Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:02

maitestar23 schreef:
Marjo schreef:
Dat is dus het probleem, dat gaat dus niet. Gisterenavond en vanmorgen kan ze geen homerr selecteren.

Wij zijn sindskort een Homerr punt maar ik kan onszelf op dit moment ook niet selecteren.
Dit kan komen omdat er per punt een maximaal aantal pakketten wordt toegestaan. Het is op dit moment gekkenhuis dus het kan zijn dat alle punten in de buurt gewoon aan hun max zitten.

Kreeg te horen dat meerdere alleen maar DHL konden selecteren.

Maar toen ik DHL uitzette, kon ze ineens wel Homerr kiezen. Nu DHL weer aanstaat kan dat niet meer :(

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:10

Blue_flower schreef:
Als jij een bericht typt, verplaatst dan haar tekst naar boven?

Nee verandert niks, had ik geprobeerd idd. Heb maar foto's gestuurd van het pakket wat ik opgestuurd had, ben benieuwd.
Dit is op mn laptop btw, andere internetbrowser zelfde probleem, op mn telefoon inloggen is geen optie helaas.

Nayan

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 17:03

Ik heb dit op mijn ene laptop ook, kan met scrollen dan net wel iets lezen maar het is heel irritant. Andere laptop en telefoon geen probleem.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 18:23

Hier meer mensen die een bedrag in de portemonnee horen te krijgen maar er komt na uren nog niks terwijl Vinted het helemaal afgerond heeft?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 06:19

Ja dat heb ik ook wel gehad, maar ik heb het idee dat het bedrag dan wellicht al eerder in mijn portemonnee gezet werd dan dat ik het bericht kreeg van "je ontvangt binnenkort de betaling".

Qua kunnen kiezen van pakketdiensten: ik heb wel al een poosje af en toe dat er op de kaart (voor het kiezen van een pakketpunt) Homerr punten staan en nog iets anders. En zodra ik dan op de andere klik, verandert dat plaatje in een Homerr punt! Dat je eigenlijk kan kiezen tussen Homerr of Homerr -O-

Het is niet altijd.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 08:37

C_arola schreef:
Hier meer mensen die een bedrag in de portemonnee horen te krijgen maar er komt na uren nog niks terwijl Vinted het helemaal afgerond heeft?

Staat het bedrag wel tussen de transacties?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 10:44

Bij mij staan alle bedragen ineens in dollars :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 11:14

Zam_Cas schreef:
C_arola schreef:

Nee, er is niks in mijn portemonnee gekomen terwijl Vinted het gistermiddag heeft afgerond. Ik wacht het nog even af maar hopelijk worden de andere bedragen wel gewoon in mijn portemonnee gezet.

Pantykous schreef:
Bij mij staan alle bedragen ineens in dollars :')

Het gaat dus op meerdere vlakken mis bij het geld.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 12:49

Zam_Cas schreef:
C_arola schreef:

Ja heb ik ook een paar x gehad.

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 13:03

Hier momenteel veel problemen met homerr en pakketten die niet aankomen. Zo balen!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 13:12

Het geld is uiteindelijk wel in de portemonnee gezet, ik maak het dan ook meteen over naar mezelf.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 13:19

Mijn gekochte pakket uit Nederland duurt momenteel veel langer dan mijn pakketten gekocht uit Frankrijk of Spanje of verstuurd naar die landen. :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 16:40

Ik heb nu ook iets dat afgerond is en geen geld in de portemonnee.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 22:03

Afgelopen dagen nog wat fijne broeken besteld voor mijn dochter. Ze is nogal snel kriebelig, maar deze vindt ze fijn, dus meteen maar in 4 kleuren besteld. 1 was 36 uur na de betaling al geleverd bij mijn pakketpunt.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 23:55

Heeft er iemand een tip hoe ik broeken met lengtemaat wat makkelijker kan zoeken? Ben op zoek naar een zwarte broek, maar geen zin om al die advertenties te openen…

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 00:31

Mama3 schreef:
Voor het eerst komt er nu een pakket vanuit Frankrijk naar mij retour.

Ik dacht een 18 ltr rugtas te verkopen maar het blijkt een 20 ltr rugtas te zijn voor een 17 inch laptop.

Echt zo suf, ik heb nergens die 17 in de tas kunnen vinden en heb het aantal ltr online opgezocht.

Voor diegene die de retourkosten moet betalen nadat je een klacht hebt ingediend. Als verkoper kun je gewoon kiezen of je zelf de retourkosten betaald of dat de koper dit moet betalen.

Van mij mag die laatste optie er wel af. Als de verkoper een fout maakt of iets in een andere staat verkoopt dan op de foto of in de advertentie staat vind ik het niet meer dan logisch dat de verkoper de verzendkosten betaald.

Hopelijk krijg ik mijn eigen tas en in dezelfde staat en in dezelfde verpakking retour.

Mevrouw melde mij zojuist dat ze heeft besloten de tas toch te houden. Ze vind het zonde als hij nog een keer zoveel km moet afleggen, ecologisch gezien..

Ondertussen heb ik hem al opnieuw via marktplaats verkocht. Dus diegene zal ik nu moeten teleurstellen. Zo is geen animo voor de tas en dan heb ik er ineens 2 tegelijk..

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 08:22

IKbenEllen schreef:
Heeft er iemand een tip hoe ik broeken met lengtemaat wat makkelijker kan zoeken? Ben op zoek naar een zwarte broek, maar geen zin om al die advertenties te openen…

Dat zou fijn zijn als er die optie is.
Ik zoek vaak op maat 38 of 40 maar dan krijg ik vaak grote lengtematen en ik ben niet zo groot dus dat schiet niet op.
Ik ben fan van broeken/jeans van MAC en dat zijn bijna altijd lengtematen en dit merk komt niet heel vaak voor op Vinted. Dus is dat nog wel goed te zoeken.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 08:24

IKbenEllen schreef:

Heb ik geen oplossing voor gevonden tot nu toe, aangezien ik lengtemaat dwerg nodig heb zijn broeken wel de uitzondering die ik meestal nog steeds nieuw koop (en ondergoed natuurlijk :+ )

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 08:31

zonnebloem18 schreef:
Afgelopen dagen nog wat fijne broeken besteld voor mijn dochter. Ze is nogal snel kriebelig, maar deze vindt ze fijn, dus meteen maar in 4 kleuren besteld. 1 was 36 uur na de betaling al geleverd bij mijn pakketpunt.

Ik heb maandag een pakket weggebracht en deze was gisteren op het pakketpunt (DHL)
En via Homerr is er vorige week woensdag iets naar mij gestuurd en dat is ook gisteren aan gekomen. Ga het straks ophalen.

Soms gaat het ook nog gewoon goed gelukkig :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 08:33

Waarom nemen mensen niet de moeite als ze iets ontvangen hebben dat te bevestigen en een review te schrijven?

Eerst iemand die zat er bovenop met chatten en dan vervolgens nikssssssss. Zelfs niet toen ik een berichtje stuurde.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 08:34

Ja dat is echt heel erg irritant. Ik doe het zelf wel altijd.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 09:34

Zonnetje81 schreef:
Waarom nemen mensen niet de moeite als ze iets ontvangen hebben dat te bevestigen en een review te schrijven?

Eerst iemand die zat er bovenop met chatten en dan vervolgens nikssssssss. Zelfs niet toen ik een berichtje stuurde.

Herkenbaar, of ik het snel op wil sturen en vervolgens blijft het liggen op het pakketpunt, na ophalen hoorde ik niks meer. Flauw.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 09:47

Mama3 schreef:
Mama3 schreef:
Voor het eerst komt er nu een pakket vanuit Frankrijk naar mij retour.

Ik dacht een 18 ltr rugtas te verkopen maar het blijkt een 20 ltr rugtas te zijn voor een 17 inch laptop.

Echt zo suf, ik heb nergens die 17 in de tas kunnen vinden en heb het aantal ltr online opgezocht.

Voor diegene die de retourkosten moet betalen nadat je een klacht hebt ingediend. Als verkoper kun je gewoon kiezen of je zelf de retourkosten betaald of dat de koper dit moet betalen.

Van mij mag die laatste optie er wel af. Als de verkoper een fout maakt of iets in een andere staat verkoopt dan op de foto of in de advertentie staat vind ik het niet meer dan logisch dat de verkoper de verzendkosten betaald.

Hopelijk krijg ik mijn eigen tas en in dezelfde staat en in dezelfde verpakking retour.

Mevrouw melde mij zojuist dat ze heeft besloten de tas toch te houden. Ze vind het zonde als hij nog een keer zoveel km moet afleggen, ecologisch gezien..

Ondertussen heb ik hem al opnieuw via marktplaats verkocht. Dus diegene zal ik nu moeten teleurstellen. Zo is geen animo voor de tas en dan heb ik er ineens 2 tegelijk..

Misschien had je ook beter even kunnen wachten tot hij daadwerkelijk terug was. Voor t zelfde krijg je een oude gebruikte retour oid.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 10:15

Recensie: als iets in orde is dan plaats ik altijd iets van "alles prima, bedankt" en 5 sterren.

Maar soms ontvang je iets waarvan je dan een beetje baalt. Dat het heel klein uitvalt, er minder goed uitziet dan je dacht. Dat soort dingen waarvoor je nou ook weer niet een rode balk wilt geven met het bijbehorende gedoe. En dan plaats ik geen recensie. Beter voor de verkoper dan een teleurgestelde recensie denk ik dan maar :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 10:26

Je kan dan ook op de chat zeggen dat het niet naar je zin is. Ik had sendra schoenen verkocht voor 15 euro. Gebruikt maar nog prima en ze had een bundel met sendra laarzen die weinig gebruikt waren dus veel te klagen had ze niet. Dat het niet past dat kan.