heb graag veel ruimte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb graag veel ruimte

Darah3 schreef:Omg, hoe slaap je dan nog Lee?
en de katten komen pas als wij slapen dus dat merk ik pas bij het wakker worden.Resistance schreef:Maar ben je niet bang dat je op het kind gaat liggen ofzo? Ik zou alleen al om dat idee geen oog dichtdoen, denk ik
lieveli schreef:Neuhhh nu al helemaal niet meer want hij ligt op zichzelf en het is een stevig kind maar als baby sliep hij op mijn borst. Het is niet goed uit te leggen maar we zijn het gewend.
En kind kán wel op zichzelf maar dan moet ik er 20.keer uit én ik vind dit veel gezelliger.

Tips zijn welkom! Wordt denk ik ook wel de ultieme test, of we elkaar na een weekend in den vreemde ook nog aardig vinden
al is het maar bv een half uur of uurtje.
kan soms net het verschil zijn tussen
en
maar kan best dat daar week ervoor lapland en noorderlicht tussenkomt. Hihi.

Weet dat het in het begin zo onzeker voelt maar geniet ervan!
Maar het is bij hem of 'wat zijn en doen we toch ontzettend leuk samen' tot ineens forse afstand en norse antwoorden en nou ja. Ik word er nogal verdrietig van.
Al leek het wel meer dan 'alleen maar leuk samen', we zijn ook echt wel vrienden geworden. Ach, ik zie het ook wel. Maar geloof niet dat ik over een maand in Lissabon zit
Berdien schreef:Dat laatsteAl leek het wel meer dan 'alleen maar leuk samen', we zijn ook echt wel vrienden geworden. Ach, ik zie het ook wel. Maar geloof niet dat ik over een maand in Lissabon zit