LWDaisy schreef:Alleen kan de kat al zelf naar de wc op die leeftijd
Daarentegen pist het gemiddelde kind dan weer niet in je favoriete handtas

Kinderverjaardagen/-cadeaumomenten, ook die van familie, sla ik over. Lekker makkelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Argh.
Hoewel ik over het algemeen vrij weinig van kinderen moet hebben, vind ik mijn neefje van 9 maanden oud best cool. Mijn broer en schoonzusje daar in tegen zijn alleen wel gigantisch veranderd sinds hij geboren is. Kunnen geen grapjes meer hebben, hebben zéér specifieke ideeën over de opvoeding en verwachten dus ook dat wij daarin mee gaan.
Voor Sinterklaas en Kerst was ik een tíkje te gek gegaan met het kopen van cadeautjes. Helemaal mee eens. Nu kreeg ik een appje dat zij het belangrijk vonden dat hij nooit meer dan één cadeautje per persoon kreeg, en alleen op feestdagen.
Ik denk dan dus echt: "stel je niet zo aan". Wat is er nou mooier als kind dan om een gigantische stapel cadeautjes te krijgen voor je verjaardag? Ze gaan nog veel meer mensen tegenkomen in de komende 18 jaar die zich niet gaan conformeren naar hun idee van opvoeden, gaan ze al die mensen dan ook boze appjes sturen?
Hilli schreef:LWDaisy schreef:Alleen kan de kat al zelf naar de wc op die leeftijd
Daarentegen pist het gemiddelde kind dan weer niet in je favoriete handtas
Kinderverjaardagen/-cadeaumomenten, ook die van familie, sla ik over. Lekker makkelijk
Tiggs schreef:Ik geef kinderen zoveel mogelijk boeken, als er een cadeaugelegenheid is. Dat valt vaak goed in de smaak, zowel bij kind als ouders.
black_kelpie schreef:Tiggs schreef:Ik geef kinderen zoveel mogelijk boeken, als er een cadeaugelegenheid is. Dat valt vaak goed in de smaak, zowel bij kind als ouders.
Dit doe ik ookAnnie M.G. Schmidt doet het meestal erg goed.
Mijn neefje heb ik de laatste keer een set gegeven van Fantasy Forts, die had ik hier op Bokt een keer ergens voorbij zien komen. Dat had ik als kind zelf erg leuk gevonden, neefje (en z'n vader) vinden het geweldig.
Ik ben altijd al lang blij dat ik weer iets verzonnen krijg voor zo'n kind, overladen met cadeaus zie ik niet snel gebeuren
Tiggs schreef:Ik vind het sowieso duur genoeg: broer, schoonzus en 2 kinderen. Terwijl ik alleen ben en de poes zelden iets krijgt.
Sherivey schreef:Wel in pashokjes op je werk, ben ik achter gekomen toen ik in een winkel werkte.