Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:34

Zebrastreep schreef:
Ik ga maar tv kijken met een bewoner

Dat kan ook heel belangrijk werk zijn hoor. :j :D

Vanmiddag 2x op mijn tong gebeten. Gaat echt lekker hier. Door de bulten op mijn hoofd is haren kammen ook nog pijnlijk. Alleen dit domme blondje doet het allemaal zelf dus kan ook nog niemand de schuld geven. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:37

Marcella schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik ga maar tv kijken met een bewoner

Dat kan ook heel belangrijk werk zijn hoor. :j :D

Vanmiddag 2x op mijn tong gebeten. Gaat echt lekker hier. Door de bulten op mijn hoofd is haren kammen ook nog pijnlijk. Alleen dit domme blondje doet het allemaal zelf dus kan ook nog niemand de schuld geven. :')

Klopt ik vindt de individuele aandacht best wel heel belangrijk teren ze best goed op. Ene kant is het fijn dat ik daar nu zoveel tijd voor heb maar ik heb het liever altijd heel druk :')

Maar ach het wordt vanzelf weer 10 uur :D

Amber_anne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:49

Mijn botox behandeling van bijna 300 euro is zo goed als uitgewerkt na 6 weken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:50

Nee niet! oliebol! En nu?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:50

Urbanus schreef:
Nee niet! oliebol! En nu?

Nu is de botox uitgewerkt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:53

Ja maar krijg je geen garantie erop ofzo?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:58

Urbanus schreef:
Ja maar krijg je geen garantie erop ofzo?

Hoe dan?

Volgens mij is garanties geven op cosmetische ingrepen nagenoeg onmogelijk.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 28-10-22 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:59

Niet goed, rimpels terug?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 21:08

Nee de arts werkt ook maar een dag per week en vandaag kon ik niet. Volgende week zou het te lang geleden zijn volgens de assistente. Dus moet gewoon betalen voor een volledige afspraak.

Heb het ook echt nodig dus het is helemaal balen. Probeer het nu te rekken tot minstens twee maanden want vind het al duur genoeg

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 23:55

Dat ik een koortslip heb door de stress van afgelopen dagen :n
Echt ni tof

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 00:03

Urbanus schreef:
Captain schreef:
Een kersverse vader die schrijft "we maken het alle 3 goed".

Jij hebt niks hoeven doen, miep niet. :')

Mijn partner heeft zich halverwege teruggetrokken hoor, die ging heel slecht op mijn 5 uur durende woedeaanval _O- ik denk dat hij het bij vlagen zwaarder had dan ik.

Dan was er in ieder geval sprake van een halverwege. Dat is weer eens iets anders dan een verloskundige die binnenkomt en zegt: "zet daar maar snel een strijkplank neer, gauw de verwarming aan in de slaapkamer en je hebt tijd om één kruik te vullen, twee ga je niet meer redden"

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 12:24

Leuke vacature gezien maar is parttime. Nou prima ik zoek er wel iets bij, geen probleem. Ohja kak, geen loonheffing..
Even snel gekeken wat er dan overblijft en random 1000 euro ingetikt
Met loonheffing €950, zonder loonheffing €620 :') |( |(
Jongeeeens echt..

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:31

Wáárom zit de persoon tegenover me in de trein nagels te knippen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:33

Nyaleti schreef:
Leuke vacature gezien maar is parttime. Nou prima ik zoek er wel iets bij, geen probleem. Ohja kak, geen loonheffing..
Jongeeeens echt..

Uiteindelijk trek je dit bij je aangifte inkomstenbelasting recht. Het is loonheffingskorting trouwens, loonheffing moet je sowieso betalen. De korting pas je bij 1 baan toe, anders moet je flink terugbetalen.. :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:38

Relaxed schreef:
Nyaleti schreef:
Jongeeeens echt..

Uiteindelijk trek je dit bij je aangifte inkomstenbelasting recht. Het is loonheffingskorting trouwens, loonheffing moet je sowieso betalen. De korting pas je bij 1 baan toe, anders moet je flink terugbetalen.. :+

Ja dat zeggen er meer maar mijn boekhouder zei direct dat ik dat niet moest doen?
Misschien dat je er wat centen op misloopt in het eind?
Tis nou ook weer niet dat ik zoveel verdien dat ik boven een bepaald bedrag kom dat het anders zit ofzo :')

Irritante is dat ik wel wil weten hoe het zit maar zodra ik bel of mail naar de boekhouder met een simpele vraag zoals dit, rekenen ze er vet veel voor :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 13:50

Ik heb twee banen 1 met loonheffingskorting en 1 zonder loonheffingskorting. Ik heb de loonheffing op de baan gezet waarbij ik meer uren maak. Maar bij baan 2 verdien ik het dubbele per uur.

Ik betaal echt wel soms dik 400 euro belasting over het tweede loon maar er blijft nog wel wat over omdat ik een hoog uurloon heb. Maar een keer meer dan 350 euro per maand zal het niet zijn. En dan dan had ik zonder alle kosten eraf iets van 850 verdiend.

Je krijgt nooit het maximale terug bij de belastingdienst voor mijn idee maar daar zal ik volgend jaar eens op letten maar daar heb je nu niks aan natuurlijk.

Ik raad toch 1 baan aan waarbij je gewoon een goed salaris hebt. Ik denk af en toe ook wel wat een gevlieg van het een naar het ander. Maar ik wil baan 2 vanwege de verpleegtechnische handeling niet loslaten. Zijn niet zoveel mensen die dat zomaar even kunnen. Dus ik blijf eigenlijk voor de cliënt. Maar mijn hart ligt echt wel bij mijn andere werk de gehandicaptenzorg. Uiteindelijk zal ik daar ook wel fulltime voor kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 14:12

Nyaleti schreef:
Relaxed schreef:

Ja dat zeggen er meer maar mijn boekhouder zei direct dat ik dat niet moest doen?
Misschien dat je er wat centen op misloopt in het eind?
Tis nou ook weer niet dat ik zoveel verdien dat ik boven een bepaald bedrag kom dat het anders zit ofzo :')

Irritante is dat ik wel wil weten hoe het zit maar zodra ik bel of mail naar de boekhouder met een simpele vraag zoals dit, rekenen ze er vet veel voor :=

Wat moet je volgens hem niet doen? 2 banen? Wat je bij de aangifte inkomstenbelasting doet is je totale inkomen opgeven, daar wordt je totale loonheffing over berekend en dus gecorrigeerd met wat je daadwerkelijk al via je salaris hebt betaald. Per saldo zul je dan nog wat geld krijgen omdat je teveel loonbelasting hebt betaald (doordat er minder loonheffingskorting is toegepast). Bij 1 fulltime baan kom je eigenlijk altijd op 0 uit, tenzij je werkgever een fout maakt :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 15:15

Dat ik niet kan gamen vanwege de zeer trage wifi snelheid.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 16:18

Waarom is het zo achterlijk druk? Groningen-Nijmegen hoeft geen 2,5 uur te kosten ^)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:13

Ik ben op zoek naar een Bokker die sokken verkoopt, maar ik kan die persoon niet vinden en nu ben ik geërgerd :') Er was altijd iemand met een link naar een webshop voor sokken in het onderschrift toch? Weet iemand wie dit is? _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:18

Berdien schreef:
Waarom is het zo achterlijk druk? Groningen-Nijmegen hoeft geen 2,5 uur te kosten ^)

Vakantiegangers op de weg?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:20

Danielleeee_ schreef:
Ik ben op zoek naar een Bokker die sokken verkoopt, maar ik kan die persoon niet vinden en nu ben ik geërgerd :') Er was altijd iemand met een link naar een webshop voor sokken in het onderschrift toch? Weet iemand wie dit is? _O-

Misschien Peerke?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=157573

Ik zit ook elke keer daar te kijken en te twijfelen voor nieuwe sokken, de prints zijn leuk maar ik krijg elke keer errors in mijn hoofd omdat de linker en rechter dan verschillend zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:23

Paloedie! Echt hele fijne sokken!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:31

Telpeva schreef:
Danielleeee_ schreef:

Misschien Peerke?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=157573

Ik zit ook elke keer daar te kijken en te twijfelen voor nieuwe sokken, de prints zijn leuk maar ik krijg elke keer errors in mijn hoofd omdat de linker en rechter dan verschillend zijn

Jaaaaa Peerke bedoelde ik inderdaad! Dank je wel! *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-22 17:32

Yay :D hij geeft ook korting voor bokkers he, just saying!