Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parnassia schreef:996981; fijne, goed onderbouwde bijdrages in dit topic! Niet sarcastisch bedoeld, echt serieus. .
Wat betreft overgewicht; zorg er voor dat je zoveel mogelijk binnenkrijgt waarbij geen (onbegrijpelijk) ingrediëntenlijstje op de verpakking geplakt staat. Dus idd, ook (zeker) geen slimpie. Dat is al een grote stap naar preventieve gezondheid.
Je lichaam zal je er dankbaar voor zijn, al dat bewerkte spul snapt hij vaak niet.
parnassia schreef:996981; fijne, goed onderbouwde bijdrages in dit topic! Niet sarcastisch bedoeld, echt serieus. .
Wat betreft overgewicht; zorg er voor dat je zoveel mogelijk binnenkrijgt waarbij geen (onbegrijpelijk) ingrediëntenlijstje op de verpakking geplakt staat. Dus idd, ook (zeker) geen slimpie. Dat is al een grote stap naar preventieve gezondheid.
Je lichaam zal je er dankbaar voor zijn, al dat bewerkte spul snapt hij vaak niet.
DuoPenotti schreef:Misschien een tip?
Een speciaal corona en gewicht topic maken? Want die herhaling hier is zo uitgekauwd ondertussen.
Kan ieder die het niet interesseert er een kruisje op plempen, zoals ik bijvoorbeeld ook op het viruswaanzin topic.
En kan het hier gewoon gaan over de maatregelen enz.
JudithO schreef:Ook in Frankrijk zijn ze inmiddels bezig met plannen om de vaccinatiepas te gaan beëindigen. De verwachting is eind maart/begin april.
Bron: https://www.midilibre.fr/2022/02/09/cov ... 08prlNHlQY
DuoPenotti schreef:Misschien een tip?
Een speciaal corona en gewicht topic maken? Want die herhaling hier is zo uitgekauwd ondertussen.
Kan ieder die het niet interesseert er een kruisje op plempen, zoals ik bijvoorbeeld ook op het viruswaanzin topic.
purny schreef:DuoPenotti schreef:Misschien een tip?
Dat topic loopt volgens mij al
DuoPenotti schreef:Aan mij, die normaal!
Meerdere geven aan geen interesse te hebben en klaar te zijn met het overloze gezeik, ja dat is het voortaan gezeik.
Ja fijn als dat een keer een paar berichten is, maar elke 8 dagen zijn dat 10 pagina's.
Daar is niet door te scrollen
En idd het is een algemeen corona topic, daar zeg je het precies goed.
Niet corona dieet topic of wat ook.
Ja IK lees graag de gang van zaken in het algemeen door, specifiek ga ik wel elders heen.