Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benzz schreef:Suliko schreef:
Ik wil graag wat lompere sneakers. Vind van die slappe sneakers met een helemaal platte zool als vans en all stars niet fijn lopen, plus dat mijn zooltjes er niet in passen, dan wipt mijn hak eruit.
@PabloBokt, kneuterige regenlaarzen kan ik dan wel weer in komen, daar zie ik mezelf ook nog wel in lopen![]()
@Britta31, dat is nog wel een goed idee!
ViaVai of van Bommel?
_San87_ schreef:Ik wil een Strelitzia, maar ik kan ze nergens vinden voor een okay prijs. Paar maand terug werd ik er via Facebook mee doodgegooid, nu ik ruimte heb voor één, niks.
AyDeeDee schreef:Om 6 uur wakker na 4,5 uur slaap... Net weer een beetje een houding gevonden en aan het inkakken mag ik er weer uit springen om 2 kl*ten kraaien onder m'n dak weg te jagen zoals inmiddels elke ochtend. En de woningbouw maar zeggen nee joh die beesten komen niet onder de dakpannen. Nou mooi wel en ze zijn er nu zeker weten een nest aan het maken.
prompter schreef:Ja, ik ben ook gek op vogels, hier beginnen de circa 80 mussen in de tuin te tsjilpen zodra het licht wordt. Ik heb liever vogel- dan buren geluiden