Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 23:32

Mijn tinder jongen vroeg of het mij leuk leek om op date te gaan. Ik heb gezegd dat het mij leuk leek.
Dus ik voel een date aankomen :o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 23:36

Oee leuk

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 01:55

Date 6 en eindelijk ..... my god!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:07

Hahaha yesss *\o/* *\o/*

En? Beviel het? <<)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:28

Is er gezoend <<)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:32

Hahah en en?? :D

Mijn date is het weg, veels te laat want Mn wekker gaat zo alweer :+ was echt heel gezellig weer!! Dat zoenen....ik heb een poging gedaan weer maar het is het toch niet echt.. en daar baal ik serieus wel van want verder is hij zo leuk *\o/*

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:34

Oh en die jongen die ik geappt heb dat het niks gaat worden.. heeft helemaal niet gereageerd.. vind ik dan weer een beetje kinderachtig van hem... -O- maar goed, wel opgelucht dat dat duidelijk is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:13

Belsje schreef:
Date 6 en eindelijk ..... my god!

Alle details graag :+

Anne, lastig met dat zoenen hoor! :n En dat ie niet heeft gereageerd, idd flauw.. Misschien komt het nog?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:26

Dat zou kunnen, hij is wel iemand die soms pas na een dag reageerde, en hij heeft het altijd best wel druk.. dus misschien komt het nog, zou het fijn vinden om fatsoenlijk af te sluiten maar als hij stil blijft dan is dat maar zo...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:45

Whoehoe Belsje! *\o/*

Ik probeer ook altijd snel af te spreken. App nou bijna twee weken met date van vrijdag en dat is me eigenlijk al wat te lang. Je krijgt inderdaad verwachtingen, of maakt iemand in je hoofd leuker dan dat hij is. En als het dan in de werkelijkheid tegenvalt.. dat is dan extra jammer :))

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:53

Ik ben ook van het snelle afspreken. Met huidige date duurde het ook bijna twee weken. Hij zat precies de periode na onze match steeds in het buitenland. Dus eerder lukte niet.

Maar ik heb ook wel eens op dezelfde dag nog afgesproken. Vind het fijner om in echt te kijken hoe het bevalt.

Belsje we willen meer weten!

Anne, wel beetje jammer dat niet eens een reactie is gekomen nog. Maar misschien nog even afwachten. Kan zijn dat hij ook even moet verwerken.

Ik ben gisteravond heerlijk uit eten geweest met date. En nu moeten we weer 1,5 week wachten. Van weekend precies als ene tijd heeft, dat ander al druk is. En aankomende week zit hij weer hele week in buitenland. We baalden er beide al van. Misschien toch stiekem kijken of niet paar uurtjes lukt van weekend..

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:55

Weinig details ;). Beiden in meeting gezeten tot 22:00 en daarna nog snel drankje gaan doe in stad ....

Denk dat dat ineens ook het grote struikelblok weergeeft, door omstandigheden beiden terug thuiswonend. Beiden 2 bedrijven en een 80-uren-werk-week ... Wel wat over kunnen praten ook. Is gewoon niet praktisch, in januari verhuist hij terug. Bij mij wordt deel 1 in januari opgeleverd en kan ik hopelijk aan de bouw beginnen zodat ik ook kan wonen.

Zaterdag wil ie naar zee, maar dan moet ik oppas voor de paarden vinden. Die heb ik al de hele week uitbesteed, dus ik weet niet of daar nog iemand voor staat te springen om dat nu over te nemen :+

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 11:56

Ik had een keer een jongen op tinder die ontzettend boos werd omdat ik niet bij hem thuis wou afspreken om een film te kijken. Omdat ik denk dat dat op seks uitdraait en daar heb ik geen behoefte aan.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:15

Linoleum lastig dat gepuzzel met afspreken.. ik zou daar na een tijdje wel een beetje moe van worden.. zie je kans dat dat beter wordt in de toekomst of is het blijvend zo druk?

Belsje voor jullie dus ook lastig om elkaar te zien.. 2 bedrijven en 80 urige werkweken.. klinkt niet ideaal Haha. Maar scheelt misschien zodra jullie beiden weer lekker wonen?

Ik zie mijn date zondag alweer *\o/*

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:30

Gaat de goede kant op Anne! Leuk dat je nu iemand hebt waar het lekker mee klikt :j

Belsje eindelijk gezoend! Weet je ook waarom het zo lang geduurd heeft?
Pff 80 uur werken, werk je dan ook snachts ofzo? :+ Dan geloof ik dat het soms wat gepuzzel is.

Linoleum, jammer dat jullie beide zo druk zijn. Maar als je beide wil dan zorg je wel dat het werkt toch :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:42

Nee vind niet erg. Tot nu toe elkaar steeds 2x per week gezien. Beide druk met werk, sociaal leven en sport/hobby. Hoef ook niet elke dag hem te zien.

Maar is nu natuurlijk ook zo dat je nog niet heel erg rekening houdt met elkaar qua dingen plannen en je nog geen onderdeel bent van elkaars sociale leven. Als je langere relatie hebt, dan wordt dat meer gezamenlijk en meer in overleg. Nu nog veel dingen die al gepland waren voordat we überhaupt begonnen te daten.

En leuk dat je zondag weer ziet!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:06

Ik vind 2x per week in de begin periode nog vrij veel!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:13

Vond ik bij mijn vorige dates ook Yonker, mocht er van mij prima paar weken tussen zitten. Dat heb ik nu totaal niet. Wil hem nu wel al graag weer zien. Terwijl ik vanmorgen naast hem wakker geworden ben. Laten we maar ophouden dat dat betekent dat deze gewoon veel leuker is dan m’n vorige dates :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:14

Ohhh 2x per week is inderdaad prima! En inderdaad, je houdt nog geen rekening met elkaar kwa plannen, als je echt samen bent natuurlijk wel en dan zie je elkaar waarschijnlijk wel wat meer :-)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:17

Heb vijf jaar lang relatie gehad met internationaal chauffeur die hoogstens twee dagen in de week thuis was. Als hij dat al redde. Vind het ook heerlijk om mijn eigen vrije tijd te houden. Dus de twee keer per week van nu is best wel fijn.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:19

Yvankaxx schreef:
Gaat de goede kant op Anne! Leuk dat je nu iemand hebt waar het lekker mee klikt :j

Belsje eindelijk gezoend! Weet je ook waarom het zo lang geduurd heeft?
Pff 80 uur werken, werk je dan ook snachts ofzo? :+ Dan geloof ik dat het soms wat gepuzzel is.

Linoleum, jammer dat jullie beide zo druk zijn. Maar als je beide wil dan zorg je wel dat het werkt toch :)

Ik werk tussen 06:00 en 00:00, hij heeft een zaak die effectief 24/7 open is en hij kan niet voldoende "loslaten" dus durft niet delegeren aan zijn personeel. maar goed, daar hoef ik me niet mee te moeien :D.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:55

Oei ik moet veel bijlezen _O-

Inney herkenbaar! Ik werk ook als verpleegkundige met onregelmatige uren en dan nog op de manege dus het is inderdaad niet allemaal gemakkelijk te plannen

Darah wat een loser die date! Goed dat je het op voorhand wist..

Lois wat een raar bericht :') is er al wat meer duidelijk geworden?

Berdien, ach ik als vegetariër ben ook al mee gaan kijken wanneer ze gingen jagen _O- gelukkig kookt mijn niet-date met plezier veggie :D maar ik merk wel dat sommige mensen er kinderachtig over doen..

Jammer yvanka, maar als de klik er niet is.. Zaterdag gaat vast leuker zijn :D

Linda-fleur, bah dat vind ik zulke afknappers.. heb je verder nog wat gehoord? En jammer van de paardenman maar het is beter zo denk Ik?

Anne-bento, hoe was je date?? Oh ik lees het al, leuk maar die kus steeds..
Goed dat je die andere man het verteld hebt!

Zoenen vind ik ook super belangrijk, bij zo'n wasmachine zou ik me toch gewoon wegdraaien denk ik :+
Het moet gewoon op allerlei vlakken klikken.. Gelukkig gaf mijn niet-date na onze eerste kus mij direct een compliment _O-

Belsje EINDELIJK! :') :')

Linoleum geniet ervan en hopelijk vinden jullie wel een gaatje

Mijn niet-date is dinsdag bij mij gekomen, woensdagnamiddag vertrokken en savonds ben ik bij hem gaan slapen :') en morgen komt hij weer bij mij.. ach het pastte voor ons beiden en willen beiden elkaar zien, dus wat is dan "teveel"? Zolang ik tijd heb voor mezelf en de paarden.. :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 18:38

Farjen, en het blijft nog steeds een niet-date heten? :P Wel leuk dat zo gezellig is samen! Lekker van genieten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 19:41

Leuk Farjen, lekker van genieten, niks is teveel of te weinig zolang jullie er beiden blij mee zijn! :)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:08

Farjen schreef:
Berdien, ach ik als vegetariër ben ook al mee gaan kijken wanneer ze gingen jagen _O- gelukkig kookt mijn niet-date met plezier veggie :D maar ik merk wel dat sommige mensen er kinderachtig over doen..

Over vegetariër zijn? Ik dacht dat dat tegenwoordig toch wel geaccepteerd zou zijn :x