Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 19:45

Dat ik nog het hele weekend (en wie weet nog langer, oplevering is pas vrijdag) op de nood wc naar de wc moet, die midden in mijn huiskamer staat, omdat ze gewoon nog steeds niet de wc hebben opgehangen. (Wc is verder helemaal af, al een paar dagen, echt alleen de pot moet nog worden opgehangen)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 20:50

Ik erger mij eigenijk al sinds dinsdag aan de rekening van de DA.
Begrijp mij niet verkeerd ik ben heel blij dat ze goed geholpen is en weer hersteld is maar er is met een vork geschreven. Eerste paasdag moest de da met spoed komen omdat ze vrij ernstige koliek had. Die is geweest en dacht nouja die zal duur zijn want weekend+feestdag, helemaal prima. Consult was 114 en dat viel mij nog mee. Opvoelen was 63 euro en sonde inbrengen 45 euro, oke dat dat vond ik wel veel maar dacht jammer dan. Dinsdag ochtend kwam er nog niet voldoende mest dus zei de arts van de kliniek die langs was geweest met eerste paasdag breng haar maar zo snel mogelijk hier want ze laat haar pijn slecht zien. Dus ik hup paard in de trailer en heen. Opvoelen in de kliniek ik kosten blijkbaar 77 euro omdat de arts meer ervaring had en beter kon voelen... ik vond het raar dus heb gemaild nadat ik hem betaald had van joh ik kom hier al een tijdje en ben nooit banketstaaf maar dit is wel heel extreem. Vriendin had factuur terug gekeken van een andere kliniek en die vroegen voor opvoelen bij koliek 37 euro.
Ze bleven aangeven van de ervaring maar ik dacht echt ik heb nooit gevraagd om iemand met meer ervaring :+
Uiteindelijk bleek het toch goed te gaan en konden we met nog geen uurtje weer naar huis. Ik kon voor beide bezoekjes bij elkaar 506!! Euro dokken en behalve 2x darm ontspanner, 1 paraffine kuur en een verdoving na is er niet meer gedaan. Uiteindelijk werd ik wel netjes terug gebeld omdat ik de factuur wilde bespreken maar ze konden er uiteraard niks aan doen.

Ik ben afgelopen 6 jaar meer dan ik lief heb bij de da geweest en heb nog nooit zo een idioot hoge rekening moeten betalen en al helemaal niet verschil in handeling. :o
Sorry ik was echt onwijs geërgerd hierdoor. :o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 21:39

Dit is natuurlijk een hele normale tijd om ineens keihard muziek te gaan draaien. Normaal begint die l*l tussen 8 en 9 al met de rotherrie op aso niveau. Nu bleef het stil dus ik was al blij. Wil vanavond op tijd naar bed. Lig regelmatig tot 1 of 2 uur wakker hierdoor.

Maar helaas... Bijna kwart voor 10 en ineens kan ik mijn tv 2,5 keer zo hard zetten om het te blijven horen en hoor nog steeds muziek erdoorheen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 21:52

Tirzasarah10, ik vind het raar dat er een verschil in prijs is voor opvoelen. Je mag toch hopen dat er in beide gevallen goed werk geleverd wordt.
Ik had begin dit jaar pony een virus?, is 2 keer dierenarst geweest, niet eens in het weekend of feestdag. Wat medicijnen, ook dure maagbeschermer erbij. Kosten 410 euro. Ik vind het best bedragen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 22:01

Benzz schreef:
Suliko schreef:

Ik wil graag wat lompere sneakers. Vind van die slappe sneakers met een helemaal platte zool als vans en all stars niet fijn lopen, plus dat mijn zooltjes er niet in passen, dan wipt mijn hak eruit.

@PabloBokt, kneuterige regenlaarzen kan ik dan wel weer in komen, daar zie ik mezelf ook nog wel in lopen :')

@Britta31, dat is nog wel een goed idee!

ViaVai of van Bommel?

Lief dat je meedenkt! Maar ik had mijn zinnen gezet op de FILA ray tracer tr2 black/lemon curry. Die zijn toch vrij specifiek qua kleur en details. Hou niet van sneakers met te veel wit of te veel verschillende kleurtjes. Maar die is er echt alleen vanaf maat 40 helaas, bij websites buiten NL zijn het overal men sneakers en geen uniseks. Dus dat ze uniseks zouden zijn is gewoon een grap denk ik. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 22:13

En Supra's?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 22:34

Nog 2 dagen , nog 2 dagen....

Afbeelding

Helemaal klaar mee het zit niet lekker , drukplek op de voet gehad omdat het verband dubbel zat. En dat heeft gezorgd voor met name een erge pijn op de voet waardoor ik nu niet zo goed kan lopen. Schoen uitdoen deed even flink zeer en dan drukt het niet eens op de wond...

En het begint nu ook te jeuken is heel positief maar wel flink vervelend.

Maandag over op nog een enkele pleister en hopelijk kan ik dan ook wat meer ontspannen zodat mijn voet weer normaal doet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 23:00

Tirzah, hier ook een half jaar forse da rekeningen gehad mede dankzij fouten imo van de kliniek. Wij gaan wss over naar een ander, puur omdat deze zo duur is en de kunde gewoon niet voldoende is.

Ergernis; het leed dat wifi heet, wat een gek*t

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-23 23:58

Een vriendin van me, ze wil altijd van alles of beter gezegd we willen altijd van alles. Maar intussen gebeurd er nooit wat en als we dan daadwerkelijk iets willen gaan doen zijn er altijd wel problemen waardoor het zo'n gedoe word om het te regelen dat het toch weer niet lukt. Ik zal niet zeggen dat ik geen problemen heb maar als ik iets graag wil kijk ik in mogelijkheden en niet in problemen, maar dan moet alles en alle oplossingen weer van mijn kant komen tot het moment dat ik er een beetje klaar mee ben omdat het er zoals altijd op neer komt dat ik weer alles moet uitzoeken en regelen want anders gebeurd het niet.
Ik weet dat het niet slecht bedoeld is van haar we hebben er al vaak genoeg gesprekken over gehad maar soms is het wel heel frustrerend als je samen iets wil dat er altijd 1 is die continu er achteraan moet, alle initiatieven moet nemen om het in werking te zetten en vervolgens ook nog alles moet regelen..

Edit ;
Mochten mensen nu gaan zeggen misschien wil ze dan niet daadwerkelijk leuke dingen met je doen. Dat wil ze dus wel, maar ze geeft aan dat ze het lastig vind zelf initiatief te nemen daarin of te gaan plannen. Ze wil dit wel proberen meer te doen maar eigenlijk komt het er altijd op neer dat ik uiteindelijk maar met dingen kom omdat we wel beide leuke dingen buiten de deur willen doen maar het anders dus letterlijk niet gebeurd. Of ze denkt er over na of moet ff overleggen en komt er dan nooit op terug :x

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 00:06

_San87_ schreef:
Ik wil een Strelitzia, maar ik kan ze nergens vinden voor een okay prijs. Paar maand terug werd ik er via Facebook mee doodgegooid, nu ik ruimte heb voor één, niks ;(.

Albert Heijn heeft ze regelmatig staan! Alleen geen idee wat een normale prijs is voor zo’n plant en of die ‘n beetje kwaliteit hebben. Waar ik kom zijn ze telkens afgeprijsd omdat de de blijkbaar aan de straatstenen niet kwijt kunnen :')

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 03:17

Absoluut geen ergernis, maar meer een “Ik moet het toch even kwijt”. Mijn “bonusopa” is vannacht flink gevallen en net met de ambulance opgehaald. Gelukkig heeft hij mijn vader nog kunnen bellen en was hij er snel. Ik sta eigenlijk als eerste in z’n telefoon en woon naast hem, maar hij wilde mij niet laten schrikken… :(:) Ergens blij mee want ik heb hem al een keer gevonden en dat krijg ik ook niet van m’n netvlies af, maar ik ben tegelijkertijd ook een soort boos op mezelf dat ik niet direct ben gaan kijken toen ik z’n hond hoorde blaffen. Nu blaft hij vaker en slaat hij regelmatig aan als er mensen langslopen, maar toch denk je dan “Was ik nou maar gelijk gaan kijken…” Aan de andere kant woont mijn vader op 100m afstand dus hij heeft niet lang op hulp moeten wachten en de tijd tussen dat ik de hond voor het eerst hoorde en mijn vader er was, was echt maximaal een paar minuten. De ambulancemedewerker zei ook dat dat echt geen verschil had gemaakt, maar je hoofd doet soms rare dingen.

Nu duimen dat het toch nog enigszins meevalt, maar het zag er niet heel positief uit…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 06:04

Ik begin het idee te krijgen dat ik een hele verkeerde keuze heb gemaakt voor mijn nieuwe matras. Sowieso was het matras in de winkel veel zachter en veel meer vering en dan zeggen ze ja een maandje dan is die van jou ook goed in gelegen. Gezien hoe vaak ik sinds mijn verhuizing wakker word met pijn in mijn lichaam kan het toch bijna niet anders dan dat dit matras niet juist is. Hij blijft ook zo hard. Zelfs mijn vriend slaapt er niet goed op..
Mooi klaar mee na nog geen half jaar...

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:07

Ik ben toch een lompe haas.

Ik wou graag kippen in de tuin. Omdat ik met mijn kwartels, eerst de vogels had en dan in alle nood op zoek moest dacht ik nu. Eerst het hok, dan de vogels!

Dus weken op zoek geweest naar het juiste hok voor niet veel geld en uiteindelijk gevonden. In elkaar gezet en nu konden er kippen komen! Volgende zoektocht, en via marktplaats 3 hennen en een haan groothoender Wyandottes gevonden.

Kunnen er met passen en meten misschien 3 kippen op stok en eentje niet. Die zat vanmorgen onder de poep dus kan nu weer op zoek naar een nieuw hok in ASAP modus. En dit hok verkopen maarja, dat kan nooit meer voor wat ik ervoor betaald heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:07

Om 6 uur wakker na 4,5 uur slaap... Net weer een beetje een houding gevonden en aan het inkakken mag ik er weer uit springen om 2 kl*ten kraaien onder m'n dak weg te jagen zoals inmiddels elke ochtend. En de woningbouw maar zeggen nee joh die beesten komen niet onder de dakpannen. Nou mooi wel en ze zijn er nu zeker weten een nest aan het maken. |o

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:20

Aan een meisje van 20 die hier op het bedrijf stage loopt voor 3 weken maar in plaats van haar werk doet, alleen maar flirt met één van mijn mannelijke collega's. Zij doet haar werk niet, hij kan zich half concentreren en ik ben haar coördinator. Ik heb haar er al vaak op aangesproken, ik heb het gesprek met hem gevoerd (hij is 28 en vind de aandacht van een jong meisje wel interessant zeg maar) maar ze blijft maar doorgaan..

Komende week is haar laatste week en ik kan nu al zeggen dat haar stagerapport geen positieve uitkomst zal hebben.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 07:48

Nu al klaarwakker, is te vroeg op zondag

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 08:13

Gisteravond 2 uur wakker gelegen gevolgd door een nacht vol nachtmerries. En m’n ouders komen zometeen op visite. Love my life.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 08:21

AyDeeDee schreef:
Om 6 uur wakker na 4,5 uur slaap... Net weer een beetje een houding gevonden en aan het inkakken mag ik er weer uit springen om 2 kl*ten kraaien onder m'n dak weg te jagen zoals inmiddels elke ochtend. En de woningbouw maar zeggen nee joh die beesten komen niet onder de dakpannen. Nou mooi wel en ze zijn er nu zeker weten een nest aan het maken. |o

Toch schattig?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 08:27

Ja, ik ben ook gek op vogels, hier beginnen de circa 80 mussen in de tuin te tsjilpen zodra het licht wordt :). Ik heb liever vogel- dan buren geluiden

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 09:22

prompter schreef:
Ja, ik ben ook gek op vogels, hier beginnen de circa 80 mussen in de tuin te tsjilpen zodra het licht wordt :). Ik heb liever vogel- dan buren geluiden

Herkenbaar! Ik heb hier ook allemaal mussen in de heg zitten en vind dat zo’n leuk geluid. <3 En bij mijn pony’s zijn twee eksters een nest aan het bouwen. Prachtig om ze bezig te zien.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 09:26

Deze reclame.

Die overal opduikt, nu ook onder dit topic.

Ik mag toch gruwelijk hard hopen dat er geen idioten zijn die dit bedragen neertellen voor wat water?

Water, wel VIJFTIG jaar houdbaar.
Echt mensen, kom op.

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 09:30

Flink baal moment. Na nu al ruim een jaar enkel klachten begint de andere ook met exact dezelfde klachten. Volgens de nieuwe fysio waar ik nu een keer geweest ben (die oude bleven het maar op enkelbandletsel gooien wat wel kan want ik ben vorig jaar flink gevallen) zijn het mijn pezen waarschijnlijk. Ik krijg komende week een echo.

Maar hierdoor lukt het me niet om trouw te gaan sporten. Nu zoveel pijn dat ik ibuprofen neem. Dus doei sporten!!

Verder volg ik een post HBO opleiding maar vraag me af hoe ik ooit een voldoende moet gaan halen.

Klaag modus uit.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 09:56

Dat de kerken hier al bijna 20 minuten lang luiden. Hou op pls iedereen is wakker die wilt komen laat mij nou met rust ;( :z

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 10:58

Dat ik wederom aangesproken wordt door een dakloze. Geef al aan dat ik weet dat ze geld wil vragen. Maar volgens haar doet ze dat niet. Is het vervolgens dat ze niet om geld wil vragen maar dat ze wel geld op haar ov wil hebben omdat ze naar Rotterdam moet. Dan vraag je toch gewoon om geld...
Overigens is het dezelfde dakloze die iedere keer bij mij komt bedelen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-23 11:03

Buikpijn en lichte verhoging omdat ik te veel gedaan heb de afgelopen dagen. Maar wat extra medicatie ingenomen want belangrijke dag vandaag. Maar wat voel ik me soms in de steek gelaten door eigen lichaam...