Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:29

capopjekop schreef:
Zolang ik niet verplicht mee hoef te doen maakt het me weinig uit wat zijn hobby's zijn. Als ie maar hobby's heeft, want een eigen leven hebben vind ik belangrijk.

Wat is er mis met lego als hobby?
Perfectie bestaat niet. Dat zijn we zelf ook allemaal niet.

Maar ik vraag me af of je hem dan uberhaupt wel aantrekkelijk vindt? Mijn ervaring is dat zulke dingen wegvallen als je iemand leuk vindt.

Nou ik date ooit met iemand die maakte poppetjes van papier mache of vogeltjes, daar droogde ik zo intens van op dat ik het direct afgekapt heb :')

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:30

Soms moet je je ook maar over dingen heenzetten, want inderdaad niemand is perfect... Ik ben bijvoorbeeld zelf overwegend vegetariër en waardeer dit ook erg in mensen, maar m'n huidige vriend eet wel regelmatig vlees. Niet echt mijn ding en ik ben het er ethisch gezien niet helemaal mee eens, maar verder vind ik hem gewoon veel te leuk. En zo zijn er nog wel wat dingen. En dat heeft ie vast ook wel bij mij. Maar als het verder klikt en het gevoel goed is, waarom niet :)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Zonnetje81 schreef:
Fly_high schreef:

Oke maar serieus, wat moet die beste man dan wél in zijn vrije tijd doen? :o?

Ik kan ff niks bedenken wat wel aan de eisen voldoet hmmm Misschien zo'n hele brave christelijke jongen maar dat is weer niet bepaald uitdagend :=

Voetballen, wielrennen, fitnessen, hardlopen, motor crossen, klimmen er is nog zoveel meer.

Maar de types die lego, gamen en pokeren als hobby hebben passen niet bij mij. Daarbij link ik gamen en pokeren aan verslavings gevoeligheid die weinig goeds brengen en waar ik ver uit de buurt wil blijven. Dat achterlijke geschreeuw tegen een tv scherm. Ga naar buiten, doe iets met je leven. :+ En de type kickboksers op onze leeftijd laat ik ook graag aan me voorbijgaan. Het gaat niet om de hobby ansich maar aan het type wat daar 99/100 aanhangt.

Klimmers zijn meestal avontuurlijke reizigers of juist extra nerdy met anime, lego en al erbij of weer heel zweverig met veganisme en mediteren enz dus ik zag het niet meteen als een match :P

Voetballers die niet tegen een scherm schreeuwen en niet van een peukie en de derde helft houden ook hmmm

Wielrenners en fitness jongens en hardlopers etc klinkt wel logisch ja.

Jester_ schreef:
Nou ik date ooit met iemand die maakte poppetjes van papier mache of vogeltjes, daar droogde ik zo intens van op dat ik het direct afgekapt heb :')

Omg mijn libido zit verstopt onder de kledingkast nu, wat erg dit :')

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:19

Thanks zo had ik het nog niet bekeken -:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:27

Hahaha is ook niet negatief bedoeld, ik vond het ergens wel fascinerend dat jouw lijstje ongeveer 100% mannen uitsluit die ik ken :o?

De meeste zijn of al lang bezet of totaal niet boeiend als partner daar niet van :=

Pokerspelers en crypto bro's zijn ook zo ongelooflijk cringe, dan maar die papier mache gast :=