Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelyfiefy schreef:Little_Gift schreef:Moet je geen abonnement nemen op AI om menselijke detectie in te kunnen schakelen?
Nee die optie heb ik überhaupt niet eens voor de camera. Dus dat lijkt me niet.
Dan had dat bedrijf dat ook wel gemeld lijkt me
Dammie schreef:Is dit dan wat? https://www.kookexpert.nl/lunchbox-mepa ... 00-ml.html dan niet op elkaar, maar het neemt niet veel ruimte in in je tas.
Jester_ schreef:Nouja het scheelt 20 euro, opzich is 208 ook nog een prima prijs toch? Het ligt 8 km buiten groningen
Voor jou misschien een prima prijs, voor TS blijkbaar niet.fohadie schreef:Jester_ schreef:Nouja het scheelt 20 euro, opzich is 208 ook nog een prima prijs toch? Het ligt 8 km buiten groningen
Das 8 euro meer dan het voorkeursbedrag van TS.Voor jou misschien een prima prijs, voor TS blijkbaar niet.
Lastig om nu nog iets te vinden. Het is al over een paar weken en er is dan idd een festival. Soms helpt het om op Booking of Expedia te kijken en dan daarna naar de website van het hotel te gaan om het goedkoper te vinden.

Symke schreef:Wie is er handig met zoeken naar een mooie aanbieding? Ik duidelijk niet....
Ivm familie bezoek moeten we van 15 januari tm 17 januari in Groningen stad zijn.
Vgl.mij is er dan iets te doen in de stad want er zit al veel vol en alles harstikke duur, veel duurder dan anders!
Zoeken voor twee personen twee overnachtingen, hoeft niet heel luxe, voorkeur niet meer dan 100 per nacht.
Mag ook best stukje buiten de stad zijn, max zo n 15 km
_coquette_ schreef:Hoi, ik zoek een simpel en liefst goedkoop beeldscherm welke ik aan mijn laptop kan koppelen voor thuiswerken. Nu heb ik echt totaal geen verstand van zulk soort dingen. Iemand hier een tip hiervoor?