Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:38

_O- _O-
Nee die beltoon heeft mijn kleinzoon wel =:)

Nou ik vrees dat als zijn stem niet verandert hij niet veel animo zal krijgen :)ddd Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:21

Een nieuwe bokker volgens mij die allemaal oude topics ophaalt. Echt irritant.
Edit: niet super oud, maar de reacties voegen niets toe. Denk je dat je weer bij kunt lezen is dat dus niet zo.

Fireheart

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:23

Mijn katten die het om de een of andere reden opeens nodig vonden om mij vannacht elke 2 uur wakker te maken? En nu moet ik dus werken tot 22.00 vanavond, ben echt een wrak :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:41

Nayomie schreef:
DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.

*\o/* Het wordt vandaag bezorgd, 2 pakketjes zelfs. :D

Maar ik erger me aan het feit dat ik op dit moment genoeg te doen heb maar er even de energie niet voor kan vinden.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:46

Ineke2 schreef:
Princess_ schreef:
Dat de stalhond een baby haas te pakken had. Ik stond foto's te maken en hoorde ineens een gegil, door merg en been ging het. Gelukkig liet de hond direct los toen ik het zei. Kleintje geïnspecteerd, geen bloed, er voelde niets gebroken. Heb hem vlakbij waar het gebeurde weer weggezet, waar de honden er niet bij konden.

Ik vrees alleen dat het kleintje nu alsnog het niet red ivm naar mens ruiken stoot de moeder het veelal af.
Zeker goed bedoeld van je, dat snap ik wel. Volgende x echt afblijven of de dierenambulance ervoor bellen :)

Dierenambulance had niemand op de centrale vanwege geen vrijwilligers. Is dus wel gebeld. En als ik hem had laten liggen was ie alsnog gepakt door de honden.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:47

Een klant die al een maand klaagt over de kwaliteit van onze vertalingen. Uiteindelijk maar een call met hem opgezet om te kijken waar nu precies het probleem zit, komt meneer eerst vijf minuten te laat en meldt vervolgens 'ja sorry, ik moet over een kwartier bij een webinar zijn dus ik heb niet heel veel tijd'.

Vriend. Als je dan kritiek hebt, wees dan ook een vent en neem even de tijd om er serieus op in te gaan 8)7

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 10:26

Dat mijn moeder zich weer gaat bemoeien met de prijzen van de auto's waar ik naar wil gaan kijken. Ik vind het al moeilijk zat om zo'n groot bedrag uit te geven en ik mis mijn oude bakkie nog steeds, hoef geen kritiek van mijn moeder erbij -O-

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 10:38

Dat sommige mensen dingen "goed willen praten" van dingen die absoluut NIET goed te praten zijn. Om geen enkele reden!

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 10:54

Mijn werk, mag ik gewoon even een luchtige vraag nu ipv inbraken en vechtscheidingen plz :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 11:02

2 weken een terras heather besteld, zou vorige week op de post gaan. Net gebeld, druk bij DHL en hij is nog niet verwerkt en daarom nog geen track en trace code. -O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 11:35

Grr, vanmorgen een kindwegbrengende moeder met haast die gewoon de spiegel van mijn bus afrijdt en daarna doorrijdt. -:(- gevonden door dochter van de buurman. Goddank heb ik hem heel en werkend weer kunnen monteren maar kom op. Leer rijden of stop als je schade rijdt.

Toch al een onlogische straat om door te rijden nadat je je kind hebt gedumpt. Straat achter me is logischer. Voor deze moet je een keer een smalle volgeparkeerde straat door nog extra, Was een hogere suv, moet ook wel anders zou je mijn spiegel niet raken. 8)7

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 11:55

Nayomie schreef:
Nayomie schreef:
DPD die vandaag zal bezorgen (hoop ik dan maar, het blijft DPD) maar nog steeds geen tijd aangegeven.

Maar ik erger me aan het feit dat ik op dit moment genoeg te doen heb maar er even de energie niet voor kan vinden.

*\o/*
Hier nog steeds niks -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:02

Princess_ schreef:
Ineke2 schreef:
Ik vrees alleen dat het kleintje nu alsnog het niet red ivm naar mens ruiken stoot de moeder het veelal af.
Zeker goed bedoeld van je, dat snap ik wel. Volgende x echt afblijven of de dierenambulance ervoor bellen :)

Dierenambulance had niemand op de centrale vanwege geen vrijwilligers. Is dus wel gebeld. En als ik hem had laten liggen was ie alsnog gepakt door de honden.

Triest... want daar weten ze ook wel dat het haasje het niet gaat redden nu.
Volgende x dan zelf naar een opvang brengen is misschien een optie?
Heb ik wel eens gedaan met een gewonde eend. ( in een doos met de metro, wij hadden wel bekijks toen :D )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:20

tylando schreef:
Nayomie schreef:

*\o/*
Hier nog steeds niks -O-

En er is ook nog niet meer over bekend? -O-

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:21

Nee de site van DPD is overbelast en agradi reageert niet op mijn mail.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:49

Bruine stukjes in de boter.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:19

Dat ik ALTIJD in de pauze gebeld wordt door aanvragers. Zodra de klok 12 slaat komen de telefoontjes binnen. :roll:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:47

tylando schreef:
Nee de site van DPD is overbelast en agradi reageert niet op mijn mail.

Daar ben je dan mooi klaar mee -O-

Hier is het bezorgd, en een zeer optimische vrolijke man. :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:11

Captain schreef:
Dat ik ALTIJD in de pauze gebeld wordt door aanvragers. Zodra de klok 12 slaat komen de telefoontjes binnen. :roll:

Dat was echt fijn in de laatste 2 jaar bij mijn vorige werkgever. Daar ging iedereen van 12:30 tot 13:30 uur met pauze en werd er alleen op genomen door een telefoniste die dan melde dat iedereen tot 13:30 uur met pauze was.

Oja en het waren bijna dagelijks dezelfde mensen die precies in het pauze uur belden :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:53

Ineke2 schreef:
Captain schreef:

Dat was echt fijn in de laatste 2 jaar bij mijn vorige werkgever. Daar ging iedereen van 12:30 tot 13:30 uur met pauze en werd er alleen op genomen door een telefoniste die dan melde dat iedereen tot 13:30 uur met pauze was.

Oja en het waren bijna dagelijks dezelfde mensen die precies in het pauze uur belden :+

Waarschijnlijk omdat die mensen dan zelf ook pauze hebben :+.

Ik zou daar als bedrijf op inspringen en de pauze opdelen, zodat werkenden die in hun pauze bellen ook geholpen kunnen worden.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:57

Mkango schreef:
Instagramaccounts voor gehandicapte, mismaakte, al dan niet doorgefokte, dieren die ook nog eens honderdduizenden volgers hebben die er kwijlend achteraan lopen. -O-

En mensen die het dan ook super schattig vinden. Een Shetlander met ernstige dwerggroei....

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:41

Continu zielige liedjes over liefde en breakups op de radio. |(

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:43

Rawr schreef:

:(:)
Om die reden heb ik de radio uit staan momenteel. Kan er ook niet tegen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:47

Ik moet steeds echt tyfuslang wachten om bloed te kunnen geven :'). Ik snap dat t ivm corona lastiger is, maar ik ben inmiddels een uur verder en heb nog geen naald in m'n arm...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:51

Mandarijn schreef:
Rawr schreef:

:(:)
Om die reden heb ik de radio uit staan momenteel. Kan er ook niet tegen.

Me too. En dan ook nog al die dating app reclames.