Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:21

Dat is wel een goede zeg, ik heb ook nog dingen die ik amper gedragen heb. Vorige eigenaar weet ik natuurlijk niet. :')

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:21

Och jeetje :') bijzonder :=

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:26

Heb ik ook een keer gehad met een broodmachine. Nooit gebruikt in de advertentie dus man het laten ophalen (route werk) en thuis open ik de doos zo smerig helemaal onder oude deeg resten! “Nee hoor IK heb hem nooit gebruikt” “ ik heb hem Ook zo gekocht”
kreeg ik te horen -:(-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:30

just_kiki schreef:
Heb ik ook een keer gehad met een broodmachine. Nooit gebruikt in de advertentie dus man het laten ophalen (route werk) en thuis open ik de doos zo smerig helemaal onder oude deeg resten! “Nee hoor IK heb hem nooit gebruikt” “ ik heb hem Ook zo gekocht”
kreeg ik te horen -:(-

_O- :wow: := :roll: >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:31

Ik heb er eerst even gefoeterd en nadien eens goed gelachen :))

Heb via de vereniging een mooie aanbieding gehad om een nieuwe trainingshelm uit te gaan kiezen en dan maar besloten om dan gelijk een nieuwe BP aan te kopen. Lijkt me al bij al het veiligste.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 15:02

Serieus, dan ben je toch ook debiel of niet? Nooit gebruikt is nooit gebruikt, of dat nu door jezelf of een ander is.. Wat een gekkies :n

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 19:57

Ik heb van de week even een baal momentje gehad,
Iemand doet een beetje semi professioneel 2e hands paardenspullen verkopen, had een vliegendeken erop staan maat 195. Ik kom daar aan de deur, beetje bijzonder typje doet de deur open, kon geen hallo niks af. Heeft de vliegendeken in de hand, ik zeg nog hallo, 10 euro was het he? Man knikt alleen maar, ik betaal. Hij duwt de deken in mn hand en doet de deur weer dicht.. Ik dacht nou oke lekker vriendelijk is ook anders, bij de auto even gekeken of er geen gaten oid in zaten, stom genoeg vergeten kaartje na te kijken voor de maat. Ik kom bij mijn paard, past de deken niet, echt 10 cm te kort. Ik kijken in het kaartje, is het gewoon een 185 ipv 195, dus ik een berichtje gestuurd van kan het zijn dat ik de verkeerde mee heb gekregen, want ze had er ook een te koop in 185. Kreeg ik terug neehoor, dit is de goede. Dus ik terug gestuurd nou beetje jammer dat je deze voor 195 verkoopt terwijl het overduidelijk een 185 is. Krijg ik terug maar hij heeft altijd opmijn paard gelegen die 195 heeft, dus ik zeg dat wel kan maar dat mijn paard normaal 190 heeft en deze gewoon veels te klein is, ook gemeten met de centimeter is het gewoon 185. Best een beetje slordig van iemand die die als bijbaan doet, heb een berichtje gestuurd hoe ze het nu wil oplossen maar er komt weinig vanuit haar kant. Gelukkig was het "maar" €10 maar het voelt nu een beetje als een principe kwestie :=

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:13

Ik heb mijn camera (canon 1000D met extra’s) op marktplaats gezet, kijken wat we voor reacties daarop gaan krijgen :=

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:55

Morgenavond komt er een vrouw naar mijn trailer kijken. Tenminste, dat hebben we afgesproken. Ben benieuwd of ze op komt dagen, om te beginnen.
Zo sceptisch al vantevoren... maar ja, al die negatieve ervaringen ook he!

Ze heeft wel een mobiel telefoonnummer gestuurd, maar ook dat kun je faken natuurlijk. We zullen zien! Gelukkig moet ik sowieso op stal zijn, dus ik hoef er niet extra heen te rijden.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:19

Ik heb een rijbroek te koop maar kreeg een mail van iemand die versleten sokken zocht. Zijn jullie daar ook bekend mee? Ik krijg wel vaker vreemde mails als ik rijkleding te koop heb maar deze kende ik nog niet.

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:36

Paardenfann4 schreef:
Ik heb een rijbroek te koop maar kreeg een mail van iemand die versleten sokken zocht. Zijn jullie daar ook bekend mee? Ik krijg wel vaker vreemde mails als ik rijkleding te koop heb maar deze kende ik nog niet.

Ja wel eens gehad sommige mensen gebruiken dat weer ergens anders voor. Ben er zelf nooit op in gegaan omdat ik niet op zulke berichten zit te wachten als ik iets wil verkopen.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 00:11

Nee, ik doe er ook niks mee. Ik vraag me ook af of het niet een of andere freak is met een voetentik. Ze hoefden ook niet gewassen :r

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 07:16

Haha ja die zijn er. Kan je best wat geld mee verdienen naar het schijnt. Ook gedragen ondergoed doet het heel goed. :+

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 11:41

Om die versleten sokken Serieus te nemen _O- .

Als iemand ze wel opstuurt en er voor betaald krijgt.. moeten ze dat zelf weten. Maar rare vraag die ik niet zou beantwoorden op marktplaats of waar dan ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 11:44

Heb er ook weer eentje. Zadel online gezet, prijs bewust wat hoger zodat er nog marge is en biedingen toegestaan.
Krijg al gelijk een berichtje "wat is je minimale prijs" na 5 minuten. Zucht. Aangegeven voor welke prijs het weg mag, ook bewust nog wat hoger omdat ik weet dat ze daar toch alsnog onder gaan proberen kruipen.
Krijg ik terug "het is wat de zot ervoor wil geven, ik ben niet gek. Voor €25 incl. verzenden pak ik het over".

Heb maar geantwoord dat ie daarvoor de doos kan bekijken aan de binnenkant.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 11:46

Varekaj schreef:
Heb er ook weer eentje. Zadel online gezet, prijs bewust wat hoger zodat er nog marge is en biedingen toegestaan.
Krijg al gelijk een berichtje "wat is je minimale prijs" na 5 minuten. Zucht. Aangegeven voor welke prijs het weg mag, ook bewust nog wat hoger omdat ik weet dat ze daar toch alsnog onder gaan proberen kruipen.
Krijg ik terug "het is wat de zot ervoor wil geven, ik ben niet gek. Voor €25 incl. verzenden pak ik het over".

Heb maar geantwoord dat ie daarvoor de doos kan bekijken aan de binnenkant.

'Ik verzend hem dan zonder doos, want dat bent u zelf al. :D'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 11:50

Het is geen topmerk zadel en van een merk dat niet meer gemaakt wordt, maar het is zeker nog prima bruikbaar en ondanks de leeftijd kan het zeker nog flink wat jaren mee.
Nadeel is alleen dat het zo'n ouderwets zadel is met vlakke zit, niks van wrong... en dat krijg je tegenwoordig amper nog kwijt aan de straatstenen. Het is dat het voor mijn paard niet meer past, anders had ik het absoluut graag gehouden.
Nuja, als het niet verkocht raakt is het altijd nog een reserve in geval van nood.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:23

Hier ook weer iets hoor. Telefoon van €200,- verkocht. Man komt met het OV. Krijg ik net serieus een berichtje.

"Kunt u naar de bushalte komen want ik kan het niet vinden"

Nou, nee. :')

Ga niet met zo'n duur apparaat naar een wildvreemde lopen die op een bushalte staat. Jammer maar helaas. Vertrouw ik niet.

Als het nou een prulletje van €5,- was.. maar niet met een dure telefoon

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:33

Ja inderdaad en als je een berichtje krijgt heeft hij dus een telefoon bij zich. Dan kan hij waarschijnlijk ook wel op zijn telefoon navigatie naar jouw adres krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:02

Ik weet niet hoe ver de bushalte is, maar zonder telefoon heen lopen en hem ophalen? Voor 200 euro zou ik die moeite wel ff doen..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 14:44

Uiteindelijk heeft hij het zelf gevonden gelukkig :)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 15:20

xPabloBokt schreef:
Hier ook weer iets hoor. Telefoon van €200,- verkocht. Man komt met het OV. Krijg ik net serieus een berichtje.

Ga niet met zo'n duur apparaat naar een wildvreemde lopen die op een bushalte staat. Jammer maar helaas. Vertrouw ik niet.

Aan de ene kant snap ik je twijfel aan de andere kant denk ik: van Marktplaats wordt je klaarblijkelijk een beetje paranoide. Misschien moet er een waarschuwingssticker op Marktplaats komen :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:23

GamblersCup schreef:
Morgenavond komt er een vrouw naar mijn trailer kijken. Tenminste, dat hebben we afgesproken. Ben benieuwd of ze op komt dagen, om te beginnen.
Zo sceptisch al vantevoren... maar ja, al die negatieve ervaringen ook he!

Ze heeft wel een mobiel telefoonnummer gestuurd, maar ook dat kun je faken natuurlijk. We zullen zien! Gelukkig moet ik sowieso op stal zijn, dus ik hoef er niet extra heen te rijden.

Daar heb je gelijk in, dat men een beetje paranoide wordt van MP :')
De dame voor mijn trailer is gewoon netjes op tijd opgedoken en heeft mijn trailer gekocht *\o/*
Nou ja, nog niet betaald, maar gezegd dat ze m graag wil overnemen. Voor de prijs die ik in gedachten had!
Heb net haar deel van het contract naar haar toegestuurd, zodat we allebei kunnen ondertekenen en geld/papieren ruilen :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:27

Cowboy55 schreef:
xPabloBokt schreef:

Aan de ene kant snap ik je twijfel aan de andere kant denk ik: van Marktplaats wordt je klaarblijkelijk een beetje paranoide. Misschien moet er een waarschuwingssticker op Marktplaats komen :D

Ik vind dat zelf ook gewoon eng omdat ik een vrouw ben. Heeft imo weinig met paranoïde te maken. Vind het al spannend om een onbekende man in mijn eigen huis binnen te laten als ik alleen ben.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:41

RoosDeG schreef:
Ik heb mijn camera (canon 1000D met extra’s) op marktplaats gezet, kijken wat we voor reacties daarop gaan krijgen :=

Camera is vandaag verkocht!
Hij stond erop voor 150 en wilde er minimaal 125 voor hebben, iemand boos 105 maar uiteindelijk zijn we voor 125 overeen gekomen.
Super fijn en geen gedoe gehad :D