Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dammie

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 17:01

Kringloop is een goede tip. Daar ga ik ook een keer kijken.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 17:33

lovelyfiefy schreef:
Little_Gift schreef:
Moet je geen abonnement nemen op AI om menselijke detectie in te kunnen schakelen?

Nee die optie heb ik überhaupt niet eens voor de camera. Dus dat lijkt me niet.
Dan had dat bedrijf dat ook wel gemeld lijkt me

Waarschijnlijk wel denk ik... Hoop ik... Anders kan je lang zoeken :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-25 18:19

Dank je voor de tip Jet, in die richting zoek ik het inderdaad!

Dammie schreef:
Is dit dan wat? https://www.kookexpert.nl/lunchbox-mepa ... 00-ml.html dan niet op elkaar, maar het neemt niet veel ruimte in in je tas.

Deze heb ik en voor 2 boterhammen is hij inderdaad fijn, maar ik loop ertegenaan dat er echt alleen maar brood in kan en bv geen wraps of andere dingen. Of meer dingetjes dan 2 boterhammen :)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 21:58

Ik zoek twee ronde tafelkleden voor onze bijzettafeltjes. Wit, en gewoon effen, zonder kant of printjes oid. Prijs max €20 per stuk. De ene tafel is 60cm en de andere 80cm. Ik lees dat een overhang van 10-20cm gadviseerd wordt. Dus dan zou het formaat 90/100cm en 110cm/120cm moeten zijn.

Ik kom echt alleen maar bij Shein of Temu uit.
Toevallig wel deze van amazon, maar bij voorkeur bestel ik het liefst bij een 'normale' winkel.

https://www.amazon.nl/Softalker-tafelkl ... rce=1&th=1

Iemand met beter zoektalent dat iets geschikts kan vinden?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 22:03

Ik kwam bij H&M en Zara home inderdaad nergens terwijl ik daar normaal voor dit type opdracht wel iets zou verwachten. Hopelijk ergens anders meer geluk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 22:18

Ik zie een paar simpele op Wehkamp binnen het budget, maar die zijn wel net een slag groter.

https://www.wehkamp.nl/koken-tafelen-ta ... 2%5D%7D%7D

Bader (postorderbedrijf uit Duitsland) heeft ook ronde maar die is over het algemeen duurder.

Action heeft veel goedkoper spul, als je voor vinyl zou willen gaan dan zou je onder een tientje klaar kunnen zijn maar dan moet je het zelf in de vorm knippen.
Edit: als je zelf knippen geen probleem zou vinden dan is de markt denk ik ook een optie.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-26 22:26

Oh nee ik ben echt zelf totaal niet handig, dus zelf knippen zie ik niet zo zitten :')

De meeste zijn inderdaad groter, meer voor een eettafel. Is natuurlijk ook een beetje een gekke maat :=

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 08:11

Denk dat het lastig is om deze maten te vinden van hetzelfde materiaal. En dan zeker in een gewone winkel. Je kan inderdaad een verzoek doen bij een naai-atelier, maar daar hangt een prijskaartje aan. Ik wel ook wel een poging doen, maar dan is de rand lang zo strak niet _O-

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 15:17

Wie is er handig met zoeken naar een mooie aanbieding? Ik duidelijk niet....
Ivm familie bezoek moeten we van 15 januari tm 17 januari in Groningen stad zijn.
Vgl.mij is er dan iets te doen in de stad want er zit al veel vol en alles harstikke duur, veel duurder dan anders!
Zoeken voor twee personen twee overnachtingen, hoeft niet heel luxe, voorkeur niet meer dan 100 per nacht.
Mag ook best stukje buiten de stad zijn, max zo n 15 km

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 18:03

Ik kan een hele leuke vinden voor 188 euro

Afbeelding

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 18:06

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 18:42

Jester_ schreef:

[ Afbeelding ]

Die prijs is als je ingelogd bent, als je geen account hebt, betaal je een stuk meer. Ik heb helaas geen tips voor een goedkoop slaapadres.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 20:10

Nouja het scheelt 20 euro, opzich is 208 ook nog een prima prijs toch? Het ligt 8 km buiten groningen

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 20:10

Lastig inderdaad met Noorderslag!
Die Thuis in Sauwerd staat ook op airbnb en ziet er verder netjes uit! Er staan ook nog een paar andere, denk dat je in deze periode niet heel kritisch mag zijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 22:31

Jester_ schreef:
Nouja het scheelt 20 euro, opzich is 208 ook nog een prima prijs toch? Het ligt 8 km buiten groningen

Das 8 euro meer dan het voorkeursbedrag van TS. ;) Voor jou misschien een prima prijs, voor TS blijkbaar niet.

Lastig om nu nog iets te vinden. Het is al over een paar weken en er is dan idd een festival. Soms helpt het om op Booking of Expedia te kijken en dan daarna naar de website van het hotel te gaan om het goedkoper te vinden.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-26 23:26

fohadie schreef:
Jester_ schreef:

Das 8 euro meer dan het voorkeursbedrag van TS. ;) Voor jou misschien een prima prijs, voor TS blijkbaar niet.

Lastig om nu nog iets te vinden. Het is al over een paar weken en er is dan idd een festival. Soms helpt het om op Booking of Expedia te kijken en dan daarna naar de website van het hotel te gaan om het goedkoper te vinden.

Klopt, maar er staat voorkeur voor, geen harde eis en met 104 zit per nacht zit je er tocu vrij dicht bij. En wellicht heeft ze wel een account of kan ze er 1 maken (desnoods boek ik voor haar) en zit je er zelfs nog een stuk onder

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 01:06

Symke schreef:
Wie is er handig met zoeken naar een mooie aanbieding? Ik duidelijk niet....
Ivm familie bezoek moeten we van 15 januari tm 17 januari in Groningen stad zijn.
Vgl.mij is er dan iets te doen in de stad want er zit al veel vol en alles harstikke duur, veel duurder dan anders!
Zoeken voor twee personen twee overnachtingen, hoeft niet heel luxe, voorkeur niet meer dan 100 per nacht.
Mag ook best stukje buiten de stad zijn, max zo n 15 km

Ik heb niet gekeken naar de beschikbaarheid:
https://www.bedandbreakfastannen.nl/

Hier staat geen prijs bij:
https://annensepracht.nl/

Omgeving Zuidlaren
https://www.bedandbreakfast.nl/nl/l/2743680/zuidlaren

Hier staat ook geen prijs bij:
https://www.bedandbreakfast.nl/nl/a/vFQ ... of-van-yde

https://nuverplekkie.nl/

Omgeving Eelde
https://www.bedandbreakfast.nl/nl/l/2756408/eelde

Symke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 11:36

Jester_ schreef:

[ Afbeelding ]

Ah super bedankt!! Dit is prima

Festival dus, zie t nu ook. Dat is even balen maar t is niet anders

Allemaal super bedankt voor t meezoeken <3

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 20:45

Hoi, ik zoek een simpel en liefst goedkoop beeldscherm welke ik aan mijn laptop kan koppelen voor thuiswerken. Nu heb ik echt totaal geen verstand van zulk soort dingen. Iemand hier een tip hiervoor?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 20:55

_coquette_ schreef:
Hoi, ik zoek een simpel en liefst goedkoop beeldscherm welke ik aan mijn laptop kan koppelen voor thuiswerken. Nu heb ik echt totaal geen verstand van zulk soort dingen. Iemand hier een tip hiervoor?

Welke opties biedt je werkgever?

Als het geen geld mag kosten: kringloop maar anders zou ik iets meer budget reserveren en een fatsoenlijk scherm kopen. 200 - 250 euro koop je heel fatsoenlijk spul.

Zomaar wat ideeën van een bekende club: https://www.bol.com/nl/nl/l/monitoren-d ... tion-59205
Laatst bijgewerkt door ikke op 05-01-26 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 20:56

Even kijken welke kabels er in jouw laptop passen (desktop of hdmi bijvoorbeeld) en dan marktplaats voor een scherm met dezelfde ingang.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 21:10

Voor een stalgenoot gezocht: Anky of Ruiz Diaz kopijzer in de maat XW (goude kleur). Via Anky niet meer leverbaar en daardoor ook veelal uitverkocht. Wie weet er nog een te vinden? :o

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 20:02

Naar aanleiding van een eerste zoek vraag heb ik deze camera gekocht:

https://www.amazon.nl/dp/B0DMDVNX2Q?psc ... _titleToDp

Helaas detecteerd deze geen mensen zoals ik gehoopt had.
Is er iemand die wel goede ervaringen heeft met alleen mensen detecteren met andere beveiligingscamera’s ?
En tot hoeveel meter van de camera af detecteerd deze dan mensen?

Met zonnepaneel en op een simkaart zodat ik altijd live kan kijken als ik wil, maar ook meldingen ontvang op me telefoon als er dus beweging wordt gedetecteerd.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 16:19

Ik zoek een leuk restaurant voor aanstaande vrijdag. Zeg, omgeving Drachten, Leeuwarden, Groningen, Heerenveen, Beilen ongeveer. Geen high dining super luxe gedoe, maar ook niet de standaard hamburger, mixed grill gedoe. Een beetje er tussenin. Complicerende factor: er is iemand die geen kaas eet. Italiaans valt daardoor meestal al af. Tapas is leuk, mits we dus ergens kunnen vinden waar ze rekening kunnen houden met de 'geen kaas'. Sushi is niet aan ons besteed. Verder maakt de keuken ons niet veel uit, hoewel Frans meestal niet favoriet is (te veel 'liflafjes').
Standaard burger/mixedgrill gebeuren mag eventueel wel, als het dan op een bijzonder plekje is.

Maar eigenlijk dus gewoon een leuk middenklasse restaurant, gewoon voor de gezellig. Wij verzuipen er een beetje in en komen steeds of bij het hele dure, hele luxe spul uit, of bij niveau bistro. Het lijkt wel of daar tegenwoordig weinig tussenin zit.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-26 16:55

De Betere Tijden in Groningen?