Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poetser schreef:Ik vrees dat ik er ook eentje tegengekomen ben voor dit topic![]()
Ik heb een lief koppeltje konijnen overgenomen, maar helaas bleek het gecastreerde rammetje pas gecastreerd te zijn vlak voor ik ze ben gaan halen. Daar ben ik nu net achter gekomen, wegens vreemd en agressief gedrag van voedstertje en navraag bij vorige eigenaars. We krijgen dus baby's, mogelijk 1 van de dagen al.
Nu had mijn chihuahua de reserve konijnenkooi (1m x 60cm x 60) ingepikt en gebruikte we deze als bench, altijd open tenzij we weg zijn, omdat ze een slopertje en niet helemaal zindelijk is als ze losloopt terwijl ze alleen thuis is. Deze is ze dus kwijt nu.
Nu ben ik dus op zoek naar een bench voor mijn hondje en had een mooie grote gevonden op tweedehands, mooi van prijs en lekker dichtbij. Contact verliep goed, tot hij vroeg voor wat voor hond het was. Ik mag hem niet gaan halen, want een chihuahua hoort niet in een grote ruime bench, maar in een kleintje volgens hem. Dat zijn allemaal onopgevoede verwende ratjes volgens hem. Ik was bereid zijn prijs te betalen, hem vanavond nog op te halen, wat maakt het soort hond dan uit?
Lieszje schreef:Ik heb mijn leren motorpak op marktplaats staan. Pas er helaas niet meer in, dus hangt hier maar.
Heb één foto bij de advertentie staan waar ik hem aan heb en op de motor zit.
Gisteren kreeg ik een bericht van Roos, of ik ook mijn handschoenen, laarzen en helm wilde verkopen bij het pak. Handschoenen en laarzen zijn gewoon zwart, in mijn helm zit wel wat roze zoals in het pak.
Aangegeven dit niet te verkopen, heb ook nergens maten geplaatst dus vond het sowieso vreemd.
Toen wilde Roos graag langskomen om het pak te passen, uiteraard geen probleem.
In het laatste bericht een heel verhaal en Roos hoopte dat het niet erg was dat hij een jongen was
Normaal geen problemen mee, maar door de eerdere berichten en Roos als naam vond ik het nogal vreemd worden.