Destination schreef:Astorga schreef:De kans dat je COVID krijgt door virus in je eten is echt klein. Zou banger zijn dat er iemand over mij hoest dan over mijn eten hoest.
Tangen delen ben ik dan weer niet zo'n fan van, maar dat voorkom je door iedereen eigen schoon(!) bestek te laten gebruiken.
Aan de andere kan wen ik ook weer best aan aangehoest worden. Heb bijna iedere dienst wel iemand die naar me hoest, is toch inherent aan werken met zieke mensen. Ik hou me maar vast aan het feit dat er momenteel vrij weinig besmettingen in mijn regio zijn.
Merk wel dat ik daardoor ook minder bang ben voor niet-patiënten die hoesten of snotteren, zoals gisteren in een vergadering. Dat is dan misschien weer minder handig van me... Ongemerkt word ik dus ook langzaam minder strikt.
Klein, maar wel aanwezig. Het klinkt gewoon vreemd dat extra kussens e.d. niet mogelijk zijn ivm Corona, maar dat een ontbijtbuffet dan wel weer kan.
Dit kwam ook voorbij in de laatste Feiten & fabels, heb het juiste fragment voor je opgezocht:
(Hoop dat juist delen ook lukt, ik en video's :| Het antwoord vind je iig na een paar minuten, bij het eerste blokje vragen)