Fitzroy schreef:Mogen streng gereformeerde meisjes paardrijden omdat ze dan een broek aan moeten?
Ik ken iemand die rijdt in een legging met een wijde rok eroverheen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik ben vorige maand over mijn internet heen gegaan. Instelling is dat het dan traag wordt. Echter zijn we nu de 4e en is het nog steeds traag. Ik heb Vodafone. Is dit normaal?
Marjoow schreef:Hallo!
Ik vroeg mij zojuist wat af en moest aan dit topic denken!
Ik zal vast niet de enige zijn die dit opgevallen is. Als je snachts neonletters ziet, valt het mij op dat je eigenlijk alle kleuren wel scherp ziet, behalve blauw. In Amersfoort zag ik op 3 gebouwen 3 verschillende borden met neonletters, HU Amersfoort in blauw, 22High in oranje, Mercure in roze.
De laatste 2 kon ik scherp zien. De blauwe letters, die niet. Ligt dat aan mij, of is er een andere verklaring voor?
Tivoli schreef:Wat ik me afvraag, als je een auto-ongeluk krijgt en de airbags vangen je op, kan je dan gewond raken omdat je een (zonnen)bril op hebt? Wordt die niet heel hard in je gezicht gedrukt?
Janneke2 schreef:Tivoli schreef:Wat ik me afvraag, als je een auto-ongeluk krijgt en de airbags vangen je op, kan je dan gewond raken omdat je een (zonnen)bril op hebt? Wordt die niet heel hard in je gezicht gedrukt?
Natuurlijk kun je gewond raken met een airbag, het is sowieso een 2e rangs bescherming tov gordels.
Hopelijk breekt het montuur en doet je schrikreflex (= oa je ogen dichtknijpen) de rest.
PanamaD schreef:Kan je paardenvoer bewaren in je auto? Dichte zakken? Ik heb niet genoeg plek op stal maar thuis ook niet en haal t van ver dus wil graag meerdere zakken halen en opslaan in mn auto. Is dat aan te raden of niet?
Marjoow schreef:Hallo!
Ik vroeg mij zojuist wat af en moest aan dit topic denken!
Ik zal vast niet de enige zijn die dit opgevallen is. Als je snachts neonletters ziet, valt het mij op dat je eigenlijk alle kleuren wel scherp ziet, behalve blauw. In Amersfoort zag ik op 3 gebouwen 3 verschillende borden met neonletters, HU Amersfoort in blauw, 22High in oranje, Mercure in roze.
De laatste 2 kon ik scherp zien. De blauwe letters, die niet. Ligt dat aan mij, of is er een andere verklaring voor?
culaccino schreef:Ja, het kan een beste klap zijn, schijnt. Mijn rijinstructrice zei ook dat je daarom tegenwoordig leert om je handen op kwart voor drie (en je duimen óp en niet óm het stuur) aan het stuur te houden i.p.v. tien voor twee; schijnbaar heb je dan wat minder kans om je armen te breken. Maar hopelijk valt een montuur in je gezicht in het niet met het letsel dat je had kunnen oplopen zonder airbag.