook niet weer gaan slapen want dan ben ik te laat op werk. :=

Oh ja en over werk; in de vakantie in de horeca staan is niet grappig. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 07:32

Sinds 4 uur wakker |(
Moet straks ruim 2 uur autorijden. Als er tenminste geen file is anders duurt het nog langer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 07:33

Ik slaap altijd heel onrustig als ik weet dat ik heel vroeg ergens moet zijn, dus ik ben om 5.45u wakker geworden.

Denk dat ik daarom liever afspraken vanaf/na 9u heb, en niet om 8u of rond 8.30u.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 07:58

Dank jullie wel allemaal. Voel me echt ellendig. Hele nacht nachtmerries gehad, want het leek er gisteren echt op dat we haar kwijt zouden raken. En naast dat ik stapelgek op haar ben is dot ook gewoon mijn allerlaatste paard.

En ze is zo braaf, gewoon op 3 benen met me mee draven omdat ik het vraag. Ik wist dat ze slecht liep, dus heb al die tijd niet gedraafd, maar het was zo enorm slecht dat de dierenartsen niet eens meer verder durfden te gaan met klinische deel of uitverdoven omdat ze bang waren dat het compleet zou breken... en dan nu ook gewoon maanden niet meer samen mogen staan en gewoon echr continu de stress dat ze niet gek mag doen gecombineerd met haar verlatingsangst. Elke keer dat buurvrouw de box uit gaat wordt ze nerveus, als de rest naar buiten gaat en zij niet 1 van de 1e is ook. Normaal geen probleem maar nu wel

|(