Nee die beltoon heeft mijn kleinzoon wel

Nou ik vrees dat als zijn stem niet verandert hij niet veel animo zal krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Princess_ schreef:Dat de stalhond een baby haas te pakken had. Ik stond foto's te maken en hoorde ineens een gegil, door merg en been ging het. Gelukkig liet de hond direct los toen ik het zei. Kleintje geïnspecteerd, geen bloed, er voelde niets gebroken. Heb hem vlakbij waar het gebeurde weer weggezet, waar de honden er niet bij konden.
Ik vrees alleen dat het kleintje nu alsnog het niet red ivm naar mens ruiken stoot de moeder het veelal af.
Zeker goed bedoeld van je, dat snap ik wel. Volgende x echt afblijven of de dierenambulance ervoor bellen
Nayomie schreef:Nayomie schreef:DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.
Het wordt vandaag bezorgd, 2 pakketjes zelfs.
Maar ik erger me aan het feit dat ik op dit moment genoeg te doen heb maar er even de energie niet voor kan vinden.
Princess_ schreef:Ineke2 schreef:Ik vrees alleen dat het kleintje nu alsnog het niet red ivm naar mens ruiken stoot de moeder het veelal af.
Zeker goed bedoeld van je, dat snap ik wel. Volgende x echt afblijven of de dierenambulance ervoor bellen
Dierenambulance had niemand op de centrale vanwege geen vrijwilligers. Is dus wel gebeld. En als ik hem had laten liggen was ie alsnog gepakt door de honden.
Captain schreef:Dat ik ALTIJD in de pauze gebeld wordt door aanvragers. Zodra de klok 12 slaat komen de telefoontjes binnen.
Ineke2 schreef:Captain schreef:Dat ik ALTIJD in de pauze gebeld wordt door aanvragers. Zodra de klok 12 slaat komen de telefoontjes binnen.
Dat was echt fijn in de laatste 2 jaar bij mijn vorige werkgever. Daar ging iedereen van 12:30 tot 13:30 uur met pauze en werd er alleen op genomen door een telefoniste die dan melde dat iedereen tot 13:30 uur met pauze was.
Oja en het waren bijna dagelijks dezelfde mensen die precies in het pauze uur belden