Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardenfann4 schreef:Ik heb een rijbroek te koop maar kreeg een mail van iemand die versleten sokken zocht. Zijn jullie daar ook bekend mee? Ik krijg wel vaker vreemde mails als ik rijkleding te koop heb maar deze kende ik nog niet.
Varekaj schreef:Heb er ook weer eentje. Zadel online gezet, prijs bewust wat hoger zodat er nog marge is en biedingen toegestaan.
Krijg al gelijk een berichtje "wat is je minimale prijs" na 5 minuten. Zucht. Aangegeven voor welke prijs het weg mag, ook bewust nog wat hoger omdat ik weet dat ze daar toch alsnog onder gaan proberen kruipen.
Krijg ik terug "het is wat de zot ervoor wil geven, ik ben niet gek. Voor €25 incl. verzenden pak ik het over".
Heb maar geantwoord dat ie daarvoor de doos kan bekijken aan de binnenkant.
xPabloBokt schreef:Hier ook weer iets hoor. Telefoon van €200,- verkocht. Man komt met het OV. Krijg ik net serieus een berichtje.
"Kunt u naar de bushalte komen want ik kan het niet vinden"
Nou, nee.
Ga niet met zo'n duur apparaat naar een wildvreemde lopen die op een bushalte staat. Jammer maar helaas. Vertrouw ik niet.
Als het nou een prulletje van €5,- was.. maar niet met een dure telefoon
GamblersCup schreef:Morgenavond komt er een vrouw naar mijn trailer kijken. Tenminste, dat hebben we afgesproken. Ben benieuwd of ze op komt dagen, om te beginnen.
Zo sceptisch al vantevoren... maar ja, al die negatieve ervaringen ook he!
Ze heeft wel een mobiel telefoonnummer gestuurd, maar ook dat kun je faken natuurlijk. We zullen zien! Gelukkig moet ik sowieso op stal zijn, dus ik hoef er niet extra heen te rijden.
Cowboy55 schreef:xPabloBokt schreef:Hier ook weer iets hoor. Telefoon van €200,- verkocht. Man komt met het OV. Krijg ik net serieus een berichtje.
"Kunt u naar de bushalte komen want ik kan het niet vinden"
Nou, nee.
Ga niet met zo'n duur apparaat naar een wildvreemde lopen die op een bushalte staat. Jammer maar helaas. Vertrouw ik niet.
Als het nou een prulletje van €5,- was.. maar niet met een dure telefoon
Aan de ene kant snap ik je twijfel aan de andere kant denk ik: van Marktplaats wordt je klaarblijkelijk een beetje paranoide. Misschien moet er een waarschuwingssticker op Marktplaats komen
RoosDeG schreef:Ik heb mijn camera (canon 1000D met extra’s) op marktplaats gezet, kijken wat we voor reacties daarop gaan krijgen